Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!

Data: 2013-02-07 23:59:26
Autor: J.F.
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
Dnia Thu, 07 Feb 2013 00:38:47 +0100, maciek napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=u816y0jUUmE

Gość ryzykuje swoją karierę naukową jakby to co mówi było bzdurami.

Eee tam ryzykuje. Po pierwsze - a kto mu cos "udowodni", skoro nie wiadomo jak bylo.
Po trzecie - a kogo w CMU interesuje jakis polski samolot, nawet jak sie
jakims cudem jakis mocny "dowod" znajdzie.

Po drugie - przygotowal symulacje, cos mu wyszlo, opisal w publikacji
naukowej ... i najwyzej sie okaze ze komus innemu wyszlo w innej symulacji
co innego. No to cos zmieni i bedzie mial dwie publikacje zamiast jednej.
A im wiecej naukowej krytyki tym wiecej cytowan :-)

J.

Data: 2013-02-08 00:14:26
Autor: maciek
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
On Thu, 7 Feb 2013 23:59:26 +0100, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Po pierwsze - a kto mu cos "udowodni", skoro nie wiadomo jak bylo.

Jak ktoś zrobi lepszą symulację, gdzie nie będzie trzeba zakładać
niefizyczności i wyjdzie rzeczywistość to udowodni. Artymowicz np.

Po trzecie - a kogo w CMU interesuje jakis polski samolot, nawet jak sie
jakims cudem jakis mocny "dowod" znajdzie.

Tyle samo co ew. Kongijski czy Wenezuelski lecący do sąsiedniego
'bratniego' kraju. Jak się jakiś samolot rozbije to są specjaliści na
całym świecie którzy się interesują takimi sprawami bo zwyczajnie to
ich zawód. (Są też specjaliści od ukrywania dowodów i dla nich teorie
spiskowe to zawód.) Natomiast rozumiem że kontekst polityczny ich nie
interesuje, to dobrze, to służy prawdzie.

Po drugie - przygotowal symulacje, cos mu wyszlo, opisal w publikacji
naukowej ... i najwyzej sie okaze ze komus innemu wyszlo w innej symulacji
co innego.

No i ktoś coś musiał spierdzielić skoro tak. Tu jest kwestia
rzetelności naukowej i chyba są jakieś sądy czy procedury aby takie
sprawy wyłapywać. Słyszałem o naukowcach którzy wylatywali za to że
np. poprawiali swoje wyniki do własnych oczekiwań, tu też tak może być
jeżeli to robi pod odpowiednią opcję polityczną ( a przynajmniej wisi
ona nad nim jak miecz ) a rzeczywistość jest (była by) na drugim
miejscu.

Data: 2013-02-08 08:45:50
Autor: mkarwan
Użytkownik "maciek" <sorrybut@nospamforme._invalid> napisał w wiadomości news:prc8h8l1aosha7jf1e0v0ohjisjjkopdq94ax.com...
Po pierwsze - a kto mu cos "udowodni", skoro nie wiadomo jak bylo.
Jak ktoś zrobi lepszą symulację, gdzie nie będzie trzeba zakładać
niefizyczności i wyjdzie rzeczywistość to udowodni. Artymowicz np.

Skoro o Arytmowiczu mowa to trochę linków do poczytania na jego temat.

Sprawdzam prof. Pawła Artymowicza!
http://beem.deep.salon24.pl/432810,sprawdzam-prof-pawla-artymowicza

Prokuratura i lepsze towarzycho wycisza Artymowicza?
http://kontrowersje.net/tresc/prokuratura_i_lepsze_towarzycho_wycisza_artymowicza

Osiecki odreagowuje (o zestawianiu Biniedy z Artymowiczem)
http://emigracja.salon24.pl/421586,osiecki-odreagowuje-o-zestawianiu-biniedy-z-artymowiczem

CZYM SZULADZIŃSKI ROZCZAROWAŁ ARTYMOWICZA?
http://likapost.salon24.pl/404771,czym-szuladzinski-rozczarowal-artymowicza

Paweł Artymowicz i profesor Paweł Artymowicz - Artymowicze dwaj!
http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_i_profesor_pawel_artymowicz_artymowicze_dwaj

Paweł Artymowicz - ostatni Latający Czestmir smoleński
http://kontrowersje.net/tresc/pawel_artymowicz_ostatni_latajacy_czestmir_smolenski

