Bilety na MotoGP w Brnie

Data: 2012-03-06 08:30:30
Autor: Piotr Klimek
Bilety na MotoGP w Brnie
Hej,
Czy ktos moglby mi powiedziec z wlasnego doswiadczenia w jaki sposob
najlepiej zakupic bilety na MotoGP w Brnie w tym roku? Znalazlem taki
portal biletowy:
http://www.mygpticket.com/moto/pol/race/brno_motogp/listabiletowmotogp
Ale jakos nie wyglada profesjonalnie :)
Moze lepiej kupowac bezposrednio przez MotoGP.com? A tak z innej beczki to
czy Waszym zdaniem warto kupowac cos wiecej niz zwykle miejsca stojace?
Ogolnie mam metlik w glowie i chetnie bym przeczytal spostrzezenia kogos,
kto juz mial okazje ogladac GP na zywo.

Z gory dzieki!

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-03-06 11:32:51
Autor: kakmar
Bilety na MotoGP w Brnie
Dnia 06.03.2012 Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał/a:
Hej,
Czy ktos moglby mi powiedziec z wlasnego doswiadczenia w jaki sposob
najlepiej zakupic bilety na MotoGP w Brnie w tym roku?

Ja kupowałem w kasie obok wejścia, myślę że będzie też czynna w tym roku.
Ale to było w piątek rano, w kolejne dni były jakieś tam kolejki, ale niewielkie.

[...]

Zależy które miejsce na torze chcesz widzieć, na trawie jest fajna piknikowa atmosfera, można obejść tor dookoła i wybrać sobie miejsce do oglądania.
Ogolnie mam metlik w glowie i chetnie bym przeczytal spostrzezenia kogos,
kto juz mial okazje ogladac GP na zywo.

Mniej widać niż w TV, dobrze mieć widok na któryś telebim, żeby wiedzieć co się na torze dzieje.
Polecam wycieczkę na 3 dni, w piątek jest luźno i można pozwiedzać. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-03-06 12:29:42
Autor: Piotr Klimek
Bilety na MotoGP w Brnie
Dnia (Tue, 6 Mar 2012 11:32:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
wyklawiaturowal co nastepuje:

Dnia 06.03.2012 Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisa³/a:
Hej,
Czy ktos moglby mi powiedziec z wlasnego doswiadczenia w jaki sposob
najlepiej zakupic bilety na MotoGP w Brnie w tym roku?

Ja kupowa³em w kasie obok wej¶cia, my¶lê ¿e bêdzie te¿ czynna w tym roku.
Ale to by³o w pi±tek rano, w kolejne dni by³y jakie¶ tam kolejki, ale niewielkie.

Wydawalo mi sie, ze nie ma szans na bilety w dniu imprezy. Faktycznie to
chyba najlepsza opcja.

[...]

Zale¿y które miejsce na torze chcesz widzieæ, na trawie jest fajna piknikowa atmosfera, mo¿na obej¶æ tor dooko³a i wybraæ sobie miejsce do ogl±dania.

Tak wlasnie bym chcial zrobic. Jesli kupie bilety na trybune to bede mogl
sie poruszac po calym obiekcie, czy bede musial siedziec w miejscu ktore
wykupilem?>

Ogolnie mam metlik w glowie i chetnie bym przeczytal spostrzezenia kogos,
kto juz mial okazje ogladac GP na zywo.

Mniej widaæ ni¿ w TV, dobrze mieæ widok na który¶ telebim, ¿eby wiedzieæ co siê na torze dzieje.
Polecam wycieczkê na 3 dni, w pi±tek jest lu¼no i mo¿na pozwiedzaæ.

Wszystkie inne rundy obejrze w TV, wiec raczej jade tam poczuc atmosfere i
powdychac spaliny niz analizowac powtorki :) Wlasnie wariant 3 dniowy mi
najbardziej odpowiada.

Dzieki za odpowiedz.

Data: 2012-03-07 11:37:43
Autor: Don Pedro
Bilety na MotoGP w Brnie

 Dnia 06.03.2012 Piotr Klimek<usenet@USUN_TOklimek.net.pl>  napisaÅ‚/a:
 Hej,
 Czy ktos moglby mi powiedziec z wlasnego doswiadczenia w jaki sposob
 najlepiej zakupic bilety na MotoGP w Brnie w tym roku?

 Ale to byÅ‚o w piÄ…tek rano, w kolejne dni byÅ‚y jakieÅ› tam kolejki, ale
 niewielkie.

Wydawalo mi sie, ze nie ma szans na bilety w dniu imprezy. Faktycznie to
chyba najlepsza opcja.

Kupisz bez problemu

[...]

Ja kupowałem u Grandysów: http://www.grandysduo.pl/bilety.html

 Zależy które miejsce na torze chcesz widzieć, na trawie jest fajna piknikowa
 atmosfera, można obejść tor dookoÅ‚a i wybrać sobie miejsce do oglÄ…dania.

Tak wlasnie bym chcial zrobic. Jesli kupie bilety na trybune to bede mogl
sie poruszac po calym obiekcie, czy bede musial siedziec w miejscu ktore
wykupilem?>

Tu masz mapÄ™ toru:
http://www.automotodrombrno.cz/en/map

Każdy bilet uprawnia do przebywania w konkretnych strefach. IMO najlepszy jest A+B+C+D+E+F+G, bo można wszędzie łazić.

 Ogolnie mam metlik w glowie i chetnie bym przeczytal spostrzezenia kogos,
 kto juz mial okazje ogladac GP na zywo.

 Mniej widać niż w TV, dobrze mieć widok na któryÅ› telebim, żeby wiedzieć co
 siÄ™ na torze dzieje.
 Polecam wycieczkÄ™ na 3 dni, w piÄ…tek jest luźno i można pozwiedzać.

Wszystkie inne rundy obejrze w TV, wiec raczej jade tam poczuc atmosfere i
powdychac spaliny niz analizowac powtorki :) Wlasnie wariant 3 dniowy mi
najbardziej odpowiada.

Też taki wariant polecam.

Pozdr
DP