Bilety na Euro 2012

Data: 2011-04-23 10:21:07
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
Wczoraj wchodzi艂em bez problem贸w; dzisiaj:
"Unfortunately you do not have permission to login.""
O co chodzi...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-23 11:29:46
Autor: TheBest
Bilety na Euro 2012
W dniu 2011-04-23 10:21, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Wczoraj wchodzi艂em bez problem贸w; dzisiaj:
"Unfortunately you do not have permission to login.""
O co chodzi...

Obecnie gromadzimy wszystkie formularze w celu przeprowadzenia przydzia艂u bilet贸w. Loteria, kt贸rej przebieg b臋dzie nadzorowa艂 notariusz, zostanie przeprowadzona w贸wczas, gdy popyt na dany mecz i kategori臋 przekroczy poda偶 bilet贸w (dotyczy tak偶e pakiet贸w Venue Series i Follow My Team).

Do ko艅ca kwietnia otrzymasz e-mailem informacj臋 o tym, czy Tw贸j formularz zosta艂 wybrany.

W zwi膮zku z przygotowaniami do loterii, zalogowanie na portalu biletowym jest obecnie niemo偶liwe.

Je艣li nie z艂o偶y艂e艣(a艣) formularza, b膮d藕 nie powiod艂o Ci si臋 w loterii, mo偶esz mie膰 mo偶liwo艣膰 kupna bilet贸w w p贸藕niejszym terminie.

Data: 2011-04-23 11:33:29
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
Pewna osoba, czyli TheBest
o艣wiadczy艂a nam oto tak, jak wida膰 poni偶ej:

[...]

Jaki to ma zwi膮zek z podanym przez mnie komunikatem?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-23 11:36:28
Autor: Cavallino
Bilety na Euro 2012
U偶ytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4db29d06$0$2492$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2011-04-23 09:46:32
Autor: UGI
Bilety na Euro 2012
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa(a):
" W zwi眤ku z przygotowaniami do loterii, zalogowanie na portalu
biletowym jest obecnie niemo縧iwe."

Loteria juz si zako馽zy砤.

Data: 2011-04-23 11:46:42
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
Pewna osoba, czyli Cavallino
[...]

Dobre, napisz臋 jeszcze raz, ja艣niej.
Po wpisaniu ID i has艂a system informuje mnie,
偶e nie mam uprawnie艅 do logowania.
Nie s膮dzisz, 偶e komunikat jest co najmniej dziwny?
Dodam, 偶e dzia艂o si臋 przed tym o czym piszesz.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-23 11:49:10
Autor: Smok Eustachy
Bilety na Euro 2012
Dnia Sat, 23 Apr 2011 11:46:42 +0200, Henryk \"Plumski\" Plumowski
napisa艂(a):
/.../
[...]

Nie jest dziwny. Nale偶y sprawdzi膰 w tabeli b艂臋d贸w co on oznacza.

Data: 2011-04-23 12:54:47
Autor: Budzik
Bilety na Euro 2012
U縴tkownik Smok Eustachy smok.eustachy@wurg.pl ...

/.../
Dobre, napisz jeszcze raz, ja秐iej. Po wpisaniu ID i has砤 system
informuje mnie, 縠 nie mam uprawnie do logowania.
Nie s眃zisz, 縠 komunikat jest co najmniej dziwny? Dodam, 縠 dzia硂 si
przed tym o czym piszesz.

Nie jest dziwny. Nale縴 sprawdzi w tabeli b酬d體 co on oznacza.
ROTFL
skoro jest tabela informuj眂a co oznacza prosty komunikat, t moze lepiej tresc komunikatu powinna byc nastepujaca:
w tym miejscu oglaszamy komnikat 3456. W odpowiednim miejscu sprawdz, co to oznacza.
Bo skoro komunikat o braku uprawnien do logowania oznacza de facto cos innego, to po co go w takiej formie podawac?
A do glowy nie przysz硂by mi, ze trec komunikatu trzeba por體na z jak倍 tabela.

Data: 2011-04-23 15:02:08
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
Pewna osoba, czyli Budzik
o秝iadczy砤 nam oto tak, jak wida poni縠j:

[...]

Kt髍ej nie ma...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-23 13:59:10
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
Pewna osoba, czyli Smok Eustachy
[...]

Zapytam grzecznie: gdzie znajd臋 t臋 tabel臋?
Na wzmiankowanej stronie nie widz臋.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-23 14:05:43
Autor: Cavallino
Bilety na Euro 2012
U偶ytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4db2bf3e$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak na logik臋 - nie dosta艂e艣 bilet贸w, a 偶eby nie obci膮偶a膰 serwera niepotrzebnym logowaniem milion贸w ludzi, kt贸rym zalogowanie nie jest do niczego ju偶 potrzebne, to zablokowano im mo偶liwo艣膰 zalogowania si臋.

Data: 2011-04-23 12:58:28
Autor: Budzik
Bilety na Euro 2012
Osobnik posiadaj眂y mail cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

Pewna osoba, czyli Smok Eustachy
o秝iadczy砤 nam oto tak, jak wida poni縠j:

Dnia Sat, 23 Apr 2011 11:46:42 +0200, Henryk \"Plumski\" Plumowski
napisa(a):
/.../
[...]

