Bill Gates za eugenik膮

Data: 2012-08-20 18:20:01
Autor: u2
Bill Gates za eugenik膮
.... nowy Hitler si臋 objawi艂 :

http://wpolityce.pl/wydarzenia/34437-bill-gates-chce-walczyc-z-przeludnieniem-ziemi-jak-strzykawkami-i-aborcja

Na portalu PCH24.pl pojawi艂 si臋 ciekawy tekst na temat szokuj膮cych
pomys艂贸w mo偶nych tego 艣wiata i ich walki z przeludnieniem ziemi.
Multimiliarder Bill Gates i jego 偶ona Melinda zaanga偶owali si臋 w walk臋 z
rzekomym przeludnieniem na 艣wiecie. W艂a艣ciciel Microsoftu chce
ca艂kowicie ograniczy膰 emisj臋 dwutlenku w臋gla do atmosfery, drastycznie
zmniejszaj膮c liczb臋 ludno艣ci na 艣wiecie poprzez stosowanie  szczepionek.
Jego 偶ona ma prostszy pomys艂- chce upowszechnia膰 na 艣wiecie aborcj臋.

呕ona Batesa, Melinda zorganizowa艂a niedawno skandaliczn膮 konferencj臋
eugeniczn膮,  kt贸ra odby艂a si臋 w setn膮 rocznic臋 zwo艂ania Pierwszego
Mi臋dzynarodowego Kongresu Eugenicznego w Londynie. Ju偶 tam wysnu艂a on
tez臋 o potrzebie walki z przeludnieniem poprzez upowszechnianie
antykoncepcji i aborcji. Portal PCH24.pl przypomina, 偶e na imprezie,
kt贸ra odby艂a si臋 11 lipca b.r., a kt贸rej wsp贸艂organizatorem by艂 m.in.
rz膮d brytyjski, udzia艂 wzi臋艂y - poza Fundacj膮 Gates贸w - takie
organizacje jak: Planned Parenthood, Marie Stopes International i
Fundusz Ludno艣ciowy ONZ. Krytycy kongresu wytykali organizatorom, 偶e
impreza odby艂a si臋 dok艂adnie 100 lat po lipcowej konferencji
eugenicznej, zwo艂anej przez Leonarda Darwina, syna Karola Darwina i
po艣wi臋conej kuzynowi Darwina - Francisowi Galtonowi, kt贸ry upowszechnia艂
eliminacj臋 niepe艂nosprawnych. Na konferencji tej nawi膮zywano do teorii
Thomasa Malthusa, uwa偶aj膮cego, i偶 biedni s膮 odpowiedzialni za
鈥瀘pr贸偶nianie 艣wiatowych zasob贸w鈥.

Dzisiejsi aborcjoni艣ci postanowili uczci膰 szokuj膮ce pomys艂y eugenik贸w.
Podczas ostatniego szczytu organizatorzy, w szczeg贸lno艣ci Melinda Gates
starannie unikali u偶ywania s艂owa eugenika. Wed艂ug PCH 24.pl zach臋cali
jednak do tego samego, do czego namawiali wsp贸艂organizatorzy konferencji
z 1912 r.: do ograniczenia liczby ludno艣ci na 艣wiecie, zw艂aszcza
biednych poprzez upowszechnienie antykoncepcji w krajach rozwijaj膮cych si臋.

