Bijatyka

Data: 2010-04-28 17:58:59
Autor: u2
Bijatyka
... w ukraińskim parlamencie :

http://www.iap.pl/index.html?id=wiadomosci&nrwiad=435540

"Bójka w parlamencie między deputowanymi z Partii Regionów Ukrainy a
opozycją, obrzucenie jajkami przewodniczącego Rady Najwyższej,
demonstracje na ulicach przeciwników i zwolenników prezydenta Wiktora
Janukowycza, starcia z milicjantami - w takich warunkach odbywała się
wczoraj w Kijowie debata posłów na temat ratyfikacji umowy o
przedłużeniu co najmniej do 2042 roku stacjonowania na Krymie rosyjskiej
Floty Czarnomorskiej. Rada Najwyższa umowę zaakceptowała, tym bardziej
że opozycja i tak zbojkotowała głosowanie."

Ciekawe jak u nas zaczną ruscy znowu stacjonować to protest będzie
przebiegać tak łagodnie ? :)

Data: 2010-04-28 16:00:15
Autor: Eulalia Browarek
Bijatyka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bd85b46$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czarna dzicz. Tak pisał o nich Sienkiewicz. I my sie mamy z nimi przyjaźnić na polecenie departamentu stanu :(

Zennon

Data: 2010-04-28 18:16:59
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 17:58, u2 pisze:
[...]

Idioci.. Maja takiego sojusznika jak Rosja za darmo i jeszcze narzekają. A my za  atrapy "Patrioty" musimy całować jankesów w du..ę.

Data: 2010-04-28 18:27:48
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 18:16, jadrys pisze:
Idioci.. Maja takiego sojusznika jak Rosja za darmo i jeszcze narzekają.
A my za  atrapy "Patrioty" musimy całować jankesów w du..ę.

Akurat Radek S. to robi. Ale mnie wcale to nie dziwi.

Data: 2010-04-28 21:27:30
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 18:27, u2 pisze:
[...]

Osobiście nie sądzę żeby S. robił to za darmo. Jankesi potrafią zadbać o finanse swoich służek.

Data: 2010-04-28 21:35:12
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 21:27, jadrys pisze:
Akurat Radek S. to robi. Ale mnie wcale to nie dziwi.

Osobiście nie sądzę żeby S. robił to za darmo. Jankesi potrafią zadbać o
finanse swoich służek.

Zawsze mogą takiego ożenić z kimś, aby robił za darmochę.

Data: 2010-04-28 18:50:57
Autor: :heŽsk:
Bijatyka
On Wed, 28 Apr 2010 18:16:59 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Idioci.. Maja takiego sojusznika jak Rosja za darmo i jeszcze narzekają.
  mielismy juz tego sojusznika od 1944. wystarczy.

A my za  atrapy "Patrioty" musimy całować jankesów w du..ę.

 w przypadku ruskich twoi kamraci lizali ich w to samo.

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:01:45
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 18:50, :heŽsk: pisze:
A my za  atrapy "Patrioty" musimy całować jankesĂłw w du..ę.

 w przypadku ruskich twoi kamraci lizali ich w to samo.

Sądzisz, że Katiusze stacjonowały w PRL ?

Data: 2010-04-28 19:10:47
Autor: :heŽsk:
Bijatyka
On Wed, 28 Apr 2010 19:01:45 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  w przypadku ruskich twoi kamraci lizali ich w to samo.
Sądzisz, że Katiusze stacjonowały w PRL ?

 wiesz gdzie sa szymany ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 19:23:55
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 19:10, :heŽsk: pisze:
Sądzisz, że Katiusze stacjonowały w PRL ?
 wiesz gdzie sa szymany ?

Pewnie gdzie ty.

Data: 2010-04-28 19:45:54
Autor: :heŽsk:
Bijatyka
On Wed, 28 Apr 2010 19:23:55 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  wiesz gdzie sa szymany ?
Pewnie gdzie ty.

 Cosi e se vi pare ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:24:47
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 19:45, :heŽsk: pisze:
 wiesz gdzie sa szymany ?
> Pewnie gdzie ty.
 Cosi e se vi pare ;o)))

Czyli zgadłem.

