Bill Gates kontra ciastko

Data: 2012-01-31 21:19:33
Autor: zdumiony
Bill Gates kontra ciastko
Data: 2012-01-31 21:25:06
Autor: Obserwator
Bill Gates kontra ciastko
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
http://www.maxior.pl/film/33625/Bill_Gates_dostaje_ciastem_w_twarz
dla przypomnienia :)

dla przypomnienia o czym?

--

Data: 2012-01-31 23:19:59
Autor: Grzegorz Z.
Bill Gates kontra ciastko
Obserwator napisał:

zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
http://www.maxior.pl/film/33625/Bill_Gates_dostaje_ciastem_w_twarz
dla przypomnienia :)

dla przypomnienia o czym?

Gates był całkiem sympatycznym człowiekiem w porównaniu z Ballmerem.

Zaczynał nawet jako haker (we właściwym znaczeniu tego słowa) choć
oczywiście później zwietrzył interes.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-01-31 23:32:06
Autor: zdumiony
Bill Gates kontra ciastko
W dniu 2012-01-31 23:19, Grzegorz Z. pisze:
Gates był całkiem sympatycznym człowiekiem w porównaniu z Ballmerem.

Zaczynał nawet jako haker (we właściwym znaczeniu tego słowa) choć
oczywiście później zwietrzył interes.

Taki współczesny Rockefeller

Data: 2012-01-31 22:43:51
Autor: Obserwator
Bill Gates kontra ciastko
> [...]
> Gates był całkiem sympatycznym człowiekiem w porównaniu z Ballmerem.
>
> Zaczynał nawet jako haker (we właściwym znaczeniu tego słowa) choć

sprawdz sobie jego zyciorys.

Data: 2012-01-31 23:51:42
Autor: zdumiony
Bill Gates kontra ciastko
W dniu 2012-01-31 23:43,  Obserwator pisze:
Taki współczesny Rockefeller

sprawdz sobie jego zyciorys.

Rockefellera czy Gatesa? owszem, różnili się tym że jeden robił w ropie a drugi w sofcie

Data: 2012-01-31 22:57:09
Autor: Obserwator
Bill Gates kontra ciastko
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Rockefellera czy Gatesa? owszem, różnili się tym że jeden robił w ropie a drugi w sofcie

sprawdz zyciorys, a nie wymyslaj. Jesli nie znasz jezyka angielskiego, uzyj tlumacza:

http://translate.reference.com/

Data: 2012-02-01 00:09:37
Autor: zdumiony
Bill Gates kontra ciastko
W dniu 2012-01-31 23:57,  Obserwator pisze:

sprawdz zyciorys, a nie wymyslaj.

Jesli nie znasz jezyka angielskiego, uzyj tlumacza:

http://translate.reference.com/

Jest po polsku:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bill_Gates
http://pl.wikipedia.org/wiki/John_D._Rockefeller
"Efektem tego było to że w 1880 Rockefeller przerabiał 85% ropy naftowej produkowanej w Stanach Zjednoczonych"

Data: 2012-01-31 23:23:42
Autor: Obserwator
Bill Gates kontra ciastko
[...]

a jaki w/g ciebie ma zwiazek Bill Gates z Rockefellerem? Steve Jobs byl wychowywany w rodzinie zastepczej i tez dorobil sie majatku,
tylko dzieki wlasnemu talentowi:

http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Jobs

Jego tez cos laczy z Rockefellerem?

Data: 2012-02-01 00:28:44
Autor: zdumiony
Bill Gates kontra ciastko
W dniu 2012-02-01 00:23,  Obserwator pisze:
"Efektem tego było to że w 1880 Rockefeller przerabiał 85% ropy naftowej
produkowanej w Stanach Zjednoczonych"

a jaki w/g ciebie ma zwiazek Bill Gates z Rockefellerem?

monopolizacja rynku i dorobienie się gigantycznych pieniędzy

Data: 2012-01-31 23:43:52
Autor: Obserwator
Bill Gates kontra ciastko
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

> a jaki w/g ciebie ma zwiazek Bill Gates z Rockefellerem?

monopolizacja rynku i dorobienie się gigantycznych pieniędzy

...to co? trzeba im zabrac forse? Oni sie dorobili wlasnymi *ryncam*, a nie
okradli spoleczenstwa, tak jak to mialo i nadal ma miejsce w Polsce.

Zreszta maja konkurencje i nie ma juz tak lekko jak kiedys, chociaz korporacje
znowu daza do monopolu : vide afera ACTA.

Data: 2012-01-31 23:54:04
Autor: Obserwator
Bill Gates kontra ciastko

 zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a): pewnie nie brdzie ci sie chcialo tlumaczyc zyciorysu Steve Jobs (dosc dlugi
tekst wiec nie wiem czy uda ci sie dotrzec do informacji o jego rodzicach),

Wiesz dlaczego byl adoptowany i przyja nazwisko po przybranych rodzicach?
Bo rodziny uznaly, ze popelniono by mezalians i nie zgodzily sie na slub jego
biologicznych rodzicow.

Jego matka pochodzila z rodziny niemiecko-szwajcarskiej, a ojciec byl
Syryjczykiem i Muzulmaninem. Co ciekawe jego rodzice biologiczni pokonczyli renomowane uczelnie i nawet pracowali naukowo.

--

Bill Gates kontra ciastko