Big Eyes

Data: 2015-02-04 10:18:12
Autor: Skylla
Big Eyes
http://www.filmweb.pl/film/Wielkie+oczy-2014-472866
Sama historia ciekawsza niż film, któremu formalnie nie można nic zarzucić. Niestety poziom głównie scenariusza opada w połowie filmu, robi się nudno, powierzchownie i tak już właściwie do końca.
W sumie 6/10. choć zapowiadało się na więcej.
Jedna refleksja na temat sądownictwa - u nas powołano by kilku biegłych i dało im parę lat na sporządzenie opinii ;-)
S.

Data: 2015-02-04 11:26:51
Autor: FEniks
Big Eyes
W dniu 2015-02-04 o 10:18, Skylla pisze:
[...]

Czy to jest film do przełknięcia dla 11-latki? Po zajawkach ma wielką (jak te oczy) ochotę go zobaczyć, ale nie jestem pewna, czy jest sens.

Ewa

Data: 2015-02-04 11:29:58
Autor: Skylla
Big Eyes

Czy to jest film do przełknięcia dla 11-latki? Po zajawkach ma wielką
(jak te oczy) ochotę go zobaczyć, ale nie jestem pewna, czy jest sens.

Jest to raczej obraz życia amerykanów w latach 50-tych, trochę o sztuce tamtych lat plus ta historia.
Obejrzeć chyba może, a ile z tego zrozumie, trudno powiedzieć. W każdym razie film dla dorosłych to nie jest.
S.

Data: 2015-02-04 22:10:01
Autor: FEniks
Big Eyes
W dniu 2015-02-04 o 11:29, Skylla pisze:

[...]

Dzięki, o to mi chodziło.

Ewa

Data: 2015-02-05 17:43:44
Autor: Qrczak
Big Eyes
Dnia 2015-02-04 11:29, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

Dla dzieci też jakoś nie bardzo.

Data: 2015-02-04 18:51:58
Autor: Qrczak
Big Eyes
[...]

Tego jeszcze nie widziałam, ale na Still Alice dzieci należy zabrać obowiązkowo.
Niech wiedzą, że starość rodziców może zacząć się w każdym momencie. Nawet jutro.

Data: 2015-02-04 21:20:07
Autor: Ghost
Big Eyes

Użytkownik "Qrczak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54d25c3c$0$2184$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

No weź, po co straszyć?

Data: 2015-02-04 21:44:06
Autor: Qrczak
Big Eyes
Dnia 2015-02-04 21:20, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
[...]

obowiÄ…zkowo.
Niech wiedzą, że starość rodziców może zacząć się w każdym momencie.
Nawet jutro.

No weź, po co straszyć?

Nie wszyscy widzieli, nie będę spojlerować.

Data: 2015-02-04 22:10:37
Autor: FEniks
Big Eyes
W dniu 2015-02-04 o 18:51, Qrczak pisze:
[...]

Julienne Moore... sama już się boję.

Ewa

Data: 2015-02-05 18:55:14
Autor: FEniks
Big Eyes
W dniu 2015-02-05 o 17:44, Qrczak pisze:
[...]

Może ja nie widziałam zbyt wielu filmów z jej udziałem, ale w tych, które widziałam, przyprawiła mnie o dreszcze. Jest poza tym w niej jakiś taki chłód i mroczna tajemniczość.

Ewa

Data: 2015-02-05 20:00:08
Autor: Qrczak
Big Eyes
[...]

Zdradzając (hłi hłi) problematykę filmu: Alzheimer ani jasny, ani ciepły nie jest.
A wracając do Julki, aż sobie odświeżyłam jej dokonania na filmwebie, rzeczywiście najczęściej decyduje się ona na role postaci stanowiące przeciwieństwo "legalnej blondynki". Z tych przeze mnie widzianych to najbardziej ciepła i ludzka była chyba w "Laws of Attraction".

Data: 2015-02-05 20:09:02
Autor: FEniks
Big Eyes
W dniu 2015-02-05 o 20:00, Qrczak pisze:

[...]

Widać, że grywała w różnych lekkich filmach też, ale ja chyba żadnego nie oglądałam. Najbardziej kojarzy mi się z "Inkarnacją" i "Kolorami zbrodni" (zwłaszcza z tym drugim). Świetna aktorka, na pewno zobaczę tę Alice, ciekawy temat.

Ewa

Data: 2015-02-05 17:51:35
Autor: Qrczak
Big Eyes
Dnia 2015-02-04 10:18, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
[...]

Akcja sądowa może trochę rzeczywiście przegięta, ale popis Waltza - palce lizać. W ogóle moim zdaniem cały film wygrał Waltz, reszta była nieco, że tak powiem, miałka.

Big Eyes