Big Bajki

Data: 2010-08-30 20:42:53
Autor: kocyk
Big Bajki
cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?
Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
K.

Data: 2010-08-30 21:13:08
Autor: Hinek
Big Bajki
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?

Mam się ozenic z blondynka, brunetka, ruda czy siwa?

A ozen sie z ta ktora Ci pasuje. Gusta nie podlegaja
dyskusji.
Czasem w zyciu trzeba samemu decyzje podejmowac :]
Nie wyobrazam sobie zeby ktos mi mowil jaki motocykl
mam kupic!
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-08-30 21:20:13
Autor: kocyk
Big Bajki
Hinek wrote:
[...]

A ja sie nie pytalem ktory mam kupic, tylko o opinie kogos, kto jezdzil. Jezdziles? Nie. Jestes grzybolem? Nie. No to czego tu szukasz? Kasztanic w moim watku moze tylko grzybol. Taki krotki tekst i nadal nie umieja przeczytac ze zrozumieniem, no.
K.

Data: 2010-08-30 21:28:59
Autor: Hinek
Big Bajki
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

A ja sie nie pytalem ktory mam kupic

Nie kotku, pytales "ktory i dlaczego"

tylko o opinie kogos, kto jezdzil.

No widzisz akurat jezdzilem ZRXem 1200 i XJR, ale kupujac je
nie zadawalem dziecinnych pytan. Dorosnij moze.
Milego wieczoru

--
Hinek

Data: 2010-08-30 22:21:52
Autor: kocyk
Big Bajki
Hinek wrote:
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

A ja sie nie pytalem ktory mam kupic

Nie kotku, pytales "ktory i dlaczego"

I gdzie, malpko, wyczytales tam "mam kupic"?

tylko o opinie kogos, kto jezdzil.

No widzisz akurat jezdzilem ZRXem 1200 i XJR, ale kupujac je
nie zadawalem dziecinnych pytan.

To mozesz sie wypowiedziec w temacie, albo wcale. Ale jak widze bicie piany uwazasz za przejaw doroslosci.

Dorosnij moze.

Nie mam najmniejszego zamiaru. Zgnusnialbym, jak niektorzy tutaj.

Milego wieczoru

Nawzajem.
K.

Data: 2010-08-30 22:36:05
Autor: woohoo
Big Bajki
W dniu 2010-08-30 22:21, kocyk pisze:
To mozesz sie wypowiedziec w temacie, albo wcale.

Miałem uszanować 'prośbę' i się nie wypowiadać, choć bardzo nie lubię tego typu klauzul, ale widzę, że to jednak nie była prośba, a zakaz.
Toteż pozwolę sobie zapytać: wykupiłeś usenet na własność?
Jeżeli zależy ci na odpowiedziach kompetentnych osób, a nie potrafisz oddzielić ziaren o plew, to takie wątki zakładaj na forach posiadaczy tych maszyn, a nie tutaj.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-08-30 22:56:39
Autor: kocyk
Big Bajki
woohoo wrote:

> [...]
> Jeżeli zależy ci na odpowiedziach kompetentnych osób, a nie potrafisz oddzielić ziaren o plew, to takie wątki zakładaj na forach posiadaczy tych maszyn, a nie tutaj.

Oczywiscie ja wiem, ze "tutaj" to jest miejsce do pierdolenia o szopenie, ale jako ze kontakt z paroma wartosciowymi osobami mam tylko tutaj pozwole sobie, jesli wybaczysz, na ta niewielka, oftopowa prywate, i zapytam jednak o motocykle. Nie o lekcje kultury, nie o to gdzie powinienem pytac, nie o to czy jestem chamem i bucem (jestem), tylko o motocykle. No chyba, zebys byl grzybolem.
K.

Data: 2010-08-30 23:15:16
Autor: woohoo
Big Bajki
W dniu 2010-08-30 22:56, kocyk pisze:
[...]

Ależ pytaj, tylko nie odbieraj nikomu prawa do wypowiedzi.
Po nickach będziesz widział, które posty czytać, a które pominąć.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

Data: 2010-08-31 22:42:32
Autor: Piotr May
Big Bajki
W dniu 2010-08-30 21:28, Hinek pisze:
[...]