Ma艂偶e艅stwo Gates贸w ju偶 wcze艣niej wielokrotnie podkre艣la艂o, 偶e na 艣wiecie
jest zbyt du偶o ludzi. Rok temu Melinda Gates m贸wi艂a, 偶e antykoncepcja
s艂u偶y 艣wiatowej gospodarce. Wed艂ug niej mniej ludzi na 艣wiecie oznacza
po prostu wi臋cej zasob贸w. Gates uwa偶a r贸wnie偶, 偶e powinno si臋 szczepi膰
ludzi w celu zako艅czenia przeludnienia. Podczas konferencji po艣wi臋conej
nowym technologiom w 2010 r. w Long Beach w Kalifornii szef Microsoftu
m贸wi艂 na temat globalnego ocieplenia, stwierdzaj膮c, 偶e emisja dwutlenku
w臋gla musi by膰 zredukowana do zera do roku 2050. Gates powiedzia艂, 偶e
ka偶da osoba na naszej planecie produkuje 艣rednio oko艂o pi臋ciu ton
dwutlenku w臋gla rocznie. Stwierdzi艂, 偶e obecnie jest oko艂o 6,8 mld ludzi
na Ziemi, ale liczb臋 t臋 mo偶na ograniczy膰 od 10 do 15 proc., stosuj膮c
przymusowe szczepienia i ulepszaj膮c system opieki 鈥瀝eprodukcyjnej鈥.
Wed艂ug portalu Fundacja Gates贸w otwarcie popiera eugenik臋. Ostatnio
przekaza艂a ona ponad 100 tys. dol. na badania nad 鈥瀗ieinwazyjn膮 form膮
odwracalnej kontroli urodze艅 dla m臋偶czyzn鈥. Ma to by膰 rodzaj
antykoncepcji dla m臋偶czyzn. Gatesowie wspieraj膮 r贸wnie偶 barbarzy艅sk膮 i
zbrodnicz膮 鈥瀙olityk臋 jednego dziecka鈥 w Chinach.

PCH24.pl przypomina r贸wnie偶 wcze艣niejsz膮 konferencj臋 innych
multimiliarder贸w, kt贸rzy spotkali si臋 w Nowym Jorku w 2009  i
dyskutowali nad skutecznym ograniczeniem liczby ludno艣ci na 艣wiecie.
Wzi臋li w niej udzia艂 m.in.: David Rockefeller, Ted Turner, Oprah
Winfrey, Warren Buffett, George Soros i Michael Bloomberg.

艁.A/PCH24.pl

Data: 2012-08-20 17:17:57
Autor: Ibservatore
Bill Gates za eugenik

 Na portalu PCH24.pl

 Jakies Terlikowskie zalozyly ten portal?:))

Data: 2012-08-20 19:22:47
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 19:17,  Ibservatore pisze:
 Na portalu PCH24.pl
 Jakies Terlikowskie zalozyly ten portal?:))

-- Wys砤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja cytuje wpolityce.pl

To godny polecenia portal o polityce.

Data: 2012-08-20 17:25:33
Autor: Observatore
Bill Gates za eugenik
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja cytuje wpolityce.pl

To godny polecenia portal o polityce.

 no tak, ale zajrzyjcie na portal PCH24.pl:)

Data: 2012-08-20 17:44:46
Autor: Observatore
Bill Gates za eugenik
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
>  no tak, ale zajrzyjcie na portal PCH24.pl:)
> http://www.gazeta.pl/usenet/

Ale po co ?

zeby nie pastowac tendencyjnych tekstow:)

Data: 2012-08-20 19:49:09
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 19:44,  Observatore pisze:
Ale po co ?
zeby nie pastowac tendencyjnych tekstow:)

-- Wys砤no z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja o eugenice  Billa G. znam skadinad. Nie musze czytac wszystkich
zrodel, aby miec pewnosc co do nieludzkich metod proponowanych przez
multimiliarderow z klubu B. Moze nie osiagneli jednak prawdziwego
szczescia w zyciu, ze musza uciekac sie do smiertelnej inzynierii
spolecznej.

Co gorsza maja ku temu srodki i sily.

Data: 2012-08-20 18:08:39
Autor:
Bill Gates za eugenik
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> [...]

multimiliarderow z klubu B. Moze nie osiagneli jednak prawdziwego
szczescia w zyciu, ze musza uciekac sie do smiertelnej inzynierii

A skad znacie te informacje o Gatesie? Z frondy czy jakiegos innego zrodla wspierajacego polityke przykoscielna, Terlikowskich?

Data: 2012-08-20 20:49:50
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 20:08, fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Co gorsza maja ku temu srodki i sily.
A skad znacie te informacje o Gatesie? Z frondy czy jakiegos innego zrodla wspierajacego polityke przykoscielna, Terlikowskich?

