Biją naszych :->

Data: 2010-10-07 19:24:18
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Biją naszych :->
http://www.tvnwarszawa.pl/11572,program.html

Oglądać od 06.09, potem się zachowywać lub nie dać złapać  ;-)

Seco

Data: 2010-10-07 20:11:02
Autor: Rafał Wawrzycki
Biją naszych [OT] Problemy z flaszką
Dnia 07 paź 2010 w liście [news:i8kvod$gpd$1inews.gazeta.pl] Bartosz 'Seco' Suchecki [pisz_na@seco.maupa.tlen.pl] napisał(a):

http://www.tvnwarszawa.pl/11572,program.html

Kurde, mam zainstalowanego najnowszego flasza, a widzę na stronie tvn-u przy wszystkich ich video czarny prostokąt. Wie ktoś jak to włączyć? Odinstalowanie i zainstalowanie nic nie dało.

Konfig:
W7
FireFox
AdBlock
RIP
Java

Wszystko w najnowszych wersjach.

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

Sprzedam rowerowy szpej podróżniczy: http://tiny.pl/hxqkl

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-10-07 20:55:29
Autor: arturbac
Biją naszych :->
W dniu 2010-10-07 19:24, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
http://www.tvnwarszawa.pl/11572,program.html

Oglądać od 06.09, potem się zachowywać lub nie dać złapać  ;-)

Cóż za komentarz ... dziwny obrazek w strugach deszczu jedzie
rowerzysta.. zapewne pijany bo na trzeźwo to nie jeździ się rowerem.

Głupi że przyznał się do prowadzenia roweru, przecież stał pod klatką a
że ktoś widział jak ktoś inny jechał...

Data: 2010-10-07 21:00:11
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Biją naszych :->
arturbac pisze:
[...]

Na to samo zwróciłem uwagę.

Głupi że przyznał się do prowadzenia roweru, przecież stał pod klatką a
że ktoś widział jak ktoś inny jechał...

Też racja. I o faktycznie dał zadu potwornie. A swoją drogą, jak to jest z tym badaniem krwi. Jak się delikwent nie zgodzi na dmuchanie w alkomat zabierają go na krew. I tam siłą pobierają? Przyczepiają pasami do łóżka? Zawsze mnie to zastanawiało. Ktoś wie jak to dokładnie wygląda.

Nie to, żebym miał rowerować po pijaku, ale po prostu mnie interesuje.

Seco

Data: 2010-10-07 21:18:50
Autor: Rafał Wawrzycki
Biją naszych :->
Dnia 07 paź 2010 w liście [news:i8l5c6$7s6$1inews.gazeta.pl]
Bartosz 'Seco' Suchecki [pisz_na@seco.maupa.tlen.pl] napisał(a):
Nie to, żebym miał rowerować po pijaku, ale po prostu mnie
interesuje.

A nie jest wtedy domniemanie zapromilowania i nie trzeba pobierać krwi siłom i godnościom osobistom? Może się mylę, tak sobie wymyślam :)

Data: 2010-10-12 21:40:23
Autor: Titus Atomicus
Biją naszych :->

Bartosz 'Seco' Suchecki [pisz_na@seco.maupa.tlen.pl] napisał(a): > Nie to, żebym miał rowerować po pijaku, ale po prostu mnie
> interesuje. A nie jest wtedy domniemanie zapromilowania i nie trzeba pobierać krwi siłom i godnościom osobistom? Może się mylę, tak sobie wymyślam :)

Ok, ale ile wtedy promili przyznaja z urzedu?

TA

Data: 2010-10-07 21:54:22
Autor: arturbac
Biją naszych :->
W dniu 2010-10-07 21:00, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
[...]

Chodzi o uprawnioną osobę, lekarza który pobiera krew.
Czy siłą nie wiem.
I jest jeszcze kwestia samej jazdy, gdzie jechał chodnikiem czy ulicą
gdy go widziano.
Ale skoro miał 1 promil to wpadł, IMHO przeholował z ilością.

Data: 2010-10-07 23:38:24
Autor: amrac
Biją naszych :->
W dniu 07.10.2010 21:54, arturbac pisze:
I jest jeszcze kwestia samej jazdy, gdzie jechał chodnikiem czy ulicą
gdy go widziano.

Jaka różnica?