ROTFL
juz Cie lubie

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-09-01 09:49:02
Autor: Hinek
Big Bajki
Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał

ROTFL
juz Cie lubie

To trudno. Jak sobie przypominam miałes ZRX 1200. Wychodzi
na to, ze kupiles go bo ktos Ci powiedzial "kup go"? albo ze
"ten jest najlepszy"? Dla mnie caly ten watek jest bez sensu.
To dyskusja o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia na Swietami
Wielkanocnymi. Widocznie jestem z innej bajki.
Ja sobie XJR kupilem np. dlatego,ze podobal mi sie silnik.
Optycznie! Mialem zachcianke i ja spelnilem. Mialem
ochote kupic Wlasnie Ten Motocykl i zadne opinie i tak by
mnie od tego nie odwiodly :] A informacji o kazdym motocyklu
w internecie jest milion i nic nowego nikt nie napisze.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-09-01 10:04:28
Autor: pgalos
Big Bajki
W dniu 2010-09-01 09:49, Hinek pisze:
[...]

Daj spokój. Nie czytaj go i już. W końcu jakiś wątek na temat i już sie komuś nie podoba!

To dyskusja o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia na Swietami
Wielkanocnymi. Widocznie jestem z innej bajki.

Widocznie tak.

[...]

Świetnie. Powiedziałeś swoje, a teraz pozwól, żeby ten wątek się rozwijał bo jest jednym z nielicznych w temacie grupy.
A na dodatek zapowiada się ciekawie.

Pawel
VFR800A3

Data: 2010-09-01 17:31:15
Autor: Hinek
Big Bajki
Użytkownik "pgalos" <pgalos@USUN.interia.pl.USUN> napisał

Daj spokój. Nie czytaj go i już. W końcu jakiś wątek na temat i już sie komuś nie podoba!

Napisales do mnie zebym nie czytal Piomaya. Napewno o to Ci chodzilo?
Sproboj moze najpierw na pl.test?
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-09-02 09:00:46
Autor: pgalos
Big Bajki
W dniu 2010-09-01 17:31, Hinek pisze:
[...]

Taaaa, zacytowałeś tylko to co chciałeś co?
Brawo! Masz klasę.

Pawel

Data: 2010-08-30 21:34:52
Autor: KJ Siła Słów
Big Bajki
kocyk pisze:
cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?

koc, sorry i w ogole, ale ja musze:

Z1000.

Bo ma sie do muscle-bikow jak Muhhamad Ali z pierwszej zawodowej walki do Alie-go z ko(n)ca kariery.

KJ

Data: 2010-08-30 22:26:36
Autor: kocyk
Big Bajki
KJ Siła Słów wrote:
kocyk pisze:
[...]

To jest prawda, i nowy zet nawet stoi w moim garazu i choc nie moj moge nim jezdzic kiedy chce. Swietny, naprawde zajebisty motocykl, najlepszy, jaki pokazano w tym roku w mojej opinii, a ja jestem bardzo wybredny. Ale ja, rozumisz, takiego bym chcial czopera kruzera, chromikow troche, retro look, wygodne siodlo dla dwojga, silnik od lokomotywy. Fetysz taki, ale czas pomyslec o zakupie, poki jeszcze sa w stanie nie-agonalnym. Sobie bede zima szukal, jezdzil, ogladal, dupe ludziom zawracal, bede szczesliwy, no.
K.

Data: 2010-08-30 22:41:18
Autor: KJ Siła Słów
Big Bajki
kocyk pisze:

Ale ja, rozumisz, takiego bym chcial czopera kruzera, chromikow troche, retro look

Classic evergreen youngtimer look w jednym ?

Pier.. chromy i posluchaj mnie: 916, spaghetti-tomato-look w malowaniu forever-red.

Kupic raz i nigdy nie sprzedac.

Jest nas juz 2 co mysli w ta strone, ale znajdzie sie jeszcze jedno miejsce :-)

KJ

Data: 2010-08-30 22:50:05
Autor: kocyk
Big Bajki
KJ Siła Słów wrote:
kocyk pisze:

Ale ja, rozumisz, takiego bym chcial czopera kruzera, chromikow troche, retro look

Classic evergreen youngtimer look w jednym ?

Pier.. chromy i posluchaj mnie: 916, spaghetti-tomato-look w malowaniu forever-red.

Moze, ale nie zamiast, a oprocz. Ja teraz chce marzyc o rzedowce, no!

Kupic raz i nigdy nie sprzedac.

Jest nas juz 2 co mysli w ta strone, ale znajdzie sie jeszcze jedno miejsce :-)

Jak bedziemy siedziec we trzech, to zaraz bedzie dookola pietnastu. Ciekawa, swoja droga, rzecz.
K.