Oj osservatore, a wy znowu swoje zydowskie uprzedzenia pokazujecie :-)

Data: 2012-08-20 18:35:03
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:503263b2$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
| ... nowy Hitler si objawi :
|
| http://wpolityce.pl/wydarzenia/34437-bill-gates-chce-walczyc-z-przeludnieniem-ziemi-jak-strzykawkami-i-aborcja
|
| Na portalu PCH24.pl pojawi si ciekawy tekst na temat szokuj眂ych
| pomys丑w mo縩ych tego 秝iata i ich walki z przeludnieniem ziemi.
| Multimiliarder Bill Gates i jego 縪na Melinda zaanga縪wali si w walk z
| rzekomym przeludnieniem na 秝iecie

Jakim rzekomym?
Uwarzasz 縠 Ziemia jest p砤ska i nigdzie si nie ko馽zy?
jb

Data: 2012-08-20 18:57:58
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 18:35, jr pisze:
> [...]
| rzekomym przeludnieniem na 秝iecie

Jakim rzekomym?
Uwarzasz 縠 Ziemia jest p砤ska i nigdzie si nie ko馽zy?

No widzisz, jaki ty nienaukowy. iat powsta z big - bangu. Wiele
miliard體 lat temu. Z jednego male駅iego punkcika. Miejsca starczy dla
wszystkich.

Data: 2012-08-20 19:02:31
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:50326c97$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
| > |
| > |

| No widzisz, jaki ty nienaukowy. iat powsta z big - bangu. Wiele
| miliard體 lat temu. Z jednego male駅iego punkcika. Miejsca starczy dla
| wszystkich.

Wiesz co? Byc mo縠 do縴jesz lot體 turystycznych na Ksi昕yc. Popro, zeby ci zafundowali bilet w jedna stron i spierdalaj st眃 jako pierwszy.
jb

Data: 2012-08-20 19:10:47
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 19:02, jr pisze:

> [...]

Wiesz co? Byc mo縠 do縴jesz lot體 turystycznych na Ksi昕yc. Popro, zeby ci zafundowali bilet w jedna stron i spierdalaj st眃 jako pierwszy.

Nie uwa縜m, 縠by twoja agresja tobie cokolwiek pomog砤. Spr骲uj si
wyciszy i znale兼 prawdziwe szcz甓cie w swoim 縴ciu. Ale w twoim
przypadku mo縠 by ju za p蠹no :-)

Data: 2012-08-20 19:21:18
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:50326f97$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

| > |
| > |

| Nie uwa縜m, 縠by twoja agresja tobie cokolwiek pomog砤. Spr骲uj si
| wyciszy i znale兼 prawdziwe szcz甓cie w swoim 縴ciu. Ale w twoim
| przypadku mo縠 by ju za p蠹no :-)

Urazi砮m ci jutu? Nic dziwnego.
Przeludnion ludzko舵 chcesz wys砤 w kosmos, a gdy kto tobie proponuje zrobi to jako pierwszy, zaczynasz moralizowa. Uderz si w piersi ch硂pie, zanim przyst眕isz do kaza.
jb

Data: 2012-08-20 19:28:03
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 19:21, jr pisze:
> [...]

Przeludnion ludzko舵 chcesz wys砤 w kosmos, a gdy kto tobie proponuje zrobi to jako pierwszy, zaczynasz moralizowa. Uderz si w piersi ch硂pie, zanim przyst眕isz do kaza.

Nie no Jacku, to ty chcesz wys砤 w kosmos mnie :-) Ja przeby砮m
niesko馽zone przestrzenie i wierzaj mi z przyjemno禼i teraz 縴j na
Ziemi. Nie ma takiego drugiego miejsca we wszech秝iecie :-)

Data: 2012-08-20 19:39:15
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:503273a4$0$1317$65785112news.neostrada.pl...
| > |
| > |

| Nie no Jacku, to ty chcesz wys砤 w kosmos mnie :-)

Ja ci proponuj, 縠by swoje koncepcje pr骲owa najpierw na sobie.

 Ja przeby砮m
| niesko馽zone przestrzenie i wierzaj mi z przyjemno禼i teraz 縴j na
| Ziemi. Nie ma takiego drugiego miejsca we wszech秝iecie :-)

Dlatego Ziemi trzeba chroni przed przeludnieniem.
jb

Data: 2012-08-20 19:45:43
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 19:39, jr pisze:
U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:503273a4$0$1317$65785112news.neostrada.pl...
| > |
| > |

| Nie no Jacku, to ty chcesz wys砤 w kosmos mnie :-)

Ja ci proponuj, 縠by swoje koncepcje pr骲owa najpierw na sobie.

