Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych

Data: 2010-09-01 22:14:10
Autor: Hinek
Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

cb1300, zrx1200, gsx1400, xjr1300
Ktory i dlaczego?
Uprasza sie o wypowiedzi wylacznie bylych uzywaczy i grzybola.
K.

Po 30 !!!  merytorycznych postach wiadomo ze:
1.Z1000
  Bo ma sie do muscle-bikow jak Muhhamad Ali z pierwszej zawodowej
  walki  do Alie-go z ko(n)ca kariery.
2.Z innej beki - wez big GSXR 1000 K7/K8 i wymieciesz reszte z
  miejsca.
  A na serio - XJR. Bo Yahama
3.ZRX1200R
  Silnik jak lokomotywa i nawet się jakoś strasznie nie psuje,
  zawias całkiem-całkiem, hample bardzo ok. Z wad - cholernie mały
  prześwit, można na krawężniku zgubić korek spustowy oleju, żadnej
  opcji   na centralkę. Może i niepraktyczny, ale mnie się dalej
  kurewsko podoba.
  Bo silnik to jest praktycznie to samo co silnik w ZZR 1200, rozni
  go  praktycznie tylko - 5 biegowa skrzynia, slabszy alternator,
  mniej agresywne walki rozrzadu (niestety z ta sama wada co w ZZR,
  pojawiaja  sie ubytki).
4.Ja bym skreślił cb1300. Jak na taki sprzęt, kompletny brak radochy
  z  jazdy i w ogóle nie czuć tej pojemności
5.Zdecydowanie GSX 1400! Bo jest zajebisty z wyglądu. I ma mega
  ultra  wyrazisty charakter.
  XJR to stary siep. Toporniak. Z mdłym charakterem.
  Kawa ? Może i wygląd starodawnego superbika fajny jest. Ale silnik
  nic   ciekawego. A skrzynia dyskfalifikuje ten motocykl wogóle.

A teraz do Kocyka
Pisales:
"tutaj" to jest miejsce do pierdolenia o Ssopenie, ale jako ze
kontakt z paroma wartosciowymi osobami mam tylko tutaj pozwole sobie,
jesli wybaczysz, na ta niewielka, oftopowa prywate, i zapytam jednak
o motocykle.

I co? Poza pierdoleniem o Chopinie wiele sie dowiedziales?
Znafcy GSX 1400 napisali ze np. po kilkunastu tys km ciekna lagi?
Ba, ale to trzeba by miec z tym moto naprawde do czynienia :]
Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze
ciekawego sie pojawi..
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-09-02 09:44:21
Autor: Grzybol
Użytkownik "Hinek" <hinek@tlen.pl> napisał w wiadomości
[...]

Te Misiek, ja tu miałem podsumowywać chyba:-)

--
Grzybol

Data: 2010-09-02 01:14:54
Autor: Kefir
On Sep 2, 9:44 am, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Hinek" <hi...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:4c7eb3fd$1news.home.net.pl...

> [...]

> ciekawego sie pojawi..
> Pozdr

Te Misiek, ja tu miałem podsumowywać chyba:-)

Misiek pozazdroscil Ci slawy a Ty zaspales. Do roboty!

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955/XT660X

Data: 2010-09-02 10:20:11
Autor: kocyk
Hinek wrote:
I co? Poza pierdoleniem o Chopinie wiele sie dowiedziales?

Od ciebie dotad nic, od nich wiecej niz sadzisz, bo ich znam, i wiem jak tlumaczyc sobie na ludzki ich opinie.

Znafcy GSX 1400 napisali ze np. po kilkunastu tys km ciekna lagi?

Nie, a jest tu jakis znafca?

Ba, ale to trzeba by miec z tym moto naprawde do czynienia :]
Merytorycznych to masz tu tylko kilka uwag o ZXR 1200...
OK. Na tym zakoncze pierdzenie w salonie. Zobaczymy co jeszcze
ciekawego sie pojawi..

Wiesz co, ja naprawde nie moge zrozumiec dlaczego tutaj tak jest. Bawi was takie podejscie do tematu? Nie mozesz napisac co wiesz, tylko dlatego, ze pojechalem ostro od poczatku, bo nie chcialem, zeby mi zaraz jakis pacan skasztanil watek i zaczal o dupie maryni? Podobaja ci sie takie wirtualne wojenki na bierki? Ja tego pojac nie umiem. Merytoryczne odpowiedzi naprawde niewiele kosztuja, czego brakuje? Checi?
K.