Data: 2010-08-30 22:52:16
Autor: KJ Siła Słów
Big Bajki
kocyk pisze:

Jak bedziemy siedziec we trzech, to zaraz bedzie dookola pietnastu. Ciekawa, swoja droga, rzecz.

Ale miejsca na pudle już bedą zajęte.

KJ

Data: 2010-08-30 23:23:02
Autor: newrom
Big Bajki
On Mon, 30 Aug 2010 22:52:16 +0200, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Ale miejsca na pudle już bedą zajęte.

chyba W pudle.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-08-30 23:07:40
Autor: Ivam
Big Bajki
Użytkownik "KJ Siła Słów" <KJ@noway.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5h51k$fm2$1@inews.gazeta.pl...
Pier.. chromy i posluchaj mnie: 916, spaghetti-tomato-look w malowaniu forever-red.

Kupic raz i nigdy nie sprzedac.

Jest nas juz 2 co mysli w ta strone, ale znajdzie sie jeszcze jedno miejsce :-)

Moge byc trzeci? Tez bym chcial 916, ale nie umiem poszukac za granica, a u nas to tylko zolte 748 jezdzi, do tego wlasciciel tez nie chce sprzedac.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-08-30 23:12:37
Autor: kocyk
Big Bajki
Ivam wrote:
[...]

Z takich klasykow ponadczasowych ja bym bral tuono factory, zebysmy jak te cztery pederasty nie wygladali.
K.

Data: 2010-08-30 23:23:21
Autor: Monster
Big Bajki
W dniu 2010-08-30 23:07, Ivam pisze:

Moge byc trzeci? Tez bym chcial 916, ale nie umiem poszukac za granica,
a u nas to tylko zolte 748 jezdzi, do tego wlasciciel tez nie chce
sprzedac.
Na angielskim jebaju,zazwyczaj są w dobrym stanie,pewnie do drogich zabawek używaja garażu i jeżdżą jak sucho czyli wcale:-)w niemcowni drogo:-(

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-08-30 22:57:01
Autor: marider
Big Bajki
kocyk pisze:
cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?
Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
K.

Z innej beki - wez big GSXR 1000 K7/K8 i wymieciesz reszte z miejsca. Dzisiejszy pomiar K7 kumpla z hamowni (z dodatkow TYLKO carbon Yoshi TRC + K&N)= 182KM i 107 Nm ;)

A na serio - XJR. Bo Yahama ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki ( sprzedam )

Data: 2010-08-31 01:32:55
Autor: Lisciasty
Big Bajki
On 30 Sie, 20:42, kocyk <ko...@ZZZriders.pl> wrote:
cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300

Ja bym skreślił cb1300. Jak na taki sprzęt, kompletny brak radochy z
jazdy i w ogóle nie czuć tej pojemności, swego czasu byłem mocno
napalony na taką padakę ale szczęściem trafił się kolega który użyczył
mi na parę godzin celem przymierzenia się i momentalnie mi przeszło.
Poza tym, niewygodny jakiś, a ja szczególnie nietypowy nie jestem (185
cm wzrostu, 85 kg mięcha).

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2010-08-31 06:37:39
Autor: robertbig
Big Bajki
[...]

Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega ultra
wyrazisty charakter.
W dodatku jest stosunkowo popularny. Co ułatwia zycie w obsłudze i ew
odbudowie.

Reszta nic ciekawego.

Kawa ? Może i wygląd starodawnego superbika fajny jest. Ale silnik nic
ciekawego. A skrzynia dyskfalifikuje ten motocykl wogóle.

XJR to stary siep. Toporniak. Z mdłym charakterem.

Ładna jest ta CB 1300  ,ale nie jeździłem.
Jak przestanie lać. I będę robił rundkę po okolicy z kumlem. To sie
pomieniamy i sie wypowiem.

Data: 2010-08-31 16:55:39
Autor: Szymon Machel
Big Bajki

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości

Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega ultra
wyrazisty charakter.
W dodatku jest stosunkowo popularny. Co ułatwia zycie w obsłudze i ew
odbudowie.

Dlaczego tyle fajnych motongów ma napęd łańcuchem?

Szymon

Data: 2010-09-01 07:30:08
Autor: Norbi
Big Bajki
W dniu 2010-08-31 15:37, robertbig pisze:
[...]

Wprost przeciwnie - do tego moto czesci uzywanych jak na lekarstwo
Kumpel jak kupowal zrobilismy dokladne rozeznanie rynku i kiepsko jest...

