Bieszczady za tydzien

Data: 2010-03-24 09:08:42
Autor: Przesmiewca
Bieszczady za tydzien
Dziekuje wszystkim za uwagi i porady.
Wojo - piszac za tydzien mam dokladnie na mysli za 7 dni :)
Nie wiem, czego nie rozumiesz.
A ten sped pod Tarnica w Wielki Piatek to tylko w ten dzien?
Z czego to wynika?

Data: 2010-03-24 09:17:00
Autor: Zbynek Ltd.
Bieszczady za tydzien
Przesmiewca napisał(a) :
Dziekuje wszystkim za uwagi i porady.
Wojo - piszac za tydzien mam dokladnie na mysli za 7 dni :)
Nie wiem, czego nie rozumiesz.

Ja też nie rozumiem tego, że ludzie pisząc o 7 dniach często mają na
myśli 5 dni, 10 dni :-)

A ten sped pod Tarnica w Wielki Piatek to tylko w ten dzien?
Z czego to wynika?

Z religii chrześcijańskiej.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2010-03-24 09:33:07
Autor: Przesmiewca
Bieszczady za tydzien
"Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał(a):

Ja też nie rozumiem tego, że ludzie pisząc o 7 dniach często mają na
myśli 5 dni, 10 dni :-)

A to ciekawostka.

A ten sped pod Tarnica w Wielki Piatek to tylko w ten dzien?
Z czego to wynika?

Z religii chrześcijańskiej.

W religii chrzescijanskiej nie ma nic o spedach pod Tarnica.

Data: 2010-03-24 09:28:14
Autor: Wojo
Bieszczady za tydzien
Wojo - piszac za tydzien mam dokladnie na mysli za 7 dni :)
No to Cię nie dotyczy.

A ten sped pod Tarnica w Wielki Piatek to tylko w ten dzien?
Z czego to wynika?
Tak, tylko w Wielki Piątek - Droga Krzyżowa na Tarnicę. Tak wyglądało to rok temu: http://www.twojebieszczady.pl/IMGallery/galeria.php?kategoria=45&album=109&start=0

Pozdrawiam
Wojo

Data: 2010-03-24 09:36:53
Autor: Przesmiewca
Bieszczady za tydzien
Wojo <wbijok@[usunto]wp.pl> napisał(a):

[...]

Czy okres przedswiateczny (a konkretnie mam na mysli wielki tydzien)
w Bieszczadach to okres najazdu wiekszej ilosci turystow?
Zawsze jezdzilem w pazdzierniku i nigdy nie musialem rezerowac wczesniej
noclegow - zastanawiam sie, czy robiac tak samo teraz nie popelniam bledu.

Data: 2010-03-24 11:42:23
Autor: Wojo
Bieszczady za tydzien
Czy okres przedswiateczny (a konkretnie mam na mysli wielki tydzien)
w Bieszczadach to okres najazdu wiekszej ilosci turystow?

raczej nie, rok temu na Wielkanoc było pusto (Smerek). Na ostatnie święta Bożonarodzeniowe na Szczepana też pustawo.

Pozdrawiam
Wojo

Data: 2010-03-24 18:17:26
Autor: Jar
Bieszczady za tydzien
> [...]

raczej nie, rok temu na Wielkanoc było pusto (Smerek). Na ostatnie święta Bożonarodzeniowe na Szczepana też pustawo.

Potwierdzam, ludzi raczej mało. Tym nie mnije w najbardziej uczesczanych okolicach, jak np. właśnie Tarnica, ruch turystyczny istnieje. Nie sądze natomiast, aby był tłok na kwaterach.
Pozdrawiam
-J.

Data: 2010-03-25 10:45:19
Autor: Przesmiewca
Bieszczady za tydzien
"Jar" <jarwpawWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):

> [...]

Potwierdzam, ludzi raczej mało. Tym nie mnije w najbardziej uczesczanych okolicach, jak np. właśnie Tarnica, ruch turystyczny istnieje. Nie sądze natomiast, aby był tłok na kwaterach.

Potwierdzam nie ma ruchu. Niemniej zaklepalismy sobie nocleg telefonicznie
(bez problwmow najmniejszych)

Bieszczady za tydzien