Big Bajki

Data: 2010-08-31 15:28:27
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
kocyk pisze:
cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?
Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
K.
A uzywanie raz sie liczy? ;)
GSX1400. Do B-Kinga nie bylo nic lepszego ;)
Ale przemawia przeze mnie fanatyzm marki S.
Czyzby Kocyku czas przyszedl na motocykl dla prawdziwego faceta? (naked) :D

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-08-31 17:18:14
Autor: kocyk
Big Bajki
Grzegorz Rogala wrote:
kocyk pisze:
cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?
Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.

A uzywanie raz sie liczy? ;)

No ba.

GSX1400. Do B-Kinga nie bylo nic lepszego ;)

Bking odpada, mi sie nie podobie. A cos wiecej nt?

Ale przemawia przeze mnie fanatyzm marki S.
Czyzby Kocyku czas przyszedl na motocykl dla prawdziwego faceta? (naked) :D

Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze, teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
K.

Data: 2010-08-31 22:26:01
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
W dniu tak pieknym 31-08-2010 17:18, kocyk pisze:
A uzywanie raz sie liczy? ;)

No ba.
To prawie jak z baba :]

Bking odpada, mi sie nie podobie. A cos wiecej nt?
GSX1400, PIEC znaczy silnik, to bylo jeszcze przed Buza jak mialem okazje sie tym przejechac wiec porownam Ci to do mojej Kawy ZR7
tak.. ze 5x mocniejsze doznania. Zzeracz tylnego kapcia.
To ma 126Nm, 13Nm mniej niz Buza dla normalnego ciecia takiego jak ja nie do odroznienia. Z racji ze golas bawisz sie nie v-max a przyspieszeniem, na kazdym biegu.
IMO tylko tylny zawias do tego motocykla nie pasuje, powinien byc jak w ZR7 mono. Ale na szczescie jest aftermarket i mozna pokusic sie o zalozenie dedykowanego Ohlinsa.
Heble gut, przod zawias tez gut. W y g o d n y, Ty nie jestes kurduplem wiec tez bedziesz dosiegal kopytkami ziemi w sposob zadowalajacy.
Ale to relatywnie ciezki klamot. I dzisiaj jakby z innej epoki, do tego prawdziwy UJM wiec dla mnie mozesz brac ;)

Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze,
teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

--
r.

Data: 2010-08-31 14:47:58
Autor: Kefir
Big Bajki
Elou!
On Aug 31, 10:26 pm, Grzegorz Rogala <ala...@o2.pl> wrote:
W dniu tak pieknym 31-08-2010 17:18, kocyk pisze:>> A uzywanie raz sie liczy? ;)

> No ba.

To prawie jak z baba :]

> [...]

okazje sie tym przejechac wiec porownam Ci to do mojej Kawy ZR7
tak.. ze 5x mocniejsze doznania. Zzeracz tylnego kapcia.
[...]
Ale to relatywnie ciezki klamot. I dzisiaj jakby z innej epoki, do tego
prawdziwy UJM wiec dla mnie mozesz brac ;)

Hyhy, widzisz Klocus? Reszta przy nim jest niemalze bezplciowa,
chociaz XJR tez przyciaga oko.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef

Data: 2010-09-01 10:28:08
Autor: kocyk
Big Bajki
Kefir wrote:
[...]

GSX to byl dokladnie moj typ, ostatni olejak, ale bylem ciekaw co napisza, hehe.
K.

Data: 2010-09-01 11:37:18
Autor: Kopyt
Big Bajki
Czesc!

Uzytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisal

GSX to byl dokladnie moj typ, ostatni olejak, ale bylem ciekaw co
napisza, hehe.

Kierowany ciekawoscia cen, oraz ogolna sympatia dla tego moto poszperalem na
allegro. Znalezlem kwiaty absolutne w opisie aukcji oraz wymagan dla
potencjalnego kupujacego...

<http://allegro.pl/gsx-1400-gsx1400-i1200870202.html>

ech... no i nie zadzwonilem. Nie mam kwitow o poczytalnosci, a jako
motocykliscie nikt mi ich nie da:))

Pawel
SVSZ

Data: 2010-09-01 11:12:58
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Kopyt pisze:
[...]

