Bigos?aw Dyzma- komoruski

Data: 2011-02-11 04:57:16
Autor: Hans Kloss
Bigos?aw Dyzma- komoruski
"Pozostając pod przemożnym wrażeniem pańskiej wizjonerskiej wręcz
mądrości i skromności godnej pierwszych chrześcijan, chciałbym jednak
zauważyć, PANIE PREZYDENCIE, że pańska prezydentura to są Himalaje
absurdu, a nie żadna tam korona Himalajów. Pan nie masz nic wspólnego
z Jerzym Kukuczką, za to wiele ( jeżeli nie wszystko) z niejakim
Nikodemem Dyzmą.  To taka postać z przedwojennej powieści Dołęgi-
Mostowicza. Z należnym szacunkiem..."

Jeden z komentatorów ww listu przytomnie zauważył, że Dyzma
proponowanego mu stanowiska premiera jednak nie przyjął. Czyli, mimo
wszystko, trochę rozumu jednak miał, w odróżnieniu...
J-23

Data: 2011-02-11 11:36:11
Autor: Antenka
Bigos?aw Dyzma- komoruski
On 11 Lut, 13:57, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

I na dodatek z fałszywym pierścieniem rodowym :D

Antenka

Data: 2011-02-11 14:04:13
Autor: CeSaR
Bigos?aw Dyzma- komoruski
Jeden z komentatorów ww listu przytomnie zauważył, że Dyzma
proponowanego mu stanowiska premiera jednak nie przyjął. Czyli, mimo
wszystko, trochę rozumu jednak miał, w odróżnieniu...

Książki nie czytałem natomiast z filmu już to wcale tak jednoznacznie nie wynikało.
Ostatnia scena jest dość wymowna i jednocześnie pozostawiająca sporo miejsca na interpretację.

Data: 2011-02-11 05:34:46
Autor: Hans Kloss
Bigos?aw Dyzma- komoruski
On 11 Lut, 14:04, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:

[...]

W książce poprosił o czas do namysłu po czym odmówił, uznał że na tak
wysokim stanowisku autokompromitacji i zdemaskowania uniknąć nie
będzie w stanie. Pisałem jeszcze przed wyborami że moja zona zna
kobietę będącą tłumaczem Bigosława przy jakiejś tam okazji. Z jej
opisu wyłaniał się obraz tego typa  jako notorycznego  prostaka i
matoła. Niestety rzeczywistość wydaje się być jeszcze bardziej
ponura....
J-23

Data: 2011-02-11 14:37:13
Autor: Dobromir
Bigos?aw Dyzma- komoruski

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc08276f-48e8-4353-be7e-be04eaa1e194o32g2000prb.googlegroups.com...
[...]

Oceniając ciebie na podstawie tego co tu wypisujesz jesteś zwykłym kmiotem z ograniczonym umysłem! Dostałeś widłami w łeb czy co?

PD

Data: 2011-02-11 05:41:13
Autor: Hans Kloss
Bigos?aw Dyzma- komoruski
On 11 Lut, 14:37, "Dobromir" <u...@domena.ck> wrote:

Oceniając ciebie
Oceniać to ty możesz najwyżej swojego męża platfonski pedrylu.
J-23

Data: 2011-02-11 17:21:10
Autor: =heÂŽsk=
Bigos?aw Dyzma- komoruski
On Fri, 11 Feb 2011 14:37:13 +0100, "Dobromir" <user@domena.ck> wrote:

> [...]

Oceniając ciebie na podstawie tego co tu wypisujesz jesteś zwykłym kmiotem z ograniczonym umysłem! Dostałeś widłami w łeb czy co?

 zostaw tego gamonia. cierpi na kompleks malego czlonka.

Data: 2011-02-11 08:40:26
Autor: Hans Kloss
Bigos?aw Dyzma- komoruski
On 11 Lut, 17:21, =he(R)sk= <super.pis.bigbred...@interia.pl> wrote:

 zostaw tego [...]

Ooo,  gównozjad hjenio sie uaktywnił ;))
Jak to jest że to bydlę nieomylnie wynajduje rzygowiny podobnego sobie
gnoja?
J-23

Data: 2011-02-11 16:52:50
Autor: obserwator
Bigos?aw Dyzma- komoruski
=he?sk= <super.pis.bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 zostaw tego gamonia. cierpi na kompleks malego czlonka.

podobno to ciebie zona zostawila? wcale sie jej nie dziwie:)))

--

Bigos?aw Dyzma- komoruski