Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający

Data: 2019-06-19 01:28:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający
Data: 2019-06-19 11:35:29
Autor: RadoslawF
Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający
W dniu 2019-06-19 o 10:28, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24916021,akcja-predkosc-na-ulicach-lublina-policjanci-ruszyli-w-poscig.html#a=66&c=159&t=7&g=c&s=BoxNewsLink

amator, nawet drzwi nie zablokowal :-)

Jeszcze młody więc miał auto bez automatycznej blokady drzwi.

Pozdrawiam

Data: 2019-06-19 02:42:53
Autor: przemek.jedrzejczak
Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający
-- Jeszcze młody więc miał auto bez automatycznej blokady drzwi.

kolesiowi na swiatlach wsiadl jakis czubek z nozem, od tego czasu w kazdym aucie mam to wlaczone

Data: 2019-06-21 16:25:04
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-06-19 o 11:42, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

-- Jeszcze młody więc miał auto bez automatycznej blokady drzwi.

kolesiowi na swiatlach wsiadl jakis czubek z nozem, od tego czasu w kazdym aucie mam to wlaczone

Żadnemu znajomemu nikt nie wsiadł, mi też więc żartuje że to
dobry amerykański wynalazek dla starszych panów żeby im młódki
z samochodu nie uciekały.

Pozdrawiam

Data: 2019-06-21 09:53:57
Autor: przemek.jedrzejczak
Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający
To blokuje zamki tylko z zewnątrz. To o czym piszesz to inna blokada która ma zapobiec otwieraniu drzwi z wewnątrz przez np dzieci.

Data: 2019-06-21 22:53:16
Autor: RadoslawF
W dniu 2019-06-21 o 18:53, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
To blokuje zamki tylko z zewnątrz. To o czym piszesz to inna blokada która ma zapobiec otwieraniu drzwi z wewnątrz przez np dzieci.

Tego typu blokady jakie widziałem blokowały zawsze z obu stron.
Jedyna różnica że siedząc wewnątrz można blokadę zwolnić
(jak wiemy gdzie nacisnąć). Z zewnątrz to tylko pilotem
lub kluczykiem.

Pozdrawiam

Data: 2019-06-21 23:08:12
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .06.2019 o 22:53 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

We wszystkich autach jakie miałem (i mam) była osobna blokada "z zewnątrz"  (aktywowana guzikiem lub po przekroczeniu 5-7km/h) i osobna blokada  "dziecięca" - blokująca drzwi i okna w drugim rzędzie, aktywowana osobnym  guzikiem.

W wawie miałem ze dwa razy sytuację, w której jakiś obszymurek, szarpał mi  za tylne drzwi na światłach i liczył pewnie na łatwy łup w postaci  laptopa/torby.

TG

Data: 2019-06-22 12:39:33
Autor: RadoslawF
[...]

Wymienisz te auta?

Pozdrawiam

Data: 2019-06-23 13:53:29
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .06.2019 o 12:39 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

W dniu 2019-06-21 o 23:08, Tomasz Gorbaczuk pisze:

[...]

Z ostatnich to kia - sorento i sportage. Poprzednie to citroen grand  picasso i renówka - grand scenic.
Jeszcze wcześniej miał to modus. Auta które miałem przed 2000 nie miały  żadnej blokady, ani dziecięcej ani napadowej.

W kia poszli do przodu, mogę sobie definiować przy jakiej prędkości auto  samo blokuje drzwi i klapę bagażnika. W kabinie mam osobny guzik do  blokady dziecięcej drzwi (nie otworzą z wewnątrz) i osobny guzik do  blokady dziecięcej okien (nie opuszczą tylnych okien).

TG

Bilans akcji w Lublinie jest zatrważający