Ale to twoja koncepcja, zeby mnie wyslac w kosmos. Mnie jest dobrze na
Ziemi. Nie wybieram sie na Marsa :-)

> [...]
| Ziemi. Nie ma takiego drugiego miejsca we wszech秝iecie :-)

Dlatego Ziemi trzeba chroni przed przeludnieniem.

Strachy na lachy. Obecnie populacja Polski gwaltownie sie kurczy. To
jest niezaprzeczalny fakt. Wole jednak dodatni przyrost populacji, a nie
eugenike nowego totalniaka.

Data: 2012-08-20 17:55:14
Autor: Observatore
Bill Gates za eugenik
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

Strachy na lachy. Obecnie populacja Polski gwaltownie sie kurczy. To
jest niezaprzeczalny fakt. Wole jednak dodatni przyrost populacji, a nie
eugenike nowego totalniaka.

Ale problem polega na tym, ze przyrost ludnosci nastepuje w krajach
zacofanych, a spada w krajach cywilizowanych.

Niebawem prawdopodobnie pojawi sie na przyklad problem z woda pitna. Wode
trzeba bedzie kupowac.

Polecam te strone, aby zorientopwac sie o co biega:

http://www.nato.int/docu/review/2011/Climate-Action/Population_growth_challenge/PL/index.htm

Data: 2012-08-20 19:59:06
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 19:55,  Observatore pisze:
[...]

Wiesz, czecia peloska nie uwazam za zbyt rozwinieta. Polacy sa
niewolnikami miedzynarodowej finansjery, po prostu tania sila robocza.
Oplaca sie wyjechac na zmywak za granice lub po studiach zostac
glazurnikiem, a nie inzynierem.

A mimo to populacja u nas wymiera.

Data: 2012-08-20 18:04:41
Autor: Observatore
Bill Gates za eugenik
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

bez przesady. Jest na pewno lepiej, anizeli za PRL-u nr 1. Mogloby byc lepiej
( dlaczego, to pisze sie i mowi caly czas), ale na szczescie ci co chca miec
lepiej szybciej, moga wyjezdzac. Z tymi zmywakami to raczej taka propaganda tych, co chcieliby powrotu komuny.

Data: 2012-08-20 20:43:07
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 20:04,  Observatore pisze:
A mimo to populacja u nas wymiera.
bez przesady. Jest na pewno lepiej, anizeli za PRL-u nr 1.

No nie, zima stulecia i rekordowy przyrost populacji. Pewnie dlatego i
ty tutaj sie znalazles :-)

Data: 2012-08-20 20:12:39
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomo禼i news:k0ttm2$bgf$1inews.gazeta.pl...
> [...]
| zacofanych, a spada w krajach cywilizowanych.
|
| Niebawem prawdopodobnie pojawi sie na przyklad problem z woda pitna. Wode

Przecie ju sie ja kupuje.
jb

| Polecam te strone, aby zorientopwac sie o co biega:
|
| http://www.nato.int/docu/review/2011/Climate-Action/Population_growth_challenge/PL/index.htm

| -- |

Data: 2012-08-20 20:46:42
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 20:12, jr pisze:
Niebawem prawdopodobnie pojawi sie na przyklad problem z woda pitna. Wode
| trzeba bedzie kupowac.

Przecie ju sie ja kupuje.
jb

Oczywiscie, bo coraz wiecej inwestuje sie w oczyszczalnie. Ot paradoks,
im bardziej sie dba o czystosc wody tym bardziej jest ona
zanieczyszczona :-)

Poza tym prosze nie przesadzac z tym wplywem ludzi na nature lub klimat.
Niedawno obejrzalem w TV dramatyczna audycje o topnieniu lodu na
Arktyce. Naukowcy bija na alarm, ze za 7 lat pokrywa lodowa stopnieje,
ale jest jedno male ale, trzeba poczekac do zimy czy przypadkiem pokrywa
lodu znowu sie nie zregeneruje :-)

Data: 2012-08-20 20:09:27
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:503277c7$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Ale to twoja koncepcja, zeby mnie wyslac w kosmos.