Nazwisko Artymowicz, pełne zbiegów okoliczności i powiązań z ekspertami
Komisji Millera. Nie oskarżajcie, pytajcie razem ze mną!
http://kontrowersje.net/tresc/nazwisko_artymowicz_pelne_zbiegow_okolicznosci_i_powiazan_z_ekspertami_komisji_millera_nie

Dementi w sprawie wypowiedzi Pawła Artymowicza
http://niepoprawni.pl/blog/2140/dementi-w-sprawie-wypowiedzi-pawla-artymowicza

Data: 2013-02-08 09:05:10
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf2afe$vec$1usenet.news.interia.pl...
Dlaczego robisz z siebie debila?

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-02-08 09:53:33
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:5114b1b6$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
Dlaczego robisz z siebie debila?

Nie porównuj mnie do siebie, nie każdy jest ci podobny.
Prawda w oczy kole tak bardzo?

Data: 2013-02-08 10:39:33
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf2eed$6e6$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Chciałbyś chłopcze :P
Głupi jesteś jak but z lewej nogi.

spierdalaj

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-02-08 11:40:35
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:5114c7d6$0$26681$65785112news.neostrada.pl...
Dlaczego robisz z siebie debila?
Nie porównuj mnie do siebie, nie każdy jest ci podobny.
Prawda w oczy kole tak bardzo?
Chciałbyś chłopcze :P

Trudno ci się przyznać, sądząc po twojej chamskiej reakcji tak właśnie jest.
Po prostu prawda cię w oczy kole.

Głupi jesteś jak but z lewej nogi.
Muszę się powtarzać.
Nie porównuj mnie do siebie nie każdy jest ci podobny

spierdalaj

Sam to zrób..

Data: 2013-02-08 12:12:41
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kf2kn3$h2p$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Pisz po polsku, nie można cię zrozumieć.

Głupi jesteś jak but z lewej nogi.
Muszę się powtarzać.
Nie porównuj mnie do siebie nie każdy jest ci podobny
Chciałbyś chłopcze.

spierdalaj

Sam to zrób..

Nie mkurwanie, ty stąd idź, najlepiej w podskokach.
Myślisz, gnoju, że internet daje ci anonimowość?
Gówno prawda, w rozmowie w cztery oczy dawno w ryj byś dostał a tu myślisz, że wszystko ci złamasie wolno.
To ja teraz powiem tak:
Jak cię złamasie znajdę to ci spuszczę wreszcie wpierdol.
Teraz możesz na mnie donieść na Policję, zobaczymy czy starczy ci odwagi mkurwanie.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2013-02-08 14:40:48
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:5114ddaa$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Za co ?

Teraz możesz na mnie donieść na Policję, zobaczymy czy starczy ci odwagi mkurwanie.

Data: 2013-02-08 14:50:24
Autor: maciek
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
On Fri, 8 Feb 2013 12:12:41 +0100, Bartłomiej Kacprzak <bar.ka@wp.pl>
wrote:

Gówno prawda, w rozmowie w cztery oczy dawno w ryj byś dostał a tu myślisz,

A podajcie swój wzrost, wagę i wiek obydwaj.
Zobaczymy kto by komu w mordę dał :)

Data: 2013-02-08 11:45:26
Autor: Monster
W dniu 2013-02-08 09:53, mkarwan pisze:
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości
Dlaczego robisz z siebie debila?

Nie porównuj mnie do siebie, nie każdy jest ci podobny.
Prawda w oczy kole tak bardzo?
"Prawda" Maciarewicza kole w oczy każdego człowieka o IQ większym niż temperatura pokojowa.
Tomek

Data: 2013-02-08 12:05:47
Autor: mkarwan
Użytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisał w wiadomości news:5114d744$0$26684$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz problem ze zrozumiem tego co czytasz?
Tam są konkretne pytania.

Data: 2013-02-08 12:38:53
Autor: Monster
W dniu 2013-02-08 12:05, mkarwan pisze:
[...]

Problem w tym że NIKT tutaj oprócz tobie podobnych do tych bzdur nie zagląda.

Tomek

Data: 2013-02-08 13:11:07
Autor: Marcin N
W dniu 2013-02-08 12:38, Monster pisze:

Masz problem ze zrozumiem tego co czytasz?
Tam są konkretne pytania.

Problem w tym że NIKT tutaj oprócz tobie podobnych do tych bzdur nie
zagląda.

