Bill Gates za eugeniką

Data: 2012-08-20 17:17:57
Autor: Ibservatore
Bill Gates za eugeniką

 Na portalu PCH24.pl

 Jakies Terlikowskie zalozyly ten portal?:))

Data: 2012-08-20 19:22:47
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 19:17,  Ibservatore pisze:
 Na portalu PCH24.pl
 Jakies Terlikowskie zalozyly ten portal?:))

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja cytuje wpolityce.pl

To godny polecenia portal o polityce.

Data: 2012-08-20 17:25:33
Autor: Observatore
Bill Gates za eugeniką
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja cytuje wpolityce.pl

To godny polecenia portal o polityce.

 no tak, ale zajrzyjcie na portal PCH24.pl:)

Data: 2012-08-20 17:44:46
Autor: Observatore
Bill Gates za eugeniką
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
>  no tak, ale zajrzyjcie na portal PCH24.pl:)
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ale po co ?

zeby nie pastowac tendencyjnych tekstow:)

Data: 2012-08-20 19:49:09
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 19:44,  Observatore pisze:
Ale po co ?
zeby nie pastowac tendencyjnych tekstow:)

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja o eugenice  Billa G. znam skadinad. Nie musze czytac wszystkich
zrodel, aby miec pewnosc co do nieludzkich metod proponowanych przez
multimiliarderow z klubu B. Moze nie osiagneli jednak prawdziwego
szczescia w zyciu, ze musza uciekac sie do smiertelnej inzynierii
spolecznej.

Co gorsza maja ku temu srodki i sily.

Data: 2012-08-20 18:08:39
Autor:
Bill Gates za eugeniką
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

multimiliarderow z klubu B. Moze nie osiagneli jednak prawdziwego
szczescia w zyciu, ze musza uciekac sie do smiertelnej inzynierii

A skad znacie te informacje o Gatesie? Z frondy czy jakiegos innego zrodla wspierajacego polityke przykoscielna, Terlikowskich?

Data: 2012-08-20 20:49:50
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 20:08, fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Co gorsza maja ku temu srodki i sily.
A skad znacie te informacje o Gatesie? Z frondy czy jakiegos innego zrodla wspierajacego polityke przykoscielna, Terlikowskich?

Oj osservatore, a wy znowu swoje zydowskie uprzedzenia pokazujecie :-)

Bill Gates za eugeniką