Data: 2010-09-02 11:04:21
Autor: kocyk
Hinek wrote:
Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

Wiesz co, ja naprawde nie moge zrozumiec dlaczego tutaj tak jest. Bawi was takie podejscie do tematu?

Ja nie jestem "Was" Tu niewiele zostalo sie z dawnego pl.rec.motocykle
Tu mozesz sobie poczytac posty towarzystwa wzajemnej adoracji pisane
pseudo slangiem albo jakies bzdety ze scigacza. To Zombi a nie grupa
dyskusyjna.

No wlasnie. Po co wiec jeszcze to powiekszac? Szczegolnie bedac tzw starym preclem.

Skoro twierdzisz ze kasztanie i nic sie odemnie nie dowiedziales,
to prosze, masz konkret:
GSX 1400  ma najwiekszy schowek na piwo pod kanapa! O tak
waznej rzeczy nikt jakos nie napisal :]

Hehe, widzialem. A dowiedzialem sie o lagach. To drobiazg, ale warto przy zakupie rzucic okiem. Wiem tez, ze dwa pierwsze roczniki mialy tylne amory do dupy, pocily sie i prawie na pewno beda do wymiany. Wiecej chorob modelu nie znam. Dorzucisz cos?
K.

Data: 2010-09-02 11:13:19
Autor: de Fresz
On 2010-09-02 11:04:21 +0200, kocyk <kocyx@ZZZriders.pl> said:

Skoro twierdzisz ze kasztanie i nic sie odemnie nie dowiedziales,
to prosze, masz konkret:
GSX 1400  ma najwiekszy schowek na piwo pod kanapa! O tak
waznej rzeczy nikt jakos nie napisal :]

Nie widzę postu Hinka, więc dopowiem tutaj: w ZRX w schowku mieści się 5-6 puszek piwa, w CB1300 Lesor pod kanapą woził prawie tyle, co ja w tankbagu. Czyli z grubsza egzekwo.

de Fresz

Data: 2010-09-02 12:26:26
Autor: Hinek
Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych

Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał

Nie widzę postu Hinka,

Cos sie pochrzanilo, tez nie widze swoich postow.
Pewnie sam siebie wrzucilem do wora :))

--
Hinek

Data: 2010-09-02 23:08:05
Autor: Hinek
Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych

Użytkownik "kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> napisał

Wiecej chorob modelu nie znam. Dorzucisz cos?
K.

Nie. Nic odkrywczego nie dodam. Znajomy uzalal sie wlasnie
na uszczelniacze w lagach i lozyska glowki ramy. Padly przy
20 tys km. Tylko te moto bylo przywiezione i cholera wie czy
nie mialo wiecej przejechane.
Nie mialem tego moto, ale dwa lata temu usilowalem kupic
bo przejechalem sie i oczarowaly mnie przyspieszenia. No i
ten wyglad....Celowalem w przedzial 15-20kzl i nic nie
znalazlem. Najezdzilem sie tylko po kraju. Dwa byly po
przejsciach, a jak trafilem na dobry, to mial biale obrecze
- nie zdecydowalem sie :] i w koncu kupilem co innego.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-09-03 13:19:20
Autor: Grzegorz Rogala
Hinek pisze:

Nie. Nic odkrywczego nie dodam. Znajomy uzalal sie wlasnie
na uszczelniacze w lagach i lozyska glowki ramy. Padly przy
20 tys km.
Powiem tak, jeden przypadek nie swiadczy ze dane zawieszenie/glowka ramy
maja wade ktora powoduje przedwczesne zuzycie.
Tak sobie pobronie marki Suzuki - mialem juz 2 nowe i jedna prawie nowa
i w zadnym ani glowka ramy ani uszczelniacze same z siebie nie polecialy.
A przebiegi byly w szosowkach rzedu 35-60kkm.

Tylko te moto bylo przywiezione i cholera wie czy
nie mialo wiecej przejechane.
Mysle, ze jest to kluczowe. Nie umiem sobie wyobrazic motocykla sciagnietego z "zachodu" ktory ma mniej niz 10-15kkm/rok.

--
pozdr
Rogal

Big Bajki - streszczenie watku dla leniwych