No dobra, zajrzałem w te pytania.

Pierwsze:
(...)
"jakie posiada Pan dowody na to, że brzoza ułamana na wysokości 5 metrów zniszczyła skrzydło TU 154 i doprowadziła do katastrofy smoleńskiej?"

Przecież żadna komisja tego nie stwierdziła. Komisja Millera powiedziała, że powodem wypadku było złe wyszkolenie pilotów, ich niestosowanie się do procedur oraz presja ich przełożonych za plecami.

--
MN

Data: 2013-02-08 14:42:29
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kf2q0e$did$2news.task.gda.pl...
[...]

Których przełożonych?
Za czyimi plecami?

Data: 2013-02-08 15:03:18
Autor: Marcin N
W dniu 2013-02-08 14:42, mkarwan pisze:

[...]

To nie są pytania Macierewicza. Masz swoją listę dziesięciu pytań? Dawaj, rozwieję Twoje wątpliwości.

--
MN

Data: 2013-02-08 15:06:55
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kf30io$28e$2news.task.gda.pl...
[...]

                                                              ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Których przełożonych?
Za czyimi plecami?

To nie są pytania Macierewicza.

To są pytania dotyczące tego co sam napisałeś.

Data: 2013-02-08 06:43:29
Autor: Kris
W dniu piątek, 8 lutego 2013 15:06:55 UTC+1 użytkownik mkarwan napisał:

To są pytania dotyczące tego co sam napisałeś.
Gdzie byli przełożeni pilotów podczas tego lotu?

Data: 2013-02-08 16:19:58
Autor: mkarwan

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:ca6ca4b1-4797-49ce-8771-4b85220ba683googlegroups.com...
W dniu piątek, 8 lutego 2013 15:06:55 UTC+1 użytkownik mkarwan napisał:

To są pytania dotyczące tego co sam napisałeś.
Gdzie byli przełożeni pilotów podczas tego lotu?

Według Marcina M za plecami pilotów.
Którzy to przełożeni stali za plecami pilotów?

Data: 2013-02-08 07:36:30
Autor: Kris
W dniu piątek, 8 lutego 2013 16:19:58 UTC+1 użytkownik mkarwan napisał:
Według Marcina M za plecami pilotów.

I coś tu sie Tobie nie zgadza?

Którzy to przełożeni stali za plecami pilotów?

"Stali" to juz Ty dopisałeś.

Data: 2013-02-08 21:09:42
Autor: mkarwan
Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:5bb89cb1-2721-4764-b292-3f7847b4e580googlegroups.com...
Według Marcina M za plecami pilotów.
I coś tu sie Tobie nie zgadza?

Którzy to przełożeni stali za plecami pilotów?

"Stali" to juz Ty dopisałeś.

Jęsli nie stali to co? Leżeli?

Data: 2013-02-08 21:57:43
Autor: Paweł Hanke
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
W dniu 2013-02-08 21:09, mkarwan pisze:
Jęsli

ROTFL

O widzę, że awansowałeś z debila na debila analfabetę

--
Paweł

Data: 2013-02-08 23:30:17
Autor: mkarwan
Użytkownik "Paweł Hanke" <hanke.pawel@wp.pl> napisał w wiadomości news:kf3os7$n8$2node2.news.atman.pl...
[...]

Czy mam dodać "chamie"?
Pytam bo zachowujesz się jak cham.

Data: 2013-02-08 17:19:29
Autor: Marcin N
W dniu 2013-02-08 16:19, mkarwan pisze:

[...]

Gdybym napisał "presja przełożonych na karku", to byś kazał mi udowodnić, że nosili ich na plecach?

--
MN

Data: 2013-02-08 21:11:10
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kf38i2$shm$1news.task.gda.pl...
[...]

Napisałeś przeciez wyraźnie: "presja ich przełożonych za plecami".
Więc pytam.
Których przełożonych?
Za czyimi plecami?

Data: 2013-02-08 22:04:48
Autor: Smok Eustachy
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
W dniu 08.02.2013 21:11, mkarwan pisze:
/.../
Napisałeś przeciez wyraźnie: "presja ich przełożonych za plecami".
Więc pytam.
Których przełożonych?
Za czyimi plecami?

I w która stronę? Czy obecność na pokładzie  gen. Błasika nie wywoływała presji, żeby odlecieć na zapasowe lotnisko?

