Billing w pdf

Data: 2015-02-26 12:57:43
Autor: Marek
Billing w pdf
Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text? Mam 60 stron bilingu i nie da się nic wyszukiwać w dokunencie. Czy inni operatorzy generują takie same lamerskie pdfy?

To jest ogólnie jakaś epidemia, inne instytucje podobnie, kiedy skończy się takie generowanie pdfów??

--
Marek

Data: 2015-02-26 12:42:12
Autor: januszek
Billing w pdf
Marek napisa?(a):

Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text?

Właśnie wczytałem do Acrobata ten, który ja dostaje i to nie jest bitmapa tylko tekst. Nawet edytować mogę.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2015-02-26 12:48:11
Autor: januszek
Billing w pdf
januszek napisa?(a):

Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text?

Właśnie wczytałem do Acrobata ten, który ja dostaje i to nie jest bitmapa tylko tekst. Nawet edytować mogę.

Cofam to. Faktycznie, to są pola tekstowe w które wstawiono małe bitmapy z obrazkiem treści. vide: http://januszek.info/biling-plus.png

To chyba sprawa dla UOKiK.

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Data: 2015-02-26 14:35:43
Autor: J.F.
Billing w pdf
Użytkownik "januszek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
januszek napisa?(a):
[...]

Ciekawe ... ale to moze byc sprawa uzytego konwertera, albo np uzycia jakiejs ambitnej czcionki ...

J.

Data: 2015-02-26 14:50:39
Autor: ALEX Alpha MR
Billing w pdf
W dniu 2015-02-26 o 14:35, J.F. pisze:

[...]

Wygenerowanie takiego pdf jest banalnie proste i tanie, sam w robocie nie raz takie coś generowałem. Tyle, że faktycznie taki pdf jest niewiele wart, jako pdf. Acrobat traktuje go jak plik graficzny.

--
ALEX Alpha MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2015-02-26 15:45:48
Autor: Marek
Billing w pdf
On Thu, 26 Feb 2015 14:35:43 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ciekawe ... ale to moze byc sprawa uzytego konwertera, albo np
uzycia
jakiejs ambitnej czcionki ...

Nie używaj eufemizmów, to się nazywa lamerstwo.

--
Marek

Data: 2015-02-26 14:44:10
Autor: paskuda03
Billing w pdf

Użytkownik "Marek" <fake@fakeemail.com> napisał w wiadomości news:almarsoft.2068118506807228751news.neostrada.pl...
[...]

PLAY jako operator taki sobie, ale bilingi generuje
oprawnie do pobrania jako XLS lub CSV.
https://www.anonimg.com/img/c58984b994abc082d759a6748699a3ca.png
Orange umożliwia pobranie w podobnych dogodnych
do obróbki formatach.
Może chodzi o utrudnienie analizy kosztów i
co za tym idzie utrudnienie porównania ofert u innych operatorów.

--
Paskuda03

Data: 2015-02-26 21:03:48
Autor: GLaF
Billing w pdf
Dnia Thu, 26 Feb 2015 12:57:43 +0100, Marek napisa³(a):

Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text? Mam 60 stron bilingu i nie da siê nic wyszukiwaæ w dokunencie. Czy inni operatorzy generuj± takie same lamerskie pdfy?

U mnie dzia³a, tzn. mogê bez problemu wyszukiwaæ tekst w Adobe Reader na
billingu z Plusa.
Nie wiem, czy link bêdzie dzia³a³:
http://w20.wrzuta.pl/obraz/9WXn1rxrxVB/billing

--
GLaF

Data: 2015-02-27 18:43:49
Autor: z
Billing w pdf
W dniu 2015-02-26 o 12:57, Marek pisze:
Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text? Mam 60
stron bilingu i nie da siê nic wyszukiwaæ w dokunencie. Czy inni
operatorzy generuj± takie same lamerskie pdfy?

To jest ogólnie jaka¶ epidemia, inne instytucje podobnie, kiedy skoñczy
siê takie generowanie pdfów??

Tak OT

Kiedy¶ Sejm generowa³ pdfy z ustawami z pojedynczymi bitmapami na stronach. T³umaczyli siê tym ¿e taki jest bezpieczniejszy i trudniej go zmieniæ. Ale jak siê okaza³o przekazywanie dokumentów miêdzy komórkami organizacyjnymi odbywa³o siê na zasadzie skanuj/drukuj.
Kupiono sprzêt za kupê szmalu i trzeba by³o broniæ decyzji o zakupie :-)

Data: 2015-02-27 19:44:12
Autor: J.F.
Billing w pdf
U¿ytkownik "z"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Ustawy to chyba nie, albo bardzo dawno.
Natomiast maja w obrazkach:
-stare przepisy, w tym ustawy - co sie dziwic, skanowanie jest szybkie, przepisywnie wolne :-)
-rozporzadzenia ... co sie dziwic, ministrowie im slac nie musza,
-jak piszesz - korespondencje miedzy komorkami ... ale posel ma zlozyc pismo, to sklada. Wymagac od niego, aby dolaczyl plik w wordzie ?
odpowiedzi, opinie - najwyrazniej tez sa na papierze.

J.

Data: 2015-02-27 22:59:07
Autor: animka
Billing w pdf
  W dniu 2015-02-26 o 12:57, Marek pisze:
Dlaczego Plus generuje billing w pdf jako bitmapa a nie text? Mam 60
stron bilingu i nie da się nic wyszukiwać w dokunencie. Czy inni
operatorzy generujÄ… takie same lamerskie pdfy?

Zainstaluj ten (spod niebieskiego przycisku). Stary to stary, ale działa dobrze pod Win8.1.
http://www.idg.pl/ftp/pc_18454/foxit.pdf.reader.23.build.3201.html
Nadmieniam, że Windows posiada też jakiś czytnik PDF i może Ci podstawia swój.
Ja swoim Foxitem mogę odczytać, skopiować nawet wszystko.
Ze strony operatora gsm pobieram biling w postaci .pdf (moim domyślnym jest Foxit Reader). Polski język jest w zakladce "Language".

--
animka

Data: 2015-02-28 01:17:47
Autor: Marek
Billing w pdf
On Fri, 27 Feb 2015 22:59:07 +0100, animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:
[...]

A co mnie obchodzi jakiÅ› windows.

--
Marek

Data: 2015-02-28 01:22:05
Autor: animka
Billing w pdf
wrote:
[...]

Z telefonu albo tabletu już tylko korzystasz?

--
animka

Data: 2015-02-28 09:23:26
Autor: Marek
Billing w pdf
On Sat, 28 Feb 2015 01:22:05 +0100, animka <animka@tonieja.wp.pl> wrote:
Z telefonu albo tabletu już tylko korzystasz?

Z telefonu.

--
Marek

Billing w pdf