No nie b眃 pr罂nym. To tylko propozycja, 縠by sam zrobi to, czego oczekujesz od innych.

 Mnie jest dobrze na
| Ziemi.

Powtarzasz si.
jb

Nie wybieram sie na Marsa :-)

Data: 2012-08-20 20:11:43
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:503277c7$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| Ale to twoja koncepcja, zeby mnie wyslac w kosmos. Mnie jest dobrze na
| Ziemi. Nie wybieram sie na Marsa :-)

| Strachy na lachy. Obecnie populacja Polski gwaltownie sie kurczy.

To dobrze, bo Polska te jest przeludniona
jb

Data: 2012-08-20 20:48:44
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 20:11, jr pisze:
Strachy na lachy. Obecnie populacja Polski gwaltownie sie kurczy.

To dobrze, bo Polska te jest przeludniona
jb

No nie wiem, u mnie ludzie z Warszawy prawdziwie wypoczywaja, bo nie
maja Marszalkowskiej pod oknem :-)

Data: 2012-08-20 21:05:09
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:5032868c$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

| No nie wiem, u mnie ludzie z Warszawy prawdziwie wypoczywaja, bo nie
| maja Marszalkowskiej pod oknem :-)

Uciekaj z przeludnionych miast.
jb

Data: 2012-08-20 21:23:38
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 21:05, jr pisze:

| No nie wiem, u mnie ludzie z Warszawy prawdziwie wypoczywaja, bo nie
| maja Marszalkowskiej pod oknem :-)

Uciekaj z przeludnionych miast.
jb

Okresowo, ale nie moga zyc bez Warszawy.

Data: 2012-08-20 18:49:07
Autor: zdumiony
Bill Gates za eugenik膮
U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:503263b2$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
rzekomym przeludnieniem na 艣wiecie. W艂a艣ciciel Microsoftu chce

Jakim "rzekomym" ?

Data: 2012-08-20 19:25:00
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

> [...]
|
| Na portalu PCH24.pl pojawi si ciekawy tekst na temat szokuj眂ych
| pomys丑w mo縩ych tego 秝iata i ich walki z przeludnieniem ziemi.

Wiesz sk眃 si wzie硑 totalitarne ideologie i obozy koncentracyjne? Ludziom
jest za ciasno na 秝iecie i dlatego sa podatni na has砤 idiot體. Mo縠sz
sobie walczy z Gatesem, po nim przyjd gorsi.
jb

Data: 2012-08-20 19:34:16
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 19:25, jr pisze:
> [...]

jest za ciasno na 秝iecie i dlatego sa podatni na has砤 idiot體. Mo縠sz
sobie walczy z Gatesem, po nim przyjd gorsi.

Obozy koncentracyjne wymyslili brytyjczycy w wojnach burskich, choc i
wczesniej zdarzaly sie zaglady calych narodow.

Ideologie totalitarne uaktywnily sie w praktyce w 20 wieku, ale i
wczesniej bez ideologii ludzie ciemiezyli innych ludzi, ktorych uwazali
za podludzi lub za klasy prozniacze.

A Gatesa nie uwazam za jakiegos wybitnego polityka, po prostu bladzi
osiagnawszy wczesniej sukces w swoim zyciu. Jednak te jego bladzenie
dotyka milionow ludzi na Ziemi i to nie powinno pozostac bez komentarza.

Data: 2012-08-20 17:42:57
Autor: Observatore
Bill Gates za eugenik
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
A Gatesa nie uwazam za jakiegos wybitnego polityka, po prostu bladzi
osiagnawszy wczesniej sukces w swoim zyciu. Jednak te jego bladzenie
dotyka milionow ludzi na Ziemi i to nie powinno pozostac bez komentarza.

Gates po prostu mysli pare krokow do przodu, niechby Watykan zrobil choc pare procent tego co on robi:)

Data: 2012-08-20 19:52:31
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 19:42,  Observatore pisze:
[...]

