Bilety a zmiana stawki

Data: 2011-07-19 20:18:39
Autor: Maruda
Bilety a zmiana stawki
Witam,

właśnie wyczytałem, że 1 sierpnia zmienia się cena biletów autobusowych
w KZK GOP. Ja mam kupione nieco na zapas (niestety u kierowców kupienie
graniczy z cudem, więc kupiłem w sklepie więcej). Czy to oznacza że
muszę je wywalić i potraktować tę kasę jako Darowiznę na KZK GOP, czy
też skoro kupiłem teraz, to mam prawo je ,,wyjeździć'', bo zapłaciłem
cenÄ™ przejazdu wg stawki aktualnej na dzisiaj?

Spróbuj się sądzić.
Moim zdaniem kupienie biletu, to zawarcie umowy na wykonanie opłaconej z góry usługi "przewiezienia". Jeśli oni obracali w tym czasie Twoimi pieniędzmi, to teraz mają je oddać w postaci wywiązania się z umowy. Wszelkie inne machloje pt. "dopłaty", to złodziejstwo.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Bilety a zmiana stawki