Bilety i waluty

Data: 2019-11-28 12:31:20
Autor: J.F.
Bilety i waluty
tak to jest, jak sie nie uwaza, choc w sumie to juz sam nie wiem - stracilem, czy zyskalem ..

https://robo-park.pl/wroclaw/

W dni powszednie bilet normalny 55zl, ulgowy 45, razem 100zl.

Przy zakupie na stronie - 10% znizki, 49+39 = 88
No nie - 10% to to nie jest.

ale jak sie kupuje ... najpierw wyskakuje suma 88.04, o ile pamietam to mnie nawet 87.70.
Choc ostrzegaja, ze cena wzrosnie do 49.09+38.96 = 88.05

Na drugiej stronie platnosci ciagle 88.04, ale malym fontem 20.43 euro
Choc sladu ostrzezenia, ze to bedzie w euro, nie ma.

Sprzedaje TICKETSCLOUD LTD LONDON GB

No i Citi obciazyla na 92.93 zl.

Tych zapisow Citi to juz w ogole nie rozumiem
Kwota:  92,93PLN
Waluta przelewu: PLN
Data wykonania transakcji 22 lis 2019
Waluta: EUR
Kwota transakcji 20,43EUR
Data księgowania: 25 lis 2019

To chyba te 6% ... ale tytulem czego ?

Bo skoro tak ladnie trafil w te 6%, to kurs platnosci i strony musialy sie zgadzac.
Strona stosuje kurs MC i bank tez ?

A cene to strona w koncu jaka przyjmuje - euro czy pln ?
Bo dzis i tydzien temu 20.43 euro - przypadkiem kurs bardzo podobny ?

J.

Data: 2019-11-28 05:09:59
Autor: Dawid Rutkowski
Bilety i waluty
Trza było kupić jutro - citek zwraca za przewalutowanie za transakcje z 29 listopada. Tylko uwaga - chyba trzeba wypełnić jaki¶ formularz, a może to oni sami musz± zaprosić.

Bilety i waluty