Bigos już wpierdoliłem

Data: 2012-12-23 17:16:15
Autor: boukun
Bigos już wpierdoliłem
Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

boukun

Data: 2012-12-23 17:25:38
Autor: Marek Woydak
Bigos już wpierdoliłem
On Sun, 23 Dec 2012 17:16:15 +0100, boukun wrote:

Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

boukun

Nazryj sie ie sie da, a kiedy pojawi sie pierwsza gwiazdka stuknij sie z taki samym nierobem jak ty jajeczkiem.

MW

Data: 2012-12-23 19:22:35
Autor: boukun
Bigos już wpierdoliłem
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:xtibzmt0iy8e.yl2u0ltoeg7l.dlg40tude.net...
[...]

Nie licz, że się do stołu przysiądziesz, dziadów nie wpuszczam do domu...

boukun

Data: 2012-12-24 08:47:18
Autor: Marek Woydak
Bigos już wpierdoliłem
On Sun, 23 Dec 2012 19:22:35 +0100, boukun wrote:

[...]

Nie siadam do stolu z takimi dziadami jak ty. Wesolego jajka zycze,

MW

Data: 2012-12-24 12:56:54
Autor: boukun
Bigos już wpierdoliłem
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:1m73pjymfbbmk$.wzckpsndxq31$.dlg40tude.net...
[...]

Gdyby ci jednak przyszło do głowy się podłączyć, to wiedz, że u mnie przy stole nie ma wolnego miejsca dla dziadów...

boukun

Data: 2012-12-23 21:58:41
Autor: andal
Bigos już wpierdoliłem
On Sun, 23 Dec 2012 17:16:15 +0100, boukun wrote:

Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

boukun

a czym popiles ?

Data: 2012-12-23 14:39:04
Autor: Marek
Bigos już wpierdoliłem
On Dec 23, 10:58 pm, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
On Sun, 23 Dec 2012 17:16:15 +0100, boukun wrote:
> Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

> boukun

a czym popiles ?

Koniaczkiem z lodoweczki !

Data: 2012-12-23 23:09:29
Autor: andal
Bigos już wpierdoliłem
On Sun, 23 Dec 2012 14:39:04 -0800, Marek wrote:

On Dec 23, 10:58 pm, andal <an...@andal.fake.com> wrote:
On Sun, 23 Dec 2012 17:16:15 +0100, boukun wrote:
> Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

> boukun

a czym popiles ?

Koniaczkiem z lodoweczki

dales dowod na to ze nie wiesz co to jest cognac/koniak

ale sytuacja ekonomiczna sprawila ze nie jestes sam

Data: 2012-12-24 00:26:54
Autor: boukun
Bigos już wpierdoliłem
Użytkownik "andal" <andal@andal.fake.com> napisał w wiadomości news:kb7uqh$9pi$4speranza.aioe.org...
On Sun, 23 Dec 2012 17:16:15 +0100, boukun wrote:

Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

boukun

a czym popiles ?

Jakimś sokiem ananasowym... Teraz skończyłem robić karpia po żydowsku...

boukun

Data: 2012-12-24 00:19:41
Autor: AnDaL
Bigos już wpierdoliłem
On Mon, 24 Dec 2012 00:26:54 +0100, boukun wrote:

[...]

dostawniesz niestrawnosci pamietaj prosze

rybka lubi plywac

wylacznie w czystej !

Data: 2012-12-28 08:36:15
Autor: Grzegorz Z.
Bigos już wpierdoliłem
AnDaL napisał:

wylacznie w czystej !

Dlaczego mnie to nie dziwi?

#23: "When his life was ruined, his family killed, his farm destroyed, Job
knelt down on the ground and yelled up to the heavens, "Why god? Why me?"
and the thundering voice of god answered, There's just something about you
that pisses me off." - Stephen King "Storm of the Century"

Data: 2012-12-28 15:55:32
Autor: mkarwan
Bigos już wpierdoliłem
Użytkownik "Grzegorz Z." <szurszurszur@umarli.org> napisał w wiadomości news:kbji5d$6r8$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"Watykańskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

Data: 2012-12-24 10:04:02
Autor: sofu
Bigos już wpierdoliłem

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kb7b63$s1f$1mx1.internetia.pl...
Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

boukun

-- -- -- -- -- -- --

Mam nadzieje, że będziesz sławił imie pana Boga Prawdziwego Wielkiego Dinozaurosa?!
Fałszywe Bogi stworzone przez rzymskiego cesarza dla niewolnikow możesz śmiało porzucić.

sofu

Data: 2012-12-24 11:43:08
Autor: Trybun
Bigos już wpierdoliłem
W dniu 2012-12-23 17:16, boukun pisze:
Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

boukun

I słusznie bo zbawiciele w twoim wydaniu potrafią zrobić innym piekło na ziemi.. Jednego zbawiciela sam przyniosłeś na plecach Polakom i na zdrowie im to nie wyszło.

Data: 2012-12-24 12:58:38
Autor: boukun
Bigos już wpierdoliłem
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kb9bk6$ndg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie łżyj, nie łżyj, nie jestem Jaruzelski, ze mną ten bandzior się rozprawił tak jak z całym zniewolonym polskim narodem 13 grudnia 1981 roku i przyniósł WAM kapitalizm...

boukun

Data: 2012-12-26 19:20:45
Autor: Trybun
Bigos już wpierdoliłem
W dniu 2012-12-24 12:58, boukun pisze:
[...]

Nie Jaruzelski go nosił na plecach, tylko ty i tobie podobni. Tak więc z wielką podejrzliwością patrzę na nowego, kreowanego przez ciebie "zbawiciela" Polski i Polaków. Wiesz tego z Ameryki Płd. - niejakiego pana K.

Data: 2012-12-26 19:26:01
Autor: boukun
Bigos już wpierdoliłem
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kbff5q$39k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ależ oczywiście, że Jaruzelski idioto! Gdyby nie Jaruzelski, nie byłoby okrągłego stołu z agenturą przy nim...

boukun

Data: 2012-12-27 19:14:26
Autor: Trybun
Bigos już wpierdoliłem
W dniu 2012-12-26 19:26, boukun pisze:

[...]

Licz się ze słowami, pachołku Wałęsy.

Data: 2012-12-27 20:17:35
Autor: boukun
Bigos już wpierdoliłem
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kbi34n$abt$1node1.news.atman.pl...
[...]

W tyłek mnie pocałuj, pachołku zbrodniarza Jaruzela...

boukun

Data: 2012-12-28 10:03:22
Autor: Trybun
Bigos już wpierdoliłem
W dniu 2012-12-27 20:17, boukun pisze:

Licz się ze słowami, pachołku Wałęsy.

W tyłek mnie pocałuj, pachołku zbrodniarza Jaruzela...

boukun

W odróżnieniu od ciebie nigdy nie nosiłem Jaruzelskiego na plecach ani nie dostawałem orgazmu na jego widok.

Data: 2012-12-28 17:02:06
Autor: boukun
Bigos już wpierdoliłem
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kbjo7e$3a5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Właśnie, że dostajesz...

boukun

Data: 2012-12-25 21:10:04
Autor: Grzegorz Z.
Bigos już wpierdoliłem
boukun napisał:

Będę czekał na zbawiciela, to kurwa rodzina z głodu zdechnie...

:)))))))

--
"Ci, którzy przemawiają w imieniu boga, powinni pokazać listy
uwierzytelniające." Julian Tuwim