Bin laden

Data: 2011-05-02 11:17:04
Autor: identifikator: 20040501
Bin laden
a czemu to Panowie nikt nie wspomnia³ o sukcesie amerykañskich komandosów?

wniosek jest smutny, kontroluj± wszysko...

Data: 2011-05-02 11:24:37
Autor: Leprechaun
Bin laden

U¿ytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iplsqh$78e$1news.onet.pl...
a czemu to Panowie nikt nie wspomnia³ o sukcesie amerykañskich komandosów?

wniosek jest smutny, kontroluj± wszysko...

Mam mieszane uczucia. To nie nasz interes. Yankesi niech sobie prowadz± swoj± wojne.

BomBel

Data: 2011-05-02 12:04:10
Autor: jadrys
Bin laden
a czemu to Panowie nikt nie wspomniał o sukcesie amerykańskich komandosów?

wniosek jest smutny, kontrolujÄ… wszysko...

Tzn? Co masz na myśli?

Data: 2011-05-02 15:40:10
Autor: identifikator: 20040501
Bin laden
Tzn? Co masz na myśli?

no wtyki mają wszędzie.

Data: 2011-05-02 18:16:34
Autor: jadrys
Bin laden
Tzn? Co masz na myśli?

no wtyki mają wszędzie.

Tak, to już napisałeś, ale chodzi o to że kto ma te wtyki?

Data: 2011-05-02 19:22:53
Autor: identifikator: 20040501
Bin laden
Tak, to już napisałeś, ale chodzi o to że kto ma te wtyki?

no ja na górze nie stoję, nie wiem, ale wydaje mi się, że nasz wolny rynek nie jest do końca taki wolny jak opowiada o nim Bolek... niby dlaczego przy tych samych parametrach wyjściowych jedni mają lepiej a inni gorzej... ciekawe czy to przyświecało osamie gdy myślał nad atakiem na WTC...

Data: 2011-05-02 12:15:14
Autor: the_foe
Bin laden
a czemu to Panowie nikt nie wspomnia³ o sukcesie amerykañskich komandosów?

wniosek jest smutny, kontroluj± wszysko...

Jaki to sukces? Widomo bylo ze bin Laden jest w Pakistanie. Wystarczylo sprawdzic w stolicy nowy duzy budynek skonstruowany jak bunkier, otoczony zasiekami, z wlascicielem slupem o niewielkim przeplywie srodkow finansowych.

--
the_foe

Data: 2011-05-02 14:40:11
Autor: matusm
Bin laden

[...]

Oby ta wojna imperialistow sie nam czkawka nie odbila Moga nas wystawiæ bo u nas  ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Bin laden