Bill Gates za eugeniką

Data: 2012-08-20 18:35:03
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:503263b2$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
| ... nowy Hitler się objawił :
|
| http://wpolityce.pl/wydarzenia/34437-bill-gates-chce-walczyc-z-przeludnieniem-ziemi-jak-strzykawkami-i-aborcja
|
| Na portalu PCH24.pl pojawił się ciekawy tekst na temat szokujących
| pomysłów możnych tego świata i ich walki z przeludnieniem ziemi.
| Multimiliarder Bill Gates i jego żona Melinda zaangażowali się w walkę z
| rzekomym przeludnieniem na świecie

Jakim rzekomym?
Uwarzasz że Ziemia jest płaska i nigdzie się nie kończy?
jb

Data: 2012-08-20 18:57:58
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 18:35, jr pisze:
> [...]
| rzekomym przeludnieniem na świecie

Jakim rzekomym?
Uwarzasz że Ziemia jest płaska i nigdzie się nie kończy?

No widzisz, jaki ty nienaukowy. Świat powstał z big - bangu. Wiele
miliardów lat temu. Z jednego maleńkiego punkcika. Miejsca starczy dla
wszystkich.

Data: 2012-08-20 19:02:31
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50326c97$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| No widzisz, jaki ty nienaukowy. Świat powstał z big - bangu. Wiele
| miliardów lat temu. Z jednego maleńkiego punkcika. Miejsca starczy dla
| wszystkich.

Wiesz co? Byc może dożyjesz lotów turystycznych na Księżyc. Poproś, zeby ci zafundowali bilet w jedna stronę i spierdalaj stąd jako pierwszy.
jb

Data: 2012-08-20 19:10:47
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 19:02, jr pisze:

> [...]

Wiesz co? Byc może dożyjesz lotów turystycznych na Księżyc. Poproś, zeby ci zafundowali bilet w jedna stronę i spierdalaj stąd jako pierwszy.

Nie uważam, żeby twoja agresja tobie cokolwiek pomogła. Spróbuj się
wyciszyć i znaleźć prawdziwe szczęście w swoim życiu. Ale w twoim
przypadku może być już za późno :-)

Data: 2012-08-20 19:21:18
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50326f97$0$26690$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Nie uważam, żeby twoja agresja tobie cokolwiek pomogła. Spróbuj się
| wyciszyć i znaleźć prawdziwe szczęście w swoim życiu. Ale w twoim
| przypadku może być już za późno :-)

Uraziłem cię jutuś? Nic dziwnego.
Przeludnioną ludzkość chcesz wysłać w kosmos, a gdy ktoś tobie proponuje zrobić to jako pierwszy, zaczynasz moralizować. Uderz się w piersi chłopie, zanim przystąpisz do kazań.
jb

Data: 2012-08-20 19:28:03
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 19:21, jr pisze:
> [...]

Przeludnioną ludzkość chcesz wysłać w kosmos, a gdy ktoś tobie proponuje zrobić to jako pierwszy, zaczynasz moralizować. Uderz się w piersi chłopie, zanim przystąpisz do kazań.

Nie no Jacku, to ty chcesz wysłać w kosmos mnie :-) Ja przebyłem
nieskończone przestrzenie i wierzaj mi z przyjemnością teraz żyję na
Ziemi. Nie ma takiego drugiego miejsca we wszechświecie :-)

Data: 2012-08-20 19:39:15
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:503273a4$0$1317$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Nie no Jacku, to ty chcesz wysłać w kosmos mnie :-)

Ja ci proponuję, żebyś swoje koncepcje próbował najpierw na sobie.

 Ja przebyłem
| nieskończone przestrzenie i wierzaj mi z przyjemnością teraz żyję na
| Ziemi. Nie ma takiego drugiego miejsca we wszechświecie :-)

Dlatego Ziemię trzeba chronić przed przeludnieniem.
jb

Data: 2012-08-20 19:45:43
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 19:39, jr pisze:
> [...]
| > |
| > |

| Nie no Jacku, to ty chcesz wysłać w kosmos mnie :-)

Ja ci proponuję, żebyś swoje koncepcje próbował najpierw na sobie.

Ale to twoja koncepcja, zeby mnie wyslac w kosmos. Mnie jest dobrze na
Ziemi. Nie wybieram sie na Marsa :-)

> [...]
| Ziemi. Nie ma takiego drugiego miejsca we wszechświecie :-)

Dlatego Ziemię trzeba chronić przed przeludnieniem.

Strachy na lachy. Obecnie populacja Polski gwaltownie sie kurczy. To
jest niezaprzeczalny fakt. Wole jednak dodatni przyrost populacji, a nie
eugenike nowego totalniaka.

Data: 2012-08-20 17:55:14
Autor: Observatore
Bill Gates za eugeniką
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Strachy na lachy. Obecnie populacja Polski gwaltownie sie kurczy. To
jest niezaprzeczalny fakt. Wole jednak dodatni przyrost populacji, a nie
eugenike nowego totalniaka.

