Bingo! Czyli 55% PKB.

Data: 2011-04-26 03:53:52
Autor: matador
Bingo! Czyli 55% PKB.
#
Deficyt sektora instytucji rządowych i samorządowych wyniósł w 2010 r.
7,9 proc. PKB, a dług publiczny liczony według unijnej metodologii
ESA'95 - 55 proc. PKB - podał we wtorek Główny Urząd Statystyczny.
#

http://biznes.onet.pl/gus-deficyt-finansow-publicznych-w-2010-r-wyniosl-,18543,4252153,1,news-detal

Pozdrowienia dla Ministra Finansów Wszech Czasów przesyła

matador.

Data: 2011-04-26 13:02:12
Autor: Leprechaun
Bingo! Czyli 55% PKB.

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:1aa62eb3-471d-46ac-8eb0-99a7911c89c4b9g2000yqd.googlegroups.com...
#
[...]

Co byś doradził MFWCz? Masz jakiś pomysł?

BomBel

Data: 2011-04-26 04:16:26
Autor: matador
Bingo! Czyli 55% PKB.
On 26 Kwi, 13:02, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
Użytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1aa62eb3-471d-46ac-8eb0-99a7911c89c4b9g2000yqd.googlegroups.com...
#
[...]

"... gałąź pod ciężarem zgiętą" ?

matador.

Data: 2011-04-26 13:37:24
Autor: Leprechaun
Bingo! Czyli 55% PKB.

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:29717ca8-7904-47bc-8f45-ca8a7d502714l30g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

I co dalej? Dług sam się zmniejszy? Widzisz, krytykując trzeba mieć pomysł na zmiany na lepsze. Jeżeli nie masz to oznacza, że uprawiasz krytykanctwo.

BomBel

Data: 2011-04-26 04:40:36
Autor: matador
Bingo! Czyli 55% PKB.
On 26 Kwi, 13:37, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
Użytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:29717ca8-7904-47bc-8f45-ca8a7d502714l30g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

na zmiany na lepsze. Jeżeli nie masz to oznacza, że uprawiasz krytykanctwo.

Czego chcesz - przecież doradziłem.
A teraz pokaż mi jakimi słowy skrytykowałem.

matador.

Data: 2011-04-26 13:46:35
Autor: Leprechaun
Bingo! Czyli 55% PKB.

Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:adccea40-8c5b-4f81-9ebe-86b57d694c60h38g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

BomBel

Czego chcesz - przecież doradziłem.
A teraz pokaż mi jakimi słowy skrytykowałem.

Czy od "gałęzi" ubędzie długu? Nie masz pomysłu więc zajmij się liczeniem zapałek w pudełku.

BomBel

Data: 2011-04-26 14:38:50
Autor: cirrus
Bingo! Czyli 55% PKB.
[...]

To ja ci też doradzę pierdyknij głupim łbem w odpowiednio mocny mur.

--
stevep

Data: 2011-04-26 05:50:11
Autor: matador
Bingo! Czyli 55% PKB.
On 26 Kwi, 14:38, "cirrus" <cir...@tinvalid.tkdami.net> wrote:
Użytkownik "matador" <matadorpika...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:adccea40-8c5b-4f81-9ebe-86b57d694c60h38g2000yqn.googlegroups.com...

> Czego chcesz - przecież doradziłem.
> A teraz pokaż mi jakimi słowy skrytykowałem.
> matador.

To ja ci też doradzę pierdyknij głupim łbem w odpowiednio mocny mur.

Dobra rada. Wezmę Cię za ten twój głupi łeb i pierdyknę w mur.
Zadowolony?

matador.

Data: 2011-04-26 16:27:16
Autor: cirrus
Bingo! Czyli 55% PKB.
29717ca8-7904-47bc-8f45-ca8a7d502...@l30g2000vbn.googlegroups.com... On 26 Kwi, 13:02, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote
[...]

Na to twój łeb jest za kiepski.

--
stevep

Data: 2011-04-26 18:35:07
Autor: raff
Bingo! Czyli 55% PKB.

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4db6dff6$0$2440$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Latarnia sie nie zgina.

R.

Data: 2011-04-26 18:41:32
Autor: u2
Bingo! Czyli 55% PKB.
W dniu 2011-04-26 18:35, raff pisze:
"... gałąź pod ciężarem zgiętą" ?
> [...]
Latarnia sie nie zgina.

R.

Pod czerwonymi latarniami pracuja na pelobande prostytutki.

Bingo! Czyli 55% PKB.