Norbi

Data: 2010-08-31 10:17:14
Autor: de Fresz
Big Bajki
On 2010-08-30 20:42:53 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:

cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?
Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.

Fsumie nie do mnie, ale może mnie z tego wontka nie wyjebiesz. Ja bym wziął (a byłem już 2 razy bardzo bliski) ZRX1200R (ten z oldskulową ofiefką). Silnik jak lokomotywa i nawet się jakoś strasznie nie psuje, zawias całkiem-całkiem, hample bardzo ok. Z wad - cholernie mały prześwit, można na krawężniku zgubić korek spustowy oleju, żadnej opcji na centralkę. Może i niepraktyczny, ale mnie się dalej kurewsko podoba.

de Fresz

Data: 2010-08-31 08:27:00
Autor: AZ
Big Bajki
On 2010-08-31, de Fresz <defresz@NOSPAMo2.pl> wrote:

[...] ZRX1200R [...]
Silnik jak lokomotywa i nawet się jakoś strasznie nie psuje,
Bo silnik to jest praktycznie to samo co silnik w ZZR 1200, rozni go
praktycznie tylko - 5 biegowa skrzynia, slabszy alternator, mniej
agresywne walki rozrzadu (niestety z ta sama wada co w ZZR, pojawiaja
sie ubytki).

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-08-31 15:28:27
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
kocyk pisze:
cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?
Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
K.
A uzywanie raz sie liczy? ;)
GSX1400. Do B-Kinga nie bylo nic lepszego ;)
Ale przemawia przeze mnie fanatyzm marki S.
Czyzby Kocyku czas przyszedl na motocykl dla prawdziwego faceta? (naked) :D

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-08-31 17:18:14
Autor: kocyk
Big Bajki
Grzegorz Rogala wrote:
kocyk pisze:
cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?
Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.

A uzywanie raz sie liczy? ;)

No ba.

GSX1400. Do B-Kinga nie bylo nic lepszego ;)

Bking odpada, mi sie nie podobie. A cos wiecej nt?

Ale przemawia przeze mnie fanatyzm marki S.
Czyzby Kocyku czas przyszedl na motocykl dla prawdziwego faceta? (naked) :D

Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze, teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
K.

Data: 2010-08-31 22:26:01
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
W dniu tak pieknym 31-08-2010 17:18, kocyk pisze:
A uzywanie raz sie liczy? ;)

No ba.
To prawie jak z baba :]

Bking odpada, mi sie nie podobie. A cos wiecej nt?
GSX1400, PIEC znaczy silnik, to bylo jeszcze przed Buza jak mialem okazje sie tym przejechac wiec porownam Ci to do mojej Kawy ZR7
tak.. ze 5x mocniejsze doznania. Zzeracz tylnego kapcia.
To ma 126Nm, 13Nm mniej niz Buza dla normalnego ciecia takiego jak ja nie do odroznienia. Z racji ze golas bawisz sie nie v-max a przyspieszeniem, na kazdym biegu.
IMO tylko tylny zawias do tego motocykla nie pasuje, powinien byc jak w ZR7 mono. Ale na szczescie jest aftermarket i mozna pokusic sie o zalozenie dedykowanego Ohlinsa.
Heble gut, przod zawias tez gut. W y g o d n y, Ty nie jestes kurduplem wiec tez bedziesz dosiegal kopytkami ziemi w sposob zadowalajacy.
Ale to relatywnie ciezki klamot. I dzisiaj jakby z innej epoki, do tego prawdziwy UJM wiec dla mnie mozesz brac ;)

Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze,
teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

--
r.

Data: 2010-08-31 14:47:58
Autor: Kefir
Big Bajki
Elou!
On Aug 31, 10:26 pm, Grzegorz Rogala <ala...@o2.pl> wrote:
W dniu tak pieknym 31-08-2010 17:18, kocyk pisze:>> A uzywanie raz sie liczy? ;)

> No ba.

To prawie jak z baba :]

> [...]

okazje sie tym przejechac wiec porownam Ci to do mojej Kawy ZR7
tak.. ze 5x mocniejsze doznania. Zzeracz tylnego kapcia.
[...]
Ale to relatywnie ciezki klamot. I dzisiaj jakby z innej epoki, do tego
prawdziwy UJM wiec dla mnie mozesz brac ;)

Hyhy, widzisz Klocus? Reszta przy nim jest niemalze bezplciowa,
chociaz XJR tez przyciaga oko.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-09-01 10:28:08
Autor: kocyk
Big Bajki
Kefir wrote:
[...]

