Biezczady - pytanie

Data: 2010-09-30 10:55:41
Autor: Klapacjusz
Biezczady - pytanie
Witam.

Na weekend wybieram sie w Bieszczady (okolice Wetliny) i mam pytanie:
jak teraz to tam wyglada? Kolorowo czy powoli bezlisciascie juz?

Data: 2010-09-30 04:26:37
Autor: Jacek G.
Biezczady - pytanie
On 30 Wrz, 10:55, Klapacjusz <klapacj...@o2o2.pl> wrote:
Witam.

Na weekend wybieram sie w Bieszczady (okolice Wetliny) i mam pytanie:
jak teraz to tam wyglada? Kolorowo czy powoli bezlisciascie juz?

W Bieszczadach to nie tylko ostatnio, ale w ogóle dawno nie byłem, ale
tutaj można podejrzeć jak tam teraz jest:
http://www.bieszczady.pl/Nowy_webcam_w_Bieszczadach?newsID=5675
Chyba dominuje jeszcze zieleń.
--
Jacek G.

Data: 2010-09-30 13:21:31
Autor: Doczu
Biezczady - pytanie

http://www.bieszczady.pl/images/webcam/pryslip.jpg?liczba=1
--
Pozdrawiam Doczu
doczu@interia.peel

Data: 2010-09-30 15:18:59
Autor: Yatzeque
Biezczady - pytanie
Na weekend wybieram sie w Bieszczady (okolice Wetliny) i mam pytanie:
jak teraz to tam wyglada? Kolorowo czy powoli bezlisciascie juz?

Mogę wypowiedzieć się jedynie a'propos aury:
Rozmawialem ze 2 godziny temu "ze schroniskiem" Rawki.
Przy schronisku okolo poludnia bylo +3 stopnie i padal deszcz i snieg, który
od razu topnial. Czyli "kiszka"...
Oczywiscie nieznaczy to, ze w sam weekend moze byc inaczej.
na pewno jednak na szlakach spodziewac sie nalezy "bagienka"...

Data: 2010-10-01 15:17:20
Autor: Klapacjusz
Biezczady - pytanie
"Yatzeque" <jacquzi@wp.pl> napisał(a):

[...]

Od niedzieli przez pare dni ma byc wrecz bezchmurnie :)

A.

Data: 2010-10-01 15:19:31
Autor: Yatzeque
Biezczady - pytanie
Od niedzieli przez pare dni ma byc wrecz bezchmurnie :)

MUSI BYĆ BEZCHMURNIE.
Wkońcu i my się wybieramy od środy do niedzieli.
jakbyś był od poniedziałku, to w wolnych chwilach przeganiaj prosze ewentualne chmury...
:-)

Data: 2010-10-01 15:38:58
Autor: Klapacjusz
Biezczady - pytanie
[...]

http://www.pogodynka.pl/miasto.php?miasto=wetlina

Ciezko wierzyc w tak dlugoterminowe prognozy, ale przynajmniej
wyglada zachecajaco :)

Data: 2010-10-05 20:32:40
Autor: Klapacjusz
Biezczady - pytanie
[...]

Wlasnie wrocilem z 3 dniowego pobytu ... idealna pogoda, turystow jak na lekarstwo,
cieplo w dzien, przymrozek w nocy, zolcie i czerwienie powoli dominuja zielen. Cos pieknego.

Biezczady - pytanie