Co za koszmarna miniowiewka. Nie rozumiem, co się ludziom w tym podoba, zupełnie nie pasuje do stylu motocykla.
Tak bajdełejem w świetle wtrąceń o odpowiedzialności i itp. w ogłoszeniu jakoś dziwnie wygląda podgięta tablica.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-01 11:38:50
Autor: Marcin Gardeła
Big Bajki
Don Pedro wrote:
[...]

W ogóle niezły cały ten opis, niezły w takim, hhmmm, innym znaczeniu.

--
Diobeu
VFR 800 '01

Data: 2010-09-01 16:03:53
Autor: Ivam
Big Bajki
Użytkownik "Don Pedro" <no.fear@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5l5ep$c91$1@news.onet.pl...
Co za koszmarna miniowiewka. Nie rozumiem, co się ludziom w tym podoba, zupełnie nie pasuje do stylu motocykla.

Kompletnie sie z Toba zgadzam.

Do tego:
- naklejkomania (shoei, cos o waleniu w morde bez ostrzezenia i naklejka sikacza)
- tablica zgieta
- opis aukcji

Wynika, ze koles jest strasznie znerwicowany w ogole wszystkim wokolo i do tego lubi pokozaczyc pod kolumna, albo gdzie tam sie takie rzeczy robi.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-09-01 22:20:23
Autor: Tytus
Big Bajki
Siemka

***"Ivam"
 Wynika, ze koles jest strasznie znerwicowany w ogole wszystkim wokolo i do
tego lubi pokozaczyc pod kolumna, albo gdzie tam sie takie rzeczy robi.

Takim parowcem to pod kolumne moze wpasc pozamiatac i to raczej w nocy zeby przechodnie zajadow nie dostali ze smiechu...
Bosch - jakie brzydactwo, a juz myslalem ze moj skutr jest najbrzydszy :)

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-09-01 17:30:33
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
Kefir pisze:

chociaz XJR tez przyciaga oko.
Tylko, ze XJR jest (byl klepany) dlugo dluzej niz GSX1400
a nasz Radeczek Mistrz OH jest przeciez wyjatkowy to po co Mu taki nie wyjatkowy motur jak XJR?

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-09-02 03:11:42
Autor: Kefir
Big Bajki [OT]
Elou!
On Sep 1, 5:30 pm, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
Kefir pisze:

> chociaz XJR tez przyciaga oko.

Tylko, ze XJR jest (byl klepany) dlugo dluzej niz GSX1400
a nasz Radeczek Mistrz OH jest przeciez wyjatkowy to po co Mu taki nie
wyjatkowy motur jak XJR?

Naszego Paprykarza obecnie z Hirshbergu (czytaj: Kristosa) juz nie
pobije ;)
W sumie jeszcze KTM-iarze maja fajnie: kazda sztuka to prototyp ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955/XT660X

Data: 2010-09-01 10:25:32
Autor: kocyk
Big Bajki
Grzegorz Rogala wrote:
[...]

Bosko. To jest dokladnie to, czego szukam. W ktorym banku najlatwiej wycyganic kredyt?:)

Powrot do zrodel, hehe. Zawsze chcialem, nie bylo mi jakos po drodze,
teraz jest dobry czas, poki jeszcze sa. No i chce miec o czym myslec zima.
Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
K.

Data: 2010-09-01 17:27:42
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
kocyk pisze:

Bosko. To jest dokladnie to, czego szukam.
Tyle, ze polecam Ci sie przehechac przed zakupem i zweryfikowac samemu, moze dzisiaj po przejazdzce na B-Kingu zupelnie inaczej bym GSX1400 widzial.