GSX to byl dokladnie moj typ, ostatni olejak, ale bylem ciekaw co napisza, hehe.
K.

Data: 2010-09-01 11:37:18
Autor: Kopyt
Big Bajki
Czesc!

Uzytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisal

GSX to byl dokladnie moj typ, ostatni olejak, ale bylem ciekaw co
napisza, hehe.

Kierowany ciekawoscia cen, oraz ogolna sympatia dla tego moto poszperalem na
allegro. Znalezlem kwiaty absolutne w opisie aukcji oraz wymagan dla
potencjalnego kupujacego...

<http://allegro.pl/gsx-1400-gsx1400-i1200870202.html>

ech... no i nie zadzwonilem. Nie mam kwitow o poczytalnosci, a jako
motocykliscie nikt mi ich nie da:))

Pawel
SVSZ

Data: 2010-09-01 11:12:58
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Kopyt pisze:
[...]

Co za koszmarna miniowiewka. Nie rozumiem, co się ludziom w tym podoba, zupełnie nie pasuje do stylu motocykla.
Tak bajdełejem w świetle wtrąceń o odpowiedzialności i itp. w ogłoszeniu jakoś dziwnie wygląda podgięta tablica.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-01 11:38:50
Autor: Marcin Gardeła
Big Bajki
Don Pedro wrote:
[...]

W ogóle niezły cały ten opis, niezły w takim, hhmmm, innym znaczeniu.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-09-01 16:03:53
Autor: Ivam
Big Bajki
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5l5ep$c91$1@news.onet.pl...
Co za koszmarna miniowiewka. Nie rozumiem, co się ludziom w tym podoba, zupełnie nie pasuje do stylu motocykla.

Kompletnie sie z Toba zgadzam.

Do tego:
- naklejkomania (shoei, cos o waleniu w morde bez ostrzezenia i naklejka sikacza)
- tablica zgieta
- opis aukcji

Wynika, ze koles jest strasznie znerwicowany w ogole wszystkim wokolo i do tego lubi pokozaczyc pod kolumna, albo gdzie tam sie takie rzeczy robi.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-09-01 22:20:23
Autor: Tytus
Big Bajki
Siemka

***"Ivam"
 Wynika, ze koles jest strasznie znerwicowany w ogole wszystkim wokolo i do
tego lubi pokozaczyc pod kolumna, albo gdzie tam sie takie rzeczy robi.

Takim parowcem to pod kolumne moze wpasc pozamiatac i to raczej w nocy zeby przechodnie zajadow nie dostali ze smiechu...
Bosch - jakie brzydactwo, a juz myslalem ze moj skutr jest najbrzydszy :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-09-01 17:30:33
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
Kefir pisze:

chociaz XJR tez przyciaga oko.
Tylko, ze XJR jest (byl klepany) dlugo dluzej niz GSX1400
a nasz Radeczek Mistrz OH jest przeciez wyjatkowy to po co Mu taki nie wyjatkowy motur jak XJR?

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-09-02 03:11:42
Autor: Kefir
Big Bajki [OT]
Elou!
On Sep 1, 5:30 pm, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
Kefir pisze:

> chociaz XJR tez przyciaga oko.

Tylko, ze XJR jest (byl klepany) dlugo dluzej niz GSX1400
a nasz Radeczek Mistrz OH jest przeciez wyjatkowy to po co Mu taki nie
wyjatkowy motur jak XJR?

Naszego Paprykarza obecnie z Hirshbergu (czytaj: Kristosa) juz nie
pobije ;)
W sumie jeszcze KTM-iarze maja fajnie: kazda sztuka to prototyp ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955/XT660X

Data: 2010-09-01 10:25:32
Autor: kocyk
Big Bajki
Grzegorz Rogala wrote:
[...]

Bosko. To jest dokladnie to, czego szukam. W ktorym banku najlatwiej wycyganic kredyt?:)

Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze,
teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
K.

Data: 2010-09-01 17:27:42
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
kocyk pisze:

Bosko. To jest dokladnie to, czego szukam.
Tyle, ze polecam Ci sie przehechac przed zakupem i zweryfikowac samemu, moze dzisiaj po przejazdzce na B-Kingu zupelnie inaczej bym GSX1400 widzial.