Data: 2010-04-28 20:34:20
Autor: :heŽsk:
Bijatyka
On Wed, 28 Apr 2010 20:24:47 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  Cosi e se vi pare ;o)))
> Czyli zgadłem.

 trzeba bylo siew uczyc. to w jez. wloskim.

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:37:39
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 20:34, :heŽsk: pisze:
zyli zgadłem.
 trzeba bylo siew uczyc. to w jez. wloskim.

Znam włoski, ale "wloski" to ty używasz :)

Data: 2010-04-28 20:40:58
Autor: :heŽsk:
Bijatyka
On Wed, 28 Apr 2010 20:37:39 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  trzeba bylo siew uczyc. to w jez. wloskim.
Znam włoski,

 tak, to co ci napisalem ?

ale "wloski" to ty używasz :)

 nie uzywam. --

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:45:13
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 20:40, :heŽsk: pisze:
ale "wloski" to ty uĹźywasz :)
 nie uzywam.

Nie "uzywasz", ale uĹźywasz :)

Data: 2010-04-28 20:46:26
Autor: :heŽsk:
Bijatyka
On Wed, 28 Apr 2010 20:45:13 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  nie uzywam. Nie "uzywasz", ale używasz :)

 cos jeszcze ?

--

 HeSk

Data: 2010-04-28 20:48:42
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 20:46, :heŽsk: pisze:
Nie "uzywasz", ale uĹźywasz :)
 cos jeszcze ?

Cos to skrĂłt od cosinus :)

Data: 2010-04-28 21:31:50
Autor: jadrys
Bijatyka
[...]

I nie mieliśmy wojen w Europie.. Polscy żołnierze nie ginęli na świecie za cudze interesy.

A my za  atrapy "Patrioty" musimy całować jankesĂłw w du..ę.

  w przypadku ruskich twoi kamraci lizali ich w to samo.

Jacy moi kamraci?

Data: 2010-04-28 21:36:04
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 21:31, jadrys pisze:
I nie mieliśmy wojen w Europie.. Polscy żołnierze nie ginęli na świecie
za cudze interesy.

Ale AK-owców zabijali w kazamatach PRL-u.

Data: 2010-04-28 21:54:06
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 21:36, u2 pisze:
W dniu 2010-04-28 21:31, jadrys pisze:

I nie mieliśmy wojen w Europie.. Polscy żołnierze nie ginęli na świecie
za cudze interesy.

Ale AK-owców zabijali w kazamatach PRL-u.

Czasy stalinowskie trzeba nam jak najszybciej zapomnieć.

Data: 2010-04-28 21:56:47
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 21:54, jadrys pisze:
Ale AK-owców zabijali w kazamatach PRL-u.

Czasy stalinowskie trzeba nam jak najszybciej zapomnieć.

Zrozum, że AK-owców zabijano w naszej pamięci do 1989.

Data: 2010-04-28 22:17:03
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 21:56, u2 pisze:
W dniu 2010-04-28 21:54, jadrys pisze:

Ale AK-owców zabijali w kazamatach PRL-u.

Czasy stalinowskie trzeba nam jak najszybciej zapomnieć.

Zrozum, że AK-owców zabijano w naszej pamięci do 1989.

I chcesz powiedzieć że zabijano niewinnych? Kto palił wsie i  mordował ludność cywilną na kresach wschodnich?. Kto mordował milicjantów, działaczy partyjnych i innych którzy nie byli za powrotem jaśniepanów dziedziców po wojnie?

Jasne że pseudo komuchy nie byli aniołami i często mordowali niewinnych, ale znowu nie popadajmy w skrajności i mówmy że wina leżała tylko po jednej stronie.

Data: 2010-04-28 22:23:17
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 22:17, jadrys pisze:
[...]

Nie ściemniaj. Kto deportował i zabijał tysiące Polaków po 1945 roku ?
AK-owcy ? A może jednak sowieci ?

Data: 2010-04-28 22:31:25
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 22:23, u2 pisze:
[...]

Trupy padały po obu stronach.

