Big Bajki

Data: 2010-08-30 21:13:08
Autor: Hinek
Big Bajki
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?

Mam się ozenic z blondynka, brunetka, ruda czy siwa?

A ozen sie z ta ktora Ci pasuje. Gusta nie podlegaja
dyskusji.
Czasem w zyciu trzeba samemu decyzje podejmowac :]
Nie wyobrazam sobie zeby ktos mi mowil jaki motocykl
mam kupic!
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-08-30 21:20:13
Autor: kocyk
Big Bajki
Hinek wrote:
[...]

A ja sie nie pytalem ktory mam kupic, tylko o opinie kogos, kto jezdzil. Jezdziles? Nie. Jestes grzybolem? Nie. No to czego tu szukasz? Kasztanic w moim watku moze tylko grzybol. Taki krotki tekst i nadal nie umieja przeczytac ze zrozumieniem, no.
K.

Data: 2010-08-30 21:28:59
Autor: Hinek
Big Bajki
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

A ja sie nie pytalem ktory mam kupic

Nie kotku, pytales "ktory i dlaczego"

tylko o opinie kogos, kto jezdzil.

No widzisz akurat jezdzilem ZRXem 1200 i XJR, ale kupujac je
nie zadawalem dziecinnych pytan. Dorosnij moze.
Milego wieczoru

--
Hinek

Data: 2010-08-30 22:21:52
Autor: kocyk
Big Bajki
Hinek wrote:
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

A ja sie nie pytalem ktory mam kupic

Nie kotku, pytales "ktory i dlaczego"

I gdzie, malpko, wyczytales tam "mam kupic"?

tylko o opinie kogos, kto jezdzil.

No widzisz akurat jezdzilem ZRXem 1200 i XJR, ale kupujac je
nie zadawalem dziecinnych pytan.

To mozesz sie wypowiedziec w temacie, albo wcale. Ale jak widze bicie piany uwazasz za przejaw doroslosci.

Dorosnij moze.

Nie mam najmniejszego zamiaru. Zgnusnialbym, jak niektorzy tutaj.

Milego wieczoru

Nawzajem.
K.

Data: 2010-08-30 22:36:05
Autor: woohoo
Big Bajki
W dniu 2010-08-30 22:21, kocyk pisze:
To mozesz sie wypowiedziec w temacie, albo wcale.

Miałem uszanować 'pro¶bę' i się nie wypowiadać, choć bardzo nie lubię tego typu klauzul, ale widzę, że to jednak nie była pro¶ba, a zakaz.
Toteż pozwolę sobie zapytać: wykupiłe¶ usenet na własno¶ć?
Jeżeli zależy ci na odpowiedziach kompetentnych osób, a nie potrafisz oddzielić ziaren o plew, to takie w±tki zakładaj na forach posiadaczy tych maszyn, a nie tutaj.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziała¶?!"

Data: 2010-08-30 22:56:39
Autor: kocyk
Big Bajki
woohoo wrote:

> [...]
> Jeżeli zależy ci na odpowiedziach kompetentnych osób, a nie potrafisz oddzielić ziaren o plew, to takie w±tki zakładaj na forach posiadaczy tych maszyn, a nie tutaj.

Oczywiscie ja wiem, ze "tutaj" to jest miejsce do pierdolenia o szopenie, ale jako ze kontakt z paroma wartosciowymi osobami mam tylko tutaj pozwole sobie, jesli wybaczysz, na ta niewielka, oftopowa prywate, i zapytam jednak o motocykle. Nie o lekcje kultury, nie o to gdzie powinienem pytac, nie o to czy jestem chamem i bucem (jestem), tylko o motocykle. No chyba, zebys byl grzybolem.
K.

Data: 2010-08-30 23:15:16
Autor: woohoo
Big Bajki
W dniu 2010-08-30 22:56, kocyk pisze:
[...]

Ależ pytaj, tylko nie odbieraj nikomu prawa do wypowiedzi.
Po nickach będziesz widział, które posty czytać, a które pomin±ć.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziała¶?!"

Data: 2010-08-31 22:42:32
Autor: Piotr May
Big Bajki
W dniu 2010-08-30 21:28, Hinek pisze:
[...]

ROTFL
juz Cie lubie

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-09-01 09:49:02
Autor: Hinek
Big Bajki
Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał

ROTFL
juz Cie lubie

To trudno. Jak sobie przypominam miałes ZRX 1200. Wychodzi
na to, ze kupiles go bo ktos Ci powiedzial "kup go"? albo ze
"ten jest najlepszy"? Dla mnie caly ten watek jest bez sensu.
To dyskusja o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia na Swietami
Wielkanocnymi. Widocznie jestem z innej bajki.
Ja sobie XJR kupilem np. dlatego,ze podobal mi sie silnik.
Optycznie! Mialem zachcianke i ja spelnilem. Mialem
ochote kupic Wlasnie Ten Motocykl i zadne opinie i tak by
mnie od tego nie odwiodly :] A informacji o kazdym motocyklu
w internecie jest milion i nic nowego nikt nie napisze.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-09-01 10:04:28
Autor: pgalos
Big Bajki
W dniu 2010-09-01 09:49, Hinek pisze:
[...]

Daj spokój. Nie czytaj go i już. W końcu jaki¶ w±tek na temat i już sie komu¶ nie podoba!

To dyskusja o wyzszosci swiat Bozego Narodzenia na Swietami
Wielkanocnymi. Widocznie jestem z innej bajki.

Widocznie tak.

[...]

¦wietnie. Powiedziałe¶ swoje, a teraz pozwól, żeby ten w±tek się rozwijał bo jest jednym z nielicznych w temacie grupy.
A na dodatek zapowiada się ciekawie.

Pawel
VFR800A3

Data: 2010-09-01 17:31:15
Autor: Hinek
Big Bajki
Użytkownik "pgalos" <pgalos@USUN.interia.pl.USUN> napisał

Daj spokój. Nie czytaj go i już. W końcu jaki¶ w±tek na temat i już sie komu¶ nie podoba!

Napisales do mnie zebym nie czytal Piomaya. Napewno o to Ci chodzilo?
Sproboj moze najpierw na pl.test?
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-09-02 09:00:46
Autor: pgalos
Big Bajki
W dniu 2010-09-01 17:31, Hinek pisze:
[...]

Taaaa, zacytowałe¶ tylko to co chciałe¶ co?
Brawo! Masz klasę.

Pawel

Big Bajki