Big Short (2015)

Data: 2016-03-16 13:14:51
Autor: Ghost
Big Short (2015)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-2A061C.03130516032016@node1.news.atman.pl...

Ze 'Spotlightem' nie ma porownania. Genialnie zrealizowana, ciekawie
opowiedziana dosc sensacyjna (choc w szczegolach trudna dla mnie do
zrozumenia) historia. Z zycia wzieta.

Przede wszystkim pokazuje, że jeśli masz pewność, iż wiesz co robisz, to się tego trzymaj i nie słuchaj nikogo. Film pokazuje też jak bywa ciężko dotrwać do końca.

Data: 2016-03-16 13:20:01
Autor: Ghost
Big Short (2015)

Użytkownik "Ghost"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56e94e46$0$22830$65785112@news.neostrada.pl...

[...]