Zapytam grzecznie: gdzie znajd t tabel?
Na wzmiankowanej stronie nie widz.

Tak na logik - nie dosta砮 bilet體, a 縠by nie obci笨a serwera niepotrzebnym logowaniem milion體 ludzi, kt髍ym zalogowanie nie jest do niczego ju potrzebne, to zablokowano im mo縧iwo舵 zalogowania si.

hmmm
chcesz powiedziec ze zalogowanie w celu przeczytania komunikatu o nie zdobyciu biletu bedzie bardziej obciaza硂 serwer niz brak mozliwosci zalogowania skutkujace przewaznie kilkukrotnym/kilkunastokrotnym ponownym logowaniem [proba]?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")

Data: 2011-04-25 11:46:04
Autor: Sklavin
Bilety na Euro 2012
Dnia Sat, 23 Apr 2011 12:58:28 +0000 (UTC), Budzik napisa(a):

[...]

Raczej przyczyna jest inna. Na koncie (opr骳z info via e-mail) ma by
informacja o ilo禼i wylosowanych bilet體. Prawdopodobnie proces
aktualizacji danych musi potrwa wi阠 aby nie sia fermentu zwi眤anego z
tym, 縠 u jednego na koncie informacja pojawi砤by sie szybciej ni u
drugiego, logowanie zosta硂 zablokowane ca砶owiecie.

Data: 2011-04-25 15:58:53
Autor: Budzik
Bilety na Euro 2012
Osobnik posiadaj眂y mail sklavin.s@gazeta.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nast阷uje:

[...]

czyli znow cos spierniczyli nie dajac odpowiedniego komunikatu?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak縠 "_")
"Jak mog powiedzie, co my秎, dop髃i
nie przekonam si, co m體i?"  E.M. Forster

Data: 2011-04-25 19:11:37
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
[...]

Dok砤dnie o to mi chodzi.
Dali by jaki komunikat na stronie z biletami i ruch spadnie.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-23 15:01:14
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
[...]

O widzisz; nie mogli tak napisa膰? :-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-23 15:56:20
Autor: Cavallino
Bilety na Euro 2012
U偶ytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4db2cdb7$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

S艂uchaj - to tylko moje domys艂y.
Niekoniecznie musz膮 by膰 trafne.

Data: 2011-04-23 16:28:41
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
[...]

Rozumiem; nie mniej jednak komunikat jest nie teges.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-23 20:28:32
Autor: kasz Led骳howski
Bilety na Euro 2012
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:

> [...]

> serwera niepotrzebnym logowaniem milion贸w ludzi, kt贸rym
> zalogowanie nie jest do niczego ju偶 potrzebne, to zablokowano im

Mogli pewnie tak napisa膰, ale uwzgl臋dnienie takiego komunikatu
wymaga艂oby zmian w systemie, kt贸rych nikt wcze艣niej nie
przewidzia艂, a nie da si臋 ich zrobi膰 w kr贸tkim czasie. W zwi膮zku z
tym wy艂膮czyli po prostu mo偶liwo艣膰 logowania.

--
艁ukasz Led贸chowski, GG: 503647
lukled@tlen.pl

Data: 2011-04-23 14:22:34
Autor: Smok Eustachy
Bilety na Euro 2012
Dnia Sat, 23 Apr 2011 13:59:10 +0200, Henryk \"Plumski\" Plumowski
napisa艂(a):
/../
Nie jest dziwny. Nale偶y sprawdzi膰 w tabeli b艂臋d贸w co on oznacza.

Zapytam grzecznie: gdzie znajd臋 t臋 tabel臋? Na wzmiankowanej stronie nie
widz臋.

Tabel臋 b艂臋d贸w powinien dostarczy膰 dostawca aplikacji

Data: 2011-04-23 16:30:22
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
[...]

Bez podtekst贸w: wiesz o czym pisz臋?
Mam wra偶enie, 偶e nie.
Id藕 mo偶e na pr臋gierz ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-27 08:19:47
Autor: ad
Bilety na Euro 2012
W dniu 2011-04-23 10:21, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
Wczoraj wchodzi艂em bez problem贸w; dzisiaj:
"Unfortunately you do not have permission to login.""
O co chodzi...

A wiadomo ju偶 kiedy b臋dzie info o wylosowaniu b膮d藕 nie?
Bo na wp.pl pisali ze we wtorej b臋d膮 maile rozsylane i jak zwykle nic nie ma.

Data: 2011-04-27 08:32:32
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Bilety na Euro 2012
Pewna osoba, czyli ad
[...]

Z dzisiejszej informacji na stronie:
"Nie mo偶na ju偶 aplikowa膰 o bilety na UEFA EURO 2012.
Do ko艅ca kwietnia ka偶dy otrzyma email z informacj膮.
Prosimy tak偶e zapozna膰 si臋 z ostrze偶eniem dotycz膮cym p艂atno艣ci"

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-04-27 08:33:11
Autor: Mane
Bilety na Euro 2012
W dniu 2011-04-27 08:19, ad pisze:

A wiadomo ju kiedy b阣zie info o wylosowaniu b眃 nie?
Bo na wp.pl pisali ze we wtorej

Pewnie chodzi o wtorek, nasuwa si pytanie, kt髍y wtorek mieli na my秎i :)

Bilety na Euro 2012