Bilet ZTM na stacji paliw?;)

Data: 2011-12-23 01:42:13
Autor: M
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
Czy sa w Warszawie stacje paliw, sklepy spo¿ywcze lub hipermarkety, w
których mo¿na kupiæ bilety ZTM z rabatem Meritum lub Millenium?

M.

Data: 2011-12-23 01:53:22
Autor: luc
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
On 23 Gru, 10:42, M <msa...@gmail.com> wrote:
Czy sa w Warszawie stacje paliw, sklepy spożywcze lub hipermarkety, w
których można kupić bilety ZTM z rabatem Meritum lub Millenium?

LOL
Optymalizacja kosztowa na maksa ;-)

Z kontem i debetówką w Citi masz 10% rabatu na bilet, do tego KK Citi
ZTM i robi siÄ™ 20%. Pytanie, czy ktoÅ› korzysta z takiego tandemu? Jak
to siÄ™ sprawuje?
Dawno temu próbowałem zdobyć tą KK, to dostałem... zwykłą MC Silver.
Taki to mieli bałagan w trakcie wprowadzania nowego produktu...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-23 03:07:19
Autor: Jan Kowalski
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
On 23 Gru, 10:53, luc <bana...@gmx.net> wrote:

Z kontem i debetówk± w Citi masz 10% rabatu na bilet, do tego KK Citi
ZTM i robi siê 20%.

Ale to dotyczy d³ugookresowych, a ja takich nie u¿ywam.

M.

Data: 2011-12-23 04:36:31
Autor: MK
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
On 23 Gru, 10:53, luc <bana...@gmx.net> wrote:

Dawno temu próbowa³em zdobyæ t± KK, to dosta³em... zwyk³± MC Silver.
Taki to mieli ba³agan w trakcie wprowadzania nowego produktu...

Moze jednak masz ZTM tylko na niebieskim plastiku... Z tego co
pamietam wydawali takie jak brakowalo ztmowych plastikow...

MK

Data: 2011-12-23 05:09:00
Autor: luc
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
On 23 Gru, 13:36, MK <ma...@interia.pl> wrote:
> [...]

Moze jednak masz ZTM tylko na niebieskim plastiku... Z tego co
pamietam wydawali takie jak brakowalo ztmowych plastikow...

Tam było większa zamieszanie, bo na umowie nie było żadnej wzmianki o
karcie ZTM. Chyba się ichni przedstawiciel nie przygotował ze
znajomości nowego produktu. Suma summarum - w ramach rekompensaty
dostałem dożywotnio bezpłatną platynę i sobie dałem spokój z ZTM...

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-23 12:51:42
Autor: xbartx
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
Dnia Fri, 23 Dec 2011 01:53:22 -0800, luc napisał(a):

[...]

Wbiłem z ciekawości na stronę tej kk Citi ZTM i teraz do końca roku jest nawet promocja "Wykonaj nią 5 dowolnych transakcji i ciesz się darmowymi przejazdami ZTM aż do 90 dni". No i ogólnie dużo tam jakiś promocji.

--
xbartx

Data: 2011-12-23 05:19:32
Autor: luc
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
On 23 Gru, 13:51, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

> Taki to mieli bałagan w trakcie wprowadzania nowego produktu...

Wbiłem z ciekawości na stronę tej kk Citi ZTM i teraz do końca roku jest
nawet promocja "Wykonaj niÄ… 5 dowolnych transakcji i ciesz siÄ™ darmowymi
przejazdami ZTM aż do 90 dni". No i ogólnie dużo tam jakiś promocji.

Udało Ci się znaleźć regulamin do tej promocji? Bo znalazłem tylko coś
takiego na obrazku z prawej strony:
https://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska_karta_citibank_warszawa/karta_kredytowa.html

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-12-23 14:21:44
Autor: xbartx
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
Dnia Fri, 23 Dec 2011 05:19:32 -0800, luc napisał(a):

Udało Ci się znaleźć regulamin do tej promocji? Bo znalazłem tylko coś
takiego na obrazku z prawej strony:
https://www.online.citibank.pl/retail/landing/
miejska_karta_citibank_warszawa/karta_kredytowa.html

Nawet nie szukałem, bo ni jak mi to potrzebne ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-28 00:29:46
Autor: Michal Sawicki
Bilet ZTM na stacji paliw?;)
On 23 Gru, 10:53, luc <bana...@gmx.net> wrote:

Z kontem i debetówk± w Citi masz 10% rabatu na bilet, do tego KK Citi
ZTM i robi siê 20%.

Nie mam, bo te oferty dotycz± tylko 30- i 90-dniowych.

M.

Bilet ZTM na stacji paliw?;)