Z tego co wiem to z Gatesa marny szachista, wiec myslenie strategiczne
to jednak nie jest jego mocna strona.

A co do Watykanu, to nie dziwie sie, ze z tym wyskoczyles, bo nadajesz z
GWna, a GWNo jest wybitnie antywatykanskie i proizraelskie :-)

Data: 2012-08-20 18:00:25
Autor: Observatore
Bill Gates za eugenik
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):
> [...]

A co do Watykanu, to nie dziwie sie, ze z tym wyskoczyles, bo nadajesz z
GWna, a GWNo jest wybitnie antywatykanskie i proizraelskie :-)

juz tyle razy pisalem, ze GW jest prosowieckie, antyizraelskie,
antyamerykanskie, ale jak widac po tym komentarzu,  Gatesa w logice na pewno
nie przebijecie, chociaz bardzo sie staracie:))

Data: 2012-08-20 20:52:27
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 20:00,  Observatore pisze:
[...]

Oj nie, znam kilka osob zaangazowanych w GWnie, i oni sa proizraelscy.
Prawdziwie proizraelscy. Nie wytykam im tego, bo maja do tego swiete prawo.

Data: 2012-08-20 19:04:41
Autor: Observatore
Bill Gates za eugenik
u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

Oj nie, znam kilka osob zaangazowanych w GWnie, i oni sa proizraelscy.
Prawdziwie proizraelscy. Nie wytykam im tego, bo maja do tego swiete prawo.

Znacie? Ja nie znam, ale widze jaka jest oficjalna linia polityczna GW.
Ponadto, jak juz tu pisalem, dla  mni miarodajnym zrodlem w ocenie tej polityki, sa teksty Barbura - korespondenta izraelskiego - Zyda i Polaka.

Barbur bardzo krytycznie ocenia polityke Obamy, natomiast GW - jest za.

Pomyslcie dlaczego?:))

Data: 2012-08-20 21:26:41
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 21:04,  Observatore pisze:
> [...]

Barbur bardzo krytycznie ocenia polityke Obamy, natomiast GW - jest za.

Obama to w porzadku gosc. Nie zaprosil TW bolka do bialego domu.
Rozumiem ze GW tez jest przeciwko TW bolkowi ? :-)

Data: 2012-08-21 12:18:41
Autor: zdumiony
Bill Gates za eugenik
U縴tkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomo禼i news:k0u1o9$a2k$1inews.gazeta.pl...
[...]

To proste. Barbur jest proizraelski a Obama nie do舵 proizraelski, bardziej proameryka駍ki ni proizraelski i to Barburowi przeszkadza.
Nie ufam Barburowi.

Data: 2012-08-20 20:18:32
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:5032795f$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
|
| A co do Watykanu, to nie dziwie sie, ze z tym wyskoczyles, bo nadajesz z
| GWna, a GWNo jest wybitnie antywatykanskie i proizraelskie :-)

My秎isz jak sekciarz: Kto naskakuje na Watykan, ten musi by z G骔na. I w og髄e 秝iat dzieli si na Michnika i Rydzyka...
jb

Data: 2012-08-20 20:53:39
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 20:18, jr pisze:

> [...]

My秎isz jak sekciarz: Kto naskakuje na Watykan, ten musi by z G骔na. I w og髄e 秝iat dzieli si na Michnika i Rydzyka...

No nie Jacku, widze kto skad nadaje. I to mi wystarczy :-)

Data: 2012-08-20 21:09:49
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:503287b3$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
| > |
| > |

| No nie Jacku, widze kto skad nadaje. I to mi wystarczy :-)

No i co wy na to Obserwator?

Data: 2012-08-20 21:27:59
Autor: u2
Bill Gates za eugenik

Data: 2012-08-20 20:04:51
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:50327518$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
|
| Ideologie totalitarne uaktywnily sie w praktyce w 20 wieku, ale i
| wczesniej bez ideologii ludzie ciemiezyli innych ludzi,

Znowu gl阣zisz komuna硑.