Data: 2010-10-07 23:47:36
Autor: arturbac
Biją naszych :->
W dniu 2010-10-07 23:38, amrac pisze:
W dniu 07.10.2010 21:54, arturbac pisze:
I jest jeszcze kwestia samej jazdy, gdzie jechał chodnikiem czy ulicą
gdy go widziano.

Jaka różnica?

jazda pod wypływem jest karana na drogach publicznych ?

Data: 2010-10-08 06:54:29
Autor: mt
Biją naszych :->
arturbac pisze:
[...]

To sprawdź sobie jeszcze definicję drogi.

--
marcin

Data: 2010-10-08 09:40:01
Autor: arturbac
Biją naszych :->
W dniu 2010-10-08 06:54, mt pisze:
arturbac pisze:
[...]

Trochę zle sie wyrazilem, jadac gdzies chodnikami mial duze szanse na
jechanie poza droga publiczna a np po osiedlowym chodniku na terenie
jakiejs spoldzielni mieszkaniowej, parku etc.

Data: 2010-10-08 05:23:35
Autor: jejejjejejeje
Biją naszych :->
Wczoraj napisalem ale zasrane google-groups wiadomosci chyba nie
wyslalo. To byl program z kamera TVN wiec czegoscie sie spodziewali,
ze komandosi z AT obezwladnia dwie stare babcie handlujace fiolkami
spod kurtki w jakiejs ciemnej bramie? Wiadomo bylo od samego poczatku
ze to wszystko to lipa, najpierw jakies gnojki ze skuterem, pozniej
zebrak na dworcu, nastepnie kolejne gnojki z dopalaczami (program byl
krecony przed rozpoczeciem nagonki na dopalacze co oznacza ze niczego
karalnego nie zrobili) i na koncu rowerzysta. I patrzac na tych
wczesniejsze interwencje to byla zapewne ich najlepsza akcja tamtego
dnia, przeciez

Data: 2010-10-07 23:49:57
Autor: arturbac
Biją naszych :->
Mnie zastanawia fakt że szukano (co widać na filmie) człowieka jadącego
na rowerze za to ... że jechał w deszczu ...

Przecież to idiotyczne.

Data: 2010-10-07 16:13:01
Autor: jejejjejejeje
Biją naszych :->

Przecież to idiotyczne.

Musieli cos pokazac, w koncu TVN z nimi jechal, przeciez ataku
komandosow na babcie handlujace stokrtokami pokazac nie moga.
Generalnie to same pierdoly lecialy, najpierw jakies gnojki ze
skuterem na chodniku, a pozniej jakies inne gnojki z dopalaczami. Nie
wiem jak teraz, ale we wtorek tydzien temu dopalacze byly chyba
jeszcze legalne.

Data: 2010-10-08 08:47:18
Autor: Fabian
Biją naszych :->
W dniu 07.10.2010 23:49, arturbac pisze:
Mnie zastanawia fakt że szukano (co widać na filmie) człowieka jadącego
na rowerze za to ... że jechał w deszczu ...

Przecież to idiotyczne.

Oczywiście zanim go zatrzymali, rutynowo dokładnie przeszukali. Maskara.

Fabian.

Data: 2010-10-11 01:12:06
Autor: Andrzej Bedliński
Biją naszych :->
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):
http://www.tvnwarszawa.pl/11572,program.html

Oglądać od 06.09, potem się zachowywać lub nie dać złapać  ;-)

Seco

Z zapartym tchem obejrzałem całość.
Chciałem jakby zwrócić uwagę, że:
1) Z prawdziwymi przestępcami policja  nie zawsze sobie radzi...
Szukając młodego dilera są wodzeni za nos przez babcie
2) W głosie spikera brzmi rozczarowanie że sprawdzane telefony nie pochodzą z
kradzieży
3) Podczas deszczu nie chce się im wysiąść z samochodu - dlatego dzięki
zaparowanym szybom nie znajdą sprawców napadu 4) Z całą surowośią rozprawiają się z rowerzystą który zwrócił na siebie uwagę
jadąc podejrzanie spokojnie w deszczu.

Jedyną ciekawą rzeczą w tym reportażu jest informacja o konieczności
powiadamiania innej komendy o swoich ruchach na "obcym" terenie ponieważ mogła
by się władza wzajemnie nichcący powystrzelać.

--

Biją naszych :->