W ktorym banku najlatwiej wycyganic kredyt?:)
Santander :D

Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
Beda, musza byc.
Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-09-01 18:57:23
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Grzegorz Rogala pisze:
Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
Beda, musza byc.
Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-01 12:54:21
Autor: Lisciasty
Big Bajki
On 1 Wrz, 18:57, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

Ojciec kolegi ma takowego, wygląda fajnie ale z jego relacji wynika że
ciężko się tym jeździ, źle w zakrętach i fatalne hamulce ;) Facet
raczej obeznany bo dużo przejechał w życiu a prywatnie ma kolecję  70
motocykli czy ile tam ;)

Data: 2010-09-02 07:40:43
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Lisciasty pisze:
[...]

Owszem, jak każde moto z tamtych lat. Kiedyś definicja motocykla sportowego to był jebutny silnik i już.
Ale dzisiaj to nie jest motocykl do zapier... tylko do wyciągnięcia z garażu w słoneczne popołudnie na rundkę po mało uczęszczanych drogach.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-02 23:23:57
Autor: Tomek Wozniakowski
Big Bajki
   Czesc :)

W dniu 2010-09-02 07:40, Don Pedro pisze:

[...]

Dobrze piszesz :) I do tego Z1300 nadaje sie znakomicie :D Cudny jest - pamietam jeszcze ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-09-01 21:49:54
Autor: Kuczu
Big Bajki
W dniu 2010-09-01 18:57, Don Pedro pisze:
Grzegorz Rogala pisze:
Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
Beda, musza byc.
Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

Chcesz ? Bo wiem kto ma Z1300EFI :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-09-02 07:38:46
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Nawet nie chcę pytać za jakie pieniądze :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-03 18:02:32
Autor: Kuczu
Big Bajki
Grzegorz Rogala pisze:
[...]

A gdzies ze czynascie tysi.

Data: 2010-09-03 18:04:17
Autor: KJ Siła Słów
Big Bajki
Kuczu pisze:

A gdzies ze czynascie tysi.

Poka foty !

moze byc na priv.

KJ

Data: 2010-09-03 18:11:32
Autor: Kuczu
Big Bajki
W dniu 2010-09-03 18:04, KJ Siła Słów pisze:
Kuczu pisze:

A gdzies ze czynascie tysi.

Poka foty !

moze byc na priv.

KJ

A nie mam. Ale wiem kto chce sprzedac. I mam do tego kogos 640 km wiec ciezko mi bedzie od reki zrobic foty.

Data: 2010-09-04 07:55:05
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Eeeh, jak już będę obrzydliwie bogaty to se zrobię garaż jak Jay Leno tyle, że wyłącznie z motocyklami.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-02 10:14:14
Autor: kocyk
Big Bajki
Grzegorz Rogala wrote:
kocyk pisze:

Bosko. To jest dokladnie to, czego szukam.
Tyle, ze polecam Ci sie przehechac przed zakupem i zweryfikowac samemu, moze dzisiaj po przejazdzce na B-Kingu zupelnie inaczej bym GSX1400 widzial.

Przejade sie, juz sie umowilem. Poza tym nie mam za co, hehe.

[...]

Buma zapowiedziala. Ale na cholere mi 6 cyl z bakelitu?
K.

Data: 2010-09-02 11:35:28
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
kocyk pisze:

Przejade sie, juz sie umowilem. Poza tym nie mam za co, hehe.
Jedz i opowiedz. Czas i doswiadczenie weryfikuje opinie innych.
Z tym nie mam za co to nie przesadzaj ;P

Buma zapowiedziala. Ale na cholere mi 6 cyl z bakelitu?
nie nie nie, pacz mi na ryj - SU ZU KI 6cyl :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-09-01 22:14:10
Autor: Hinek
Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych
[...]

Po 30 !!!  merytorycznych postach wiadomo ze:
1.Z1000
  Bo ma sie do muscle-bikow jak Muhhamad Ali z pierwszej zawodowej
  walki  do Alie-go z ko(n)ca kariery.
2.Z innej beki - wez big GSXR 1000 K7/K8 i wymieciesz reszte z
  miejsca.
  A na serio - XJR. Bo Yahama
3.ZRX1200R
[...]
4.Ja bym skreślił cb1300. Jak na taki sprzęt, kompletny brak radochy
  z  jazdy i w ogóle nie czuć tej pojemności
5.Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega
  ultra  wyrazisty charakter.
  XJR to stary siep. Toporniak. Z mdłym charakterem.
  Kawa ? Może i wygląd starodawnego superbika fajny jest. Ale silnik
  nic   ciekawego. A skrzynia dyskfalifikuje ten motocykl wogóle.

