Billing online

Data: 2009-07-16 21:32:25
Autor: Zenon
Billing online
Witajcie,

przymierzam sie do uruchomienia serwisu z analiza bilingu (porownanie, przeliczenie wg. innej taryfy itd.) i podstawowa kwestia jest dostepnosc bilingow w formie elektronicznej. Wiem tylko, ze Play, z ktorego korzystam, udostepnia biling, w tym takze do sciagniecia w pliku CSV 9(bardzo przydatne).

Bylbym wdzieczny za informacje od Was o innych operatorach:
* dostepnosc billingu online (czy dla kazdego, czy jako dodatkowa usluga)
* format (strona HTML czy np. plik PDF)
* czy jest plik CSV/TXT z billingiem do pobrania
* czy dotyczy abonamentu czy tez taryfy na karte

pozdrawiam
Zenon

Data: 2009-07-17 08:50:55
Autor: Baluu
Billing online
Era Abonament - PDF oraz TXT.
Era TakTak - Jedynie na www - nie mozna do pliku pobrac.

Data: 2009-07-17 15:17:43
Autor: jg
Billing online
Dnia Fri, 17 Jul 2009 08:50:55 +0200, Baluu napisał(a):

Era Abonament - PDF oraz TXT.
Era TakTak - Jedynie na www - nie mozna do pliku pobrac.
era tak tak - mozna przekleic z www jedynie do excela.
era tak tak - jedynie ostatni miesiac

--
jg

Data: 2009-07-17 20:24:06
Autor: W
Billing online
Baluu wystukał, co następuje:

Era Abonament - PDF oraz TXT.
Era TakTak - Jedynie na www - nie mozna do pliku pobrac.

Orange (prepaid) - na stronie z około 3miesięcy wstecz, można wyeksportować do csv w formacie:
data i godzina połączenia;Ilość;Jednostka;numer/nazwa;Koszt;Operacja;Sieć

Data: 2009-07-18 00:18:59
Autor: J.F.
Billing online
On Fri, 17 Jul 2009 20:24:06 +0000 (UTC),  W wrote:
[...]

Z falszywymi kosztami jesli w gre wchodza pakiety czy inne ulgi - a na
billingu zawsze po cenie standardowej.

J.

Data: 2009-07-17 22:33:40
Autor: W
Billing online
J.F. wystukał, co następuje:

[...]

No cóż... Złożyłem u nich reklamację w tej sprawie i odpisali że po prostu ich system tak działa i nie mogą tego zmienić. Ot, przyzwyczaiłem się olewać  informacje że w takim a takim dniu wydałem dziesiątki złotych na rozmowę xD

Data: 2009-07-18 21:20:40
Autor: Zenon
Billing online
[...]

Dzieki za odpowiedzi. Ma ktos jeszcze informacje o Orange (abonament) oraz Plus?

pozdrawiam
Zenon

Data: 2009-07-19 10:48:54
Autor: W
Billing online
Zenon wystukał, co następuje:

[...]

Jak rok temu miałem abo w orange to dało się pobrać tylko PDF z wykazem połączeń OIDP... ale od tamtego czasu strona orange sie mocno zmieniła (wtedy orange-online dla abo to był zupełnie osobny serwis)...