Bilety a zmiana stawki

Data: 2011-07-19 13:37:45
Autor: PesTYcyD
Bilety a zmiana stawki
W dniu 2011-07-19 13:15, Przemysław Adam ¦miejek pisze:
Witam,

wła¶nie wyczytałem, że 1 sierpnia zmienia się cena biletów autobusowych
w KZK GOP. Ja mam kupione nieco na zapas (niestety u kierowców kupienie
graniczy z cudem, więc kupiłem w sklepie więcej). Czy to oznacza że
muszę je wywalić i potraktować tę kasę jako Darowiznę na KZK GOP, czy
też skoro kupiłem teraz, to mam prawo je ,,wyjeĽdzić'', bo zapłaciłem
cenę przejazdu wg stawki aktualnej na dzisiaj?

Kupujesz bilety dopłatowe albo kasujesz sobie po dwa bilety daj±c bonusa

Data: 2011-07-19 13:45:05
Autor: Przemysław Adam ¦miejek
Bilety a zmiana stawki
W dniu 19.07.2011 13:37, PesTYcyD pisze:
Kupujesz bilety dopłatowe

A gdzie kupię bilety na 20 gr?

albo kasujesz sobie po dwa bilety daj±c bonusa

czyli nie do¶ć, że przewoĽnikowi zapłaciłem z wyprzedzeniem i już może
obracać moimi pieniędzmi, to jeszcze mam mu darować to, co zapłaciłem,
bo on podniósł cenę?

--
Przemysław Adam ¦miejek

aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchaj±. (Ef 4,29)

Data: 2011-07-19 14:02:58
Autor: Maddy
Bilety a zmiana stawki
W dniu 19.07.2011 13:37, PesTYcyD pisze:
Kupujesz bilety dopłatowe

A gdzie kupiÄ™ bilety na 20 gr?

albo kasujesz sobie po dwa bilety dajÄ…c bonusa

czyli nie dość, że przewoźnikowi zapłaciłem z wyprzedzeniem i już może
obracać moimi pieniędzmi, to jeszcze mam mu darować to, co zapłaciłem,
bo on podniósł cenę?

To może zadzwoń do nich i zapytaj.
Koniec języka za przewodnika.

U nas jak MKP podniosło ceny biletów, to można było wymienić stare bilety na nowe za dopłatą tej różnicy.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-07-19 14:17:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Bilety a zmiana stawki
W dniu 19.07.2011 14:02, Maddy pisze:
To może zadzwoń do nich i zapytaj.
Koniec języka za przewodnika.

Pewnie tak zrobię, aczkolwiek myślałem, że może jest jakaś prawna
regulacja takich sytuacji, stąd zagaiłem tutaj.

Mejla do KZK GOP już wysłałem w tej sprawie wcześniej.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2011-07-19 14:25:25
Autor: Liwiusz
Bilety a zmiana stawki

Mejla do KZK GOP już wysłałem w tej sprawie wcześniej.

Znając Twoje szczęście, pewnie nie dotarł :)

--
Liwiusz

Data: 2011-07-22 23:23:14
Autor: Gotfryd Smolik news
Bilety a zmiana stawki
On Tue, 19 Jul 2011, Przemysław Adam ¦miejek wrote:

W dniu 19.07.2011 13:37, PesTYcyD pisze:
Kupujesz bilety dopłatowe

A gdzie kupię bilety na 20 gr?

  W KAŻDYM AUTOMACIE!

  Wrrr....