Bill Gates za eugeniką

Data: 2012-08-20 19:25:00
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

http://wpolityce.pl/wydarzenia/34437-bill-gates-chce-walczyc-z-przeludnieniem-ziemi-jak-strzykawkami-i-aborcja

| Na portalu PCH24.pl pojawił się ciekawy tekst na temat szokujących
| pomysłów możnych tego świata i ich walki z przeludnieniem ziemi.

Wiesz skąd się wzieły totalitarne ideologie i obozy koncentracyjne? Ludziom
jest za ciasno na świecie i dlatego sa podatni na hasła idiotów. Możesz
sobie walczyć z Gatesem, po nim przyjdą gorsi.
jb

Data: 2012-08-20 19:34:16
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 19:25, jr pisze:
> [...]

jest za ciasno na świecie i dlatego sa podatni na hasła idiotów. Możesz
sobie walczyć z Gatesem, po nim przyjdą gorsi.

Obozy koncentracyjne wymyslili brytyjczycy w wojnach burskich, choc i
wczesniej zdarzaly sie zaglady calych narodow.

Ideologie totalitarne uaktywnily sie w praktyce w 20 wieku, ale i
wczesniej bez ideologii ludzie ciemiezyli innych ludzi, ktorych uwazali
za podludzi lub za klasy prozniacze.

A Gatesa nie uwazam za jakiegos wybitnego polityka, po prostu bladzi
osiagnawszy wczesniej sukces w swoim zyciu. Jednak te jego bladzenie
dotyka milionow ludzi na Ziemi i to nie powinno pozostac bez komentarza.

Data: 2012-08-20 17:42:57
Autor: Observatore
Bill Gates za eugeniką
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
A Gatesa nie uwazam za jakiegos wybitnego polityka, po prostu bladzi
osiagnawszy wczesniej sukces w swoim zyciu. Jednak te jego bladzenie
dotyka milionow ludzi na Ziemi i to nie powinno pozostac bez komentarza.

Gates po prostu mysli pare krokow do przodu, niechby Watykan zrobil choc pare procent tego co on robi:)

Data: 2012-08-20 19:52:31
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 19:42,  Observatore pisze:
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Z tego co wiem to z Gatesa marny szachista, wiec myslenie strategiczne
to jednak nie jest jego mocna strona.

A co do Watykanu, to nie dziwie sie, ze z tym wyskoczyles, bo nadajesz z
GWna, a GWNo jest wybitnie antywatykanskie i proizraelskie :-)

Data: 2012-08-20 18:00:25
Autor: Observatore
Bill Gates za eugeniką
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

A co do Watykanu, to nie dziwie sie, ze z tym wyskoczyles, bo nadajesz z
GWna, a GWNo jest wybitnie antywatykanskie i proizraelskie :-)

juz tyle razy pisalem, ze GW jest prosowieckie, antyizraelskie,
antyamerykanskie, ale jak widac po tym komentarzu,  Gatesa w logice na pewno
nie przebijecie, chociaz bardzo sie staracie:))

Data: 2012-08-20 20:52:27
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 20:00,  Observatore pisze:
[...]

Oj nie, znam kilka osob zaangazowanych w GWnie, i oni sa proizraelscy.
Prawdziwie proizraelscy. Nie wytykam im tego, bo maja do tego swiete prawo.

Data: 2012-08-20 19:04:41
Autor: Observatore
Bill Gates za eugeniką
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Oj nie, znam kilka osob zaangazowanych w GWnie, i oni sa proizraelscy.
Prawdziwie proizraelscy. Nie wytykam im tego, bo maja do tego swiete prawo.

Znacie? Ja nie znam, ale widze jaka jest oficjalna linia polityczna GW.
Ponadto, jak juz tu pisalem, dla  mni miarodajnym zrodlem w ocenie tej polityki, sa teksty Barbura - korespondenta izraelskiego - Zyda i Polaka.

Barbur bardzo krytycznie ocenia polityke Obamy, natomiast GW - jest za.

Pomyslcie dlaczego?:))

Data: 2012-08-20 21:26:41
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 21:04,  Observatore pisze:
> [...]

Barbur bardzo krytycznie ocenia polityke Obamy, natomiast GW - jest za.