Data: 2010-04-28 22:38:41
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 22:31, jadrys pisze:
Nie ściemniaj. Kto deportował i zabijał tysiące Polaków po 1945 roku ?
AK-owcy ? A może jednak sowieci ?

Trupy padały po obu stronach.

Yhy, a iluż to zasłużonych czekistów padło podczas załatwiania
krnąbrnych Polaków ?

Data: 2010-04-28 22:45:37
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 22:38, u2 pisze:
[...]

Ilu Polaków (Milicjantów, działaczy partyjnych i zwykłych ludzi którzy nie chcieli kapitalizmu) zginęło z rąk reakcyjnego podziemia?

Straty Sowietów mało mnie obchodzą.

Data: 2010-04-28 22:51:18
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 22:45, jadrys pisze:
[...]

Z pewnością nie tysiące tak jak podczas obławy NKWD na Polaków w
Augustowie po 1945 roku.

Data: 2010-04-28 23:05:38
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 22:51, u2 pisze:
[...]

Z pewnością masz rację.  Jednak ta mowa o mordowaniu bezbronnych w każdym wypadku mija się troche z prawdą i faktami.

Data: 2010-04-28 23:10:10
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 23:05, jadrys pisze:

Z pewnością masz rację.  Jednak ta mowa o mordowaniu bezbronnych w
każdym wypadku mija się troche z prawdą i faktami.

Yhy, Polacy zabici przez NKWD w Augustowie z pewnością byli bezbronni,
bo nie spodziewali się takiego bestialstwa.

Data: 2010-04-28 23:21:27
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 23:10, u2 pisze:
[...]

W Augustowie - tak. i z pewnością w wielu innych miejscach także, ale zdarzały sie przypadki ze niewinni ludzie ginęli z ich (reakcyjnego podziemia) rąk. Tak że proponuje przestać o tym rozmawiać.. stało się, i to już przeszłość. Po co rozdrapywać dawno zagojone rany? Pozorni bohaterowie mogą się okazać wcale nie bohaterami...

Data: 2010-04-28 23:24:12
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 23:21, jadrys pisze:
[...]

Widzisz, bez ich bohaterstwa nadal byśmy chodzili w szarych
kombinezonach w PGR-ach i w drugich pieriedowych zawodach kommunizma.

Data: 2010-04-29 15:58:14
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-28 23:24, u2 pisze:
[...]

I być może bez ich "bohaterstwa" nie musielibyśmy stać w kolejkach za jakimiś parszywymi używanymi łachami z "zachodu", może nie musielibyśmy szukać resztek po śmietnikach, może by było nas stać na wykup lekarstw, węgla na zimę, wyjeżdżać zarobkowo za granicę  itditp. - można by tak długo.

Data: 2010-04-29 17:36:06
Autor: cirrus
Bijatyka
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrc3a9$2dd$1news.onet.pl...
[...]

A co dziś zeżarłeś z tego śmietnika?

--
stevep

Data: 2010-04-29 22:48:45
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-29 17:36, cirrus pisze:

[...]

Nie stołuję się w śmietniku.  A tobie Stefan, trafił sie jakiś rarytas?

Data: 2010-04-30 15:34:56
Autor: cirrus
Bijatyka
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hrcrmd$kgk$1news.onet.pl...
[...]

Przecież piszesz wyżej, że musisz szukać po śmietnikach.

--
stevep

Data: 2010-04-29 17:53:02
Autor: u2
Bijatyka
W dniu 2010-04-29 15:58, jadrys pisze:
[...]

Jadryś, ty nie jesteś prawdziwy kloszardem, podejrzewam, że jednak sam
nie próbowałeś szperać w śmietniku, tylko jak prawdziwy komunista chcesz
uszczęśliwić kloszardów, choć oni mogą sobie tego nie życzyć :)

Data: 2010-04-29 22:54:21
Autor: jadrys
Bijatyka
W dniu 2010-04-29 17:53, u2 pisze:

[...]

Znacznie odbiegłeś od tematu..
Nie chce nikogo uszczęśliwiać. Marzę tylko o tym żeby nie widzieć ludzkiej nędzy...  i sq..synów w TV którzy ich w tą nędzę wpędzili wygłaszających odezwy do ludu..

Bijatyka