Ale problem polega na tym, ze przyrost ludnosci nastepuje w krajach
zacofanych, a spada w krajach cywilizowanych.

Niebawem prawdopodobnie pojawi sie na przyklad problem z woda pitna. Wode
trzeba bedzie kupowac.

Polecam te strone, aby zorientopwac sie o co biega:

http://www.nato.int/docu/review/2011/Climate-Action/Population_growth_challenge/PL/index.htm

Data: 2012-08-20 19:59:06
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 19:55,  Observatore pisze:
[...]

Wiesz, czecia peloska nie uwazam za zbyt rozwinieta. Polacy sa
niewolnikami miedzynarodowej finansjery, po prostu tania sila robocza.
Oplaca sie wyjechac na zmywak za granice lub po studiach zostac
glazurnikiem, a nie inzynierem.

A mimo to populacja u nas wymiera.

Data: 2012-08-20 18:04:41
Autor: Observatore
Bill Gates za eugeniką
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

bez przesady. Jest na pewno lepiej, anizeli za PRL-u nr 1. Mogloby byc lepiej
( dlaczego, to pisze sie i mowi caly czas), ale na szczescie ci co chca miec
lepiej szybciej, moga wyjezdzac. Z tymi zmywakami to raczej taka propaganda tych, co chcieliby powrotu komuny.

Data: 2012-08-20 20:43:07
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 20:04,  Observatore pisze:
A mimo to populacja u nas wymiera.
bez przesady. Jest na pewno lepiej, anizeli za PRL-u nr 1.

No nie, zima stulecia i rekordowy przyrost populacji. Pewnie dlatego i
ty tutaj sie znalazles :-)

Data: 2012-08-20 20:12:39
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k0ttm2$bgf$1inews.gazeta.pl...

> [...]
| zacofanych, a spada w krajach cywilizowanych.
|
| Niebawem prawdopodobnie pojawi sie na przyklad problem z woda pitna. Wode

Przecież już sie ja kupuje.
jb

| Polecam te strone, aby zorientopwac sie o co biega:
|
| http://www.nato.int/docu/review/2011/Climate-Action/Population_growth_challenge/PL/index.htm

| -- |

Data: 2012-08-20 20:46:42
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 20:12, jr pisze:
Niebawem prawdopodobnie pojawi sie na przyklad problem z woda pitna. Wode
| trzeba bedzie kupowac.

Przecież już sie ja kupuje.
jb

Oczywiscie, bo coraz wiecej inwestuje sie w oczyszczalnie. Ot paradoks,
im bardziej sie dba o czystosc wody tym bardziej jest ona
zanieczyszczona :-)

Poza tym prosze nie przesadzac z tym wplywem ludzi na nature lub klimat.
Niedawno obejrzalem w TV dramatyczna audycje o topnieniu lodu na
Arktyce. Naukowcy bija na alarm, ze za 7 lat pokrywa lodowa stopnieje,
ale jest jedno male ale, trzeba poczekac do zimy czy przypadkiem pokrywa
lodu znowu sie nie zregeneruje :-)

Data: 2012-08-20 20:09:27
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:503277c7$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Ale to twoja koncepcja, zeby mnie wyslac w kosmos.

No nie bądź próżnym. To tylko propozycja, żebyś sam zrobił to, czego oczekujesz od innych.

 Mnie jest dobrze na
| Ziemi.

Powtarzasz się.
jb

Nie wybieram sie na Marsa :-)

Data: 2012-08-20 20:11:43
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Ale to twoja koncepcja, zeby mnie wyslac w kosmos. Mnie jest dobrze na
| Ziemi. Nie wybieram sie na Marsa :-)

| Strachy na lachy. Obecnie populacja Polski gwaltownie sie kurczy.

To dobrze, bo Polska też jest przeludniona
jb

Data: 2012-08-20 20:48:44
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 20:11, jr pisze:
Strachy na lachy. Obecnie populacja Polski gwaltownie sie kurczy.

To dobrze, bo Polska też jest przeludniona
jb

No nie wiem, u mnie ludzie z Warszawy prawdziwie wypoczywaja, bo nie
maja Marszalkowskiej pod oknem :-)

Data: 2012-08-20 21:05:09
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5032868c$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

| No nie wiem, u mnie ludzie z Warszawy prawdziwie wypoczywaja, bo nie
| maja Marszalkowskiej pod oknem :-)

Uciekają z przeludnionych miast.
jb

Data: 2012-08-20 21:23:38
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 21:05, jr pisze:

| No nie wiem, u mnie ludzie z Warszawy prawdziwie wypoczywaja, bo nie
| maja Marszalkowskiej pod oknem :-)

Uciekają z przeludnionych miast.
jb

Okresowo, ale nie moga zyc bez Warszawy.

Bill Gates za eugeniką