A teraz do Kocyka
Pisales:
"tutaj" to jest miejsce do pierdolenia o Ssopenie, ale jako ze
kontakt z paroma wartosciowymi osobami mam tylko tutaj pozwole sobie,
jesli wybaczysz, na ta niewielka, oftopowa prywate, i zapytam jednak
o motocykle.

I co? Poza pierdoleniem o Chopinie wiele sie dowiedziales?
Znafcy GSX 1400 napisali ze np. po kilkunastu tys km ciekna lagi?
Ba, ale to trzeba by miec z tym moto naprawde do czynienia :]
Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze
ciekawego sie pojawi..
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-09-02 09:44:21
Autor: Grzybol
Użytkownik "Hinek" <hinek@tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]

Te Misiek, ja tu miałem podsumowywać chyba:-)

--
Grzybol

Data: 2010-09-02 01:14:54
Autor: Kefir
On Sep 2, 9:44 am, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Hinek" <hi...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:4c7eb3fd$1news.home.net.pl...

> [...]

> ciekawego sie pojawi..
> Pozdr

Te Misiek, ja tu miałem podsumowywać chyba:-)

Misiek pozazdroscil Ci slawy a Ty zaspales. Do roboty!

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955/XT660X

Data: 2010-09-02 10:20:11
Autor: kocyk
Hinek wrote:
I co? Poza pierdoleniem o Chopinie wiele sie dowiedziales?

Od ciebie dotad nic, od nich wiecej niz sadzisz, bo ich znam, i wiem jak tlumaczyc sobie na ludzki ich opinie.

Znafcy GSX 1400 napisali ze np. po kilkunastu tys km ciekna lagi?

Nie, a jest tu jakis znafca?

Ba, ale to trzeba by miec z tym moto naprawde do czynienia :]
Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze
ciekawego sie pojawi..

Wiesz co, ja naprawde nie moge zrozumiec dlaczego tutaj tak jest. Bawi was takie podejscie do tematu? Nie mozesz napisac co wiesz, tylko dlatego, ze pojechalem ostro od poczatku, bo nie chcialem, zeby mi zaraz jakis pacan skasztanil watek i zaczal o dupie maryni? Podobaja ci sie takie wirtualne wojenki na bierki? Ja tego pojac nie umiem. Merytoryczne odpowiedzi naprawde niewiele kosztuja, czego brakuje? Checi?
K.

Data: 2010-09-02 11:04:21
Autor: kocyk
Hinek wrote:
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

Wiesz co, ja naprawde nie moge zrozumiec dlaczego tutaj tak jest. Bawi was takie podejscie do tematu?

Ja nie jestem "Was" Tu niewiele zostalo sie z dawnego pl.rec.motocykle
Tu mozesz sobie poczytac posty towarzystwa wzajemnej adoracji pisane
pseudo slangiem albo jakies bzdety ze scigacza. To Zombi a nie grupa
dyskusyjna.

No wlasnie. Po co wiec jeszcze to powiekszac? Szczegolnie bedac tzw starym preclem.

Skoro twierdzisz ze kasztanie i nic sie odemnie nie dowiedziales,
to prosze, masz konkret:
GSX 1400  ma najwiekszy schowek na piwo pod kanapa! O tak
waznej rzeczy nikt jakos nie napisal :]

Hehe, widzialem. A dowiedzialem sie o lagach. To drobiazg, ale warto przy zakupie rzucic okiem. Wiem tez, ze dwa pierwsze roczniki mialy tylne amory do dupy, pocily sie i prawie na pewno beda do wymiany. Wiecej chorob modelu nie znam. Dorzucisz cos?
K.

Data: 2010-09-02 11:13:19
Autor: de Fresz
On 2010-09-02 11:04:21 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:

Skoro twierdzisz ze kasztanie i nic sie odemnie nie dowiedziales,
to prosze, masz konkret:
GSX 1400  ma najwiekszy schowek na piwo pod kanapa! O tak
waznej rzeczy nikt jakos nie napisal :]

Nie widzę postu Hinka, więc dopowiem tutaj: w ZRX w schowku mieści się 5-6 puszek piwa, w CB1300 Lesor pod kanapą woził prawie tyle, co ja w tankbagu. Czyli z grubsza egzekwo.

de Fresz

Data: 2010-09-02 12:26:26
Autor: Hinek
Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał

Nie widzę postu Hinka,

Cos sie pochrzanilo, tez nie widze swoich postow.
Pewnie sam siebie wrzucilem do wora :))

--
Hinek

Data: 2010-09-02 23:08:05
Autor: Hinek
Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

Wiecej chorob modelu nie znam. Dorzucisz cos?
K.