W ktorym banku najlatwiej wycyganic kredyt?:)
Santander :D

Sluszna idea. Tez se kiedys kupie jak Suzuki zrobi cos fajnego ;)

Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
Beda, musza byc.
Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

--
pozdr
Rogal

Data: 2010-09-01 18:57:23
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Grzegorz Rogala pisze:
Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
Beda, musza byc.
Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-01 12:54:21
Autor: Lisciasty
Big Bajki
On 1 Wrz, 18:57, Don Pedro <no.f...@op.pl> wrote:
Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

Ojciec kolegi ma takowego, wygląda fajnie ale z jego relacji wynika że
ciężko się tym jeździ, źle w zakrętach i fatalne hamulce ;) Facet
raczej obeznany bo dużo przejechał w życiu a prywatnie ma kolecję  70
motocykli czy ile tam ;)

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2010-09-02 07:40:43
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Lisciasty pisze:
[...]

Owszem, jak każde moto z tamtych lat. Kiedyś definicja motocykla sportowego to był jebutny silnik i już.
Ale dzisiaj to nie jest motocykl do zapier... tylko do wyciągnięcia z garażu w słoneczne popołudnie na rundkę po mało uczęszczanych drogach.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-02 23:23:57
Autor: Tomek Wozniakowski
Big Bajki
   Czesc :)

W dniu 2010-09-02 07:40, Don Pedro pisze:

[...]

Dobrze piszesz :) I do tego Z1300 nadaje sie znakomicie :D Cudny jest - pamietam jeszcze ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-09-01 21:49:54
Autor: Kuczu
Big Bajki
W dniu 2010-09-01 18:57, Don Pedro pisze:
Grzegorz Rogala pisze:
Ja sie zaczynam obawiac, ze moze juz fajnych nie byc.
Beda, musza byc.
Niech zrobia wreszcie jakiegos 6cyl.. :)

Patrz, nie dalej jak wczoraj rozglądałem się za CBX1000 po necie :)

Chcesz ? Bo wiem kto ma Z1300EFI :)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-09-02 07:38:46
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Nawet nie chcę pytać za jakie pieniądze :)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-03 18:02:32
Autor: Kuczu
Big Bajki
Grzegorz Rogala pisze:
[...]

A gdzies ze czynascie tysi.

Data: 2010-09-03 18:04:17
Autor: KJ Siła Słów
Big Bajki
Kuczu pisze:

A gdzies ze czynascie tysi.

Poka foty !

moze byc na priv.

KJ

Data: 2010-09-03 18:11:32
Autor: Kuczu
Big Bajki
W dniu 2010-09-03 18:04, KJ Siła Słów pisze:
Kuczu pisze:

A gdzies ze czynascie tysi.

Poka foty !

moze byc na priv.

KJ

A nie mam. Ale wiem kto chce sprzedac. I mam do tego kogos 640 km wiec ciezko mi bedzie od reki zrobic foty.

Data: 2010-09-04 07:55:05
Autor: Don Pedro
Big Bajki
Grzegorz Rogala pisze:
[...]

Eeeh, jak już będę obrzydliwie bogaty to se zrobię garaż jak Jay Leno tyle, że wyłącznie z motocyklami.

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-09-02 10:14:14
Autor: kocyk
Big Bajki
Grzegorz Rogala wrote:
kocyk pisze:

Bosko. To jest dokladnie to, czego szukam.
Tyle, ze polecam Ci sie przehechac przed zakupem i zweryfikowac samemu, moze dzisiaj po przejazdzce na B-Kingu zupelnie inaczej bym GSX1400 widzial.

Przejade sie, juz sie umowilem. Poza tym nie mam za co, hehe.

[...]

Buma zapowiedziala. Ale na cholere mi 6 cyl z bakelitu?
K.

Data: 2010-09-02 11:35:28
Autor: Grzegorz Rogala
Big Bajki
kocyk pisze:

Przejade sie, juz sie umowilem. Poza tym nie mam za co, hehe.
Jedz i opowiedz. Czas i doswiadczenie weryfikuje opinie innych.
Z tym nie mam za co to nie przesadzaj ;P

Buma zapowiedziala. Ale na cholere mi 6 cyl z bakelitu?
nie nie nie, pacz mi na ryj - SU ZU KI 6cyl :)

--
pozdr
Rogal

Big Bajki