Obama to w porzadku gosc. Nie zaprosil TW bolka do bialego domu.
Rozumiem ze GW tez jest przeciwko TW bolkowi ? :-)

Data: 2012-08-21 12:18:41
Autor: zdumiony
Bill Gates za eugeniką
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k0u1o9$a2k$1inews.gazeta.pl...
[...]

To proste. Barbur jest proizraelski a Obama nie dość proizraelski, bardziej proamerykański niż proizraelski i to Barburowi przeszkadza.
Nie ufam Barburowi.

Data: 2012-08-20 20:18:32
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5032795f$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
|
| A co do Watykanu, to nie dziwie sie, ze z tym wyskoczyles, bo nadajesz z
| GWna, a GWNo jest wybitnie antywatykanskie i proizraelskie :-)

Myślisz jak sekciarz: Kto naskakuje na Watykan, ten musi być z GóWna. I w ogóle świat dzieli się na Michnika i Rydzyka...
jb

Data: 2012-08-20 20:53:39
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 20:18, jr pisze:

> [...]

Myślisz jak sekciarz: Kto naskakuje na Watykan, ten musi być z GóWna. I w ogóle świat dzieli się na Michnika i Rydzyka...

No nie Jacku, widze kto skad nadaje. I to mi wystarczy :-)

Data: 2012-08-20 21:09:49
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:503287b3$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| No nie Jacku, widze kto skad nadaje. I to mi wystarczy :-)

No i co wy na to Obserwator?

Data: 2012-08-20 21:27:59
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką

Data: 2012-08-20 20:04:51
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50327518$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
|
| Ideologie totalitarne uaktywnily sie w praktyce w 20 wieku, ale i
| wczesniej bez ideologii ludzie ciemiezyli innych ludzi,

Znowu ględzisz komunały.

> [...]
|
| A Gatesa nie uwazam za jakiegos wybitnego polityka, po prostu bladzi
| osiagnawszy wczesniej sukces w swoim zyciu. Jednak te jego bladzenie

Matka ma 15 dzieci, którym nie ma co włożyc do garnka. Gdy dzieci te dorastają zaczynaja zabijać sie nawzajem. To jest problem pierwotny, dla którego Gates próbuje znaleźć jakieś rozwiązanie. Nie on jeden zresztą. Pewien duński lama buddyjski mówi, żeby ludzie z bogatych krajów płacili biedakom renty, aby nie rodzili dzieci. Mnie się to wydaje sensowne.
jb

Data: 2012-08-20 20:56:06
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 20:04, jr pisze:
> [...]

Matka ma 15 dzieci, którym nie ma co włożyc do garnka. Gdy dzieci te dorastają zaczynaja zabijać sie nawzajem. To jest problem pierwotny, dla którego Gates próbuje znaleźć jakieś rozwiązanie. Nie on jeden zresztą. Pewien duński lama buddyjski mówi, żeby ludzie z bogatych krajów płacili biedakom renty, aby nie rodzili dzieci. Mnie się to wydaje sensowne.

W czeciej peloskiej  naglasniono sprawy matki, ktora zabijala swoje
nowonarodzone dzieci, cwiartowala i trzymala w beczkach. W porozumieniu
ze swoim mezem.

To jest wlasnie pochodna eugeniki Billa G. Bill G. chce te sprawy usprawnic.

Data: 2012-08-20 21:12:33
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50328847$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
| ze swoim mezem.
|
| To jest wlasnie pochodna eugeniki Billa G. Bill G. chce te sprawy usprawnic.

Dzisiejsi Polacy są narodem dzieciobójców i z Gatesem niewiele ma to wspólnego.

Data: 2012-08-20 21:28:49
Autor: u2
Bill Gates za eugeniką
W dniu 2012-08-20 21:12, jr pisze:
Dzisiejsi Polacy są narodem dzieciobójców i z Gatesem niewiele ma to wspólnego.

To co z Gatesem ma wspolnego eugenika ? :-)

Data: 2012-08-20 23:49:21
Autor: jr
Bill Gates za eugeniką

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50328ff1$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

| To co z Gatesem ma wspolnego eugenika ? :-)

Mnie sie pytasz?

Bill Gates za eugeniką