> [...]
|
| A Gatesa nie uwazam za jakiegos wybitnego polityka, po prostu bladzi
| osiagnawszy wczesniej sukces w swoim zyciu. Jednak te jego bladzenie

Matka ma 15 dzieci, kt髍ym nie ma co w硂縴c do garnka. Gdy dzieci te dorastaj zaczynaja zabija sie nawzajem. To jest problem pierwotny, dla kt髍ego Gates pr骲uje znale兼 jakie rozwi眤anie. Nie on jeden zreszt. Pewien du駍ki lama buddyjski m體i, 縠by ludzie z bogatych kraj體 p砤cili biedakom renty, aby nie rodzili dzieci. Mnie si to wydaje sensowne.
jb

Data: 2012-08-20 20:56:06
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 20:04, jr pisze:
> [...]

Matka ma 15 dzieci, kt髍ym nie ma co w硂縴c do garnka. Gdy dzieci te dorastaj zaczynaja zabija sie nawzajem. To jest problem pierwotny, dla kt髍ego Gates pr骲uje znale兼 jakie rozwi眤anie. Nie on jeden zreszt. Pewien du駍ki lama buddyjski m體i, 縠by ludzie z bogatych kraj體 p砤cili biedakom renty, aby nie rodzili dzieci. Mnie si to wydaje sensowne.

W czeciej peloskiej  naglasniono sprawy matki, ktora zabijala swoje
nowonarodzone dzieci, cwiartowala i trzymala w beczkach. W porozumieniu
ze swoim mezem.

To jest wlasnie pochodna eugeniki Billa G. Bill G. chce te sprawy usprawnic.

Data: 2012-08-20 21:12:33
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:50328847$0$1219$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
| ze swoim mezem.
|
| To jest wlasnie pochodna eugeniki Billa G. Bill G. chce te sprawy usprawnic.

Dzisiejsi Polacy s narodem dzieciob骿c體 i z Gatesem niewiele ma to wsp髄nego.

Data: 2012-08-20 21:28:49
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-20 21:12, jr pisze:
Dzisiejsi Polacy s narodem dzieciob骿c體 i z Gatesem niewiele ma to wsp髄nego.

To co z Gatesem ma wspolnego eugenika ? :-)

Data: 2012-08-20 23:49:21
Autor: jr
Bill Gates za eugenik

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:50328ff1$0$1222$65785112news.neostrada.pl...

| To co z Gatesem ma wspolnego eugenika ? :-)

Mnie sie pytasz?

Data: 2012-08-26 14:13:17
Autor: pluton_
Bill Gates za eugenik
Multimiliarder Bill Gates i jego 縪na Melinda zaanga縪wali si w walk z
rzekomym przeludnieniem na 秝iecie. W砤禼iciel Microsoftu chce
ca砶owicie ograniczy emisj dwutlenku w阦la do atmosfery, drastycznie
zmniejszaj眂 liczb ludno禼i na 秝iecie poprzez stosowanie  szczepionek.
Jego 縪na ma prostszy pomys- chce upowszechnia na 秝iecie aborcj.

To jeszcze nic. Zebys wiedzial, jakie pomysly ma pan Gienek,
ktory stoi caly dzien pod pobliskim sklepem z piwem.  !

Nullification

Data: 2012-08-26 05:18:23
Autor: emailstuffname@gmail.com
Bill Gates za eugenik
On 26 Sie, 08:13, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> Multimiliarder Bill Gates i jego ona Melinda zaanga owali si w walk z
> rzekomym przeludnieniem na wiecie. W a ciciel Microsoftu chce
> ca kowicie ograniczy emisj dwutlenku w gla do atmosfery, drastycznie
> zmniejszaj c liczb ludno ci na wiecie poprzez stosowanie 爏zczepionek..
> Jego ona ma prostszy pomys - chce upowszechnia na wiecie aborcj .

To jeszcze nic. Zebys wiedzial, jakie pomysly ma pan Gienek,
ktory stoi caly dzien pod pobliskim sklepem z piwem. !

pewnie takie jak wy, esbecki pijaczyno:)

Data: 2012-08-26 17:10:54
Autor: u2
Bill Gates za eugenik
W dniu 2012-08-26 14:18, emailstuffname@gmail.com pisze:
[...]

zielona dupa, nic dziwnego, ze wystaje pod butka z pifem :-)

Bill Gates za eugenik膮