Bilety za parkowanie w strefie platnego parkowanie a czas przedawnienia

Data: 2009-03-11 07:22:42
Autor: Mario
Bilety za parkowanie w strefie platnego parkowanie a czas przedawnienia
Witam,
Ile wynosi czas przedawnienia za niedokonane oplaty w strefie platnego parkowania w miescie. Przyslali mi cos takiego za 2004 rok. Czy ewentulanie jest inna podstawa do odrzucenia takiego wezwania do zaplaty?

Pozdrawiam

M.

Data: 2009-03-11 11:47:29
Autor: Milamber
[...]

jak należności podatkowe. 5 lat od końća roku gdy powstało zobowiązanie.
pozdrawiam
R.

Data: 2009-03-11 21:59:01
Autor: Rentier
[...]

Dlaczego podatkowe a nie cywilnoprawne i 3 lata?

Bilety za parkowanie w strefie platnego parkowanie a czas przedawnienia