Data: 2013-02-09 08:57:18
Autor: Marcin N
W dniu 2013-02-08 22:04, Smok Eustachy pisze:
[...]

Czyli mogę uznać, że przekonałem waćpanów, że pytanie nr jeden Macierewicza jest bez sensu? Cieszę się, że z brzozy przeszliśmy tak płynnie do presji przełożonych.

--
MN

Data: 2013-02-11 10:54:25
Autor: mkarwan
Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kf4vgh$quu$2news.task.gda.pl...
[...]

Nie odpowiedziałeś na moje pytania.

Data: 2013-02-11 12:38:16
Autor: Marcin N
W dniu 2013-02-11 10:54, mkarwan pisze:

Czyli mogę uznać, że przekonałem waćpanów, że pytanie nr jeden
Macierewicza jest bez sensu? Cieszę się, że z brzozy przeszliśmy tak
płynnie do presji przełożonych.

Nie odpowiedziałeś na moje pytania.

Potraktuję to jako "tak". Cieszę się, że w końcu mamy jakieś wspólne poglądy w tej sprawie.

--
MN

Data: 2013-02-11 13:49:47
Autor: mkarwan

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:kfal6o$2uo$1news.task.gda.pl...
[...]

Mylisz się.
Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytania

Data: 2013-02-11 16:10:01
Autor: Paweł Hanke
W dniu 2013-02-11 13:49, mkarwan pisze:
Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytania

Nie masz prawa żądać odpowiedzi od kogokolwiek sam spierdzielająć przed merytorycznymi pytaniami lub się zapętlasz i w kółko powtarzasz te swoje z dupy wzięte ostrzeżenia.

Pozdrowienia od wujka Staszka.

--
Paweł

Data: 2013-02-11 16:15:39
Autor: Titus Atomicus
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
In article <kfatgf$s71$2@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> Potraktuję to jako "tak". Cieszę się, że w końcu mamy jakieś wspólne > poglądy w tej sprawie.

Mylisz się.
Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytania

Bo jestes przyglupem, ktory nie zasluguje na to, zeby odpowiadac na twoje durne pytania. Zreszta i tak nie rozumiesz, ani odpowiedzi, ani nawet tego co sam wklejasz.
--
TA

Data: 2013-02-11 17:47:59
Autor: KiloSierra
[...]

Czemu robisz z siebie idiote?

Data: 2013-02-12 10:45:35
Autor: Kris
W dniu piątek, 8 lutego 2013 22:04:48 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

I w która stronę? Czy obecność na pokładzie  gen. Błasika nie wywoływała presji, żeby odlecieć na zapasowe lotnisko?

Odwrotu nie było
Wszystko było ustalone i zaplanowane dużo wcześniej

http://koniecswiata.info/2010/04/przepowiednia-nostradamusa-o-katastrofie-prezydenckiego-samolotu

Data: 2013-02-13 09:26:15
Autor: maciek
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
On Tue, 12 Feb 2013 10:45:35 -0800 (PST), Kris <kszysztofc@gmail.com>
wrote:

Odwrotu nie było
Wszystko było ustalone i zaplanowane dużo wcześniej
http://koniecswiata.info/2010/04/przepowiednia-nostradamusa-o-katastrofie-prezydenckiego-samolotu

I wtem wielki ptak metalowy upadnie

To był samolot a nie ptak metalowy, ale można uznać że Nostradamus
musiał coś wykombinować bo za jego czasów samolotów nie było, ok. Ale
dalej....

, a na nim znajdować się będą osoby ważne kraju niezwyciężonego?

Czy Polska jest krajem niezwyciężonym ?
Jak to w ogóle ocenić ?
Przecież zwykle przegrywaliśmy i byliśmy zwyciężani.

a na kraj ogarnięty chaosem i żałobą, wrogi najeźdźca ze wschodu uderzy.

Żałoba narodowa się skończyła się 19 kwietnia i w tym czasie nie
mieliśmy wojny z żadnym z naszych wschodnich sąsiadów.

Data: 2013-02-13 00:41:11
Autor: Kris
W dniu środa, 13 lutego 2013 09:26:15 UTC+1 użytkownik maciek napisał:
Czy Polska jest krajem niezwyciężonym ?

Jak to w ogóle ocenić ?

Przecież zwykle przegrywaliśmy i byliśmy zwyciężani.