Nie. Nic odkrywczego nie dodam. Znajomy uzalal sie wlasnie
na uszczelniacze w lagach i lozyska glowki ramy. Padly przy
20 tys km. Tylko te moto bylo przywiezione i cholera wie czy
nie mialo wiecej przejechane.
Nie mialem tego moto, ale dwa lata temu usilowalem kupic
bo przejechalem sie i oczarowaly mnie przyspieszenia. No i
ten wyglad....Celowalem w przedzial 15-20kzl i nic nie
znalazlem. Najezdzilem sie tylko po kraju. Dwa byly po
przejsciach, a jak trafilem na dobry, to mial biale obrecze
- nie zdecydowalem sie :] i w koncu kupilem co innego.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-09-03 13:19:20
Autor: Grzegorz Rogala
Hinek pisze:

Nie. Nic odkrywczego nie dodam. Znajomy uzalal sie wlasnie
na uszczelniacze w lagach i lozyska glowki ramy. Padly przy
20 tys km.
Powiem tak, jeden przypadek nie swiadczy ze dane zawieszenie/glowka ramy
maja wade ktora powoduje przedwczesne zuzycie.
Tak sobie pobronie marki Suzuki - mialem juz 2 nowe i jedna prawie nowa
i w zadnym ani glowka ramy ani uszczelniacze same z siebie nie polecialy.
A przebiegi byly w szosowkach rzedu 35-60kkm.

Tylko te moto bylo przywiezione i cholera wie czy
nie mialo wiecej przejechane.
Mysle, ze jest to kluczowe. Nie umiem sobie wyobrazic motocykla sciagnietego z "zachodu" ktory ma mniej niz 10-15kkm/rok.

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-09-03 01:11:22
Autor: Bart
Big Bajki
[...]

Witam,

Jezdzilem na gsx1400 ale nie za duzo. Moto fajny z wygladu i jak dbany
to raczej bezproblemowy. Jak dla mnie (185cm/80kg) to trudny w
prowadzeniu (w porownaniu do k1200r mimo, ze masa zblizona). Atut to
duzy schowek pod siedziskiem czego wiekszosci moto brakuje. Mimo
niezbyt duzej mocy (jak na 1.4l pojemnosci) to powala momentem,
spalanie miasto/trasa = 8/6l. Wg mnie trudny w manewrowaniu przy
mniejszych predkosciach ale na trase jest super. Reszty nie znam wiec
sie nie wypowiadam, kolega ujezdzal 2 lata cb1300 i chwalil ale jak
wsiadl na moje k1200r to przyznal, ze jest poreczniejsze pod kazdym
wzgledem.
Ot tyle, moze pomoglem.

--
SePo... Bartek
K1200R + Vespa GTS300SS + Vespa GTS125

Data: 2010-09-03 13:57:03
Autor: kapec
Big Bajki

Jezdzilem na gsx1400 ale nie za duzo.

A ja jezdze gsx1400 od roku. Wczesniej mialem pare lat przerwy ale do 2002 roku jezdzilem kredensem (kawa voyager XII) i w porownaniu z nim GSX to zabawka jezeli chodzi o porecznosc w prowadzeniu. Jak dla mnie moto idealne (w miedzyczasie mialem tez Honde ST1300 i jakos mi nie lezala), silnik ciagnie jak lokomotywa, regulacja zawieszenia w pelnym zakresie przod/tyl. Gabarytowo tez mi pasuje (182cm i 100kg zywej wagi). Co ciekawe jezdzi nim rowniez moja zonka i daje rade, choc oczywiscie nie odkreca jak ja.
Kupielm go po lekkim szlifie, nic nie robilem bo lekko obity zbiornik czy zarysowana ramka lampy nie jest dla mnie powodem do remontu motocykla. Ma przejechane niecale 20 tys mil i nie zauwazam zadnych niedomagan - silnik chodzi jak zegarek, z lag sie nic nie leje, lozyska glowki nie wykazuja zadnego zuzycia wiec nie wiem skad te poprzednie opinie.
Z podaza czesci uzywanych bieda. Probuje kupic kubki zegarow - od roku nie bylo ani sztuki, na ebayu w niemczech nowe kosztuja cos kolo 120 ojro. Dekiel silnika mialem spawany - uzywka na allegro 640zl (kogos ostro w dekiel jebie), nowy w serwisie 680zl.
Generalnie z moto jestem bardzo zadowolony i poki co nic mi innego do lba nie wpada, zeby go wymienic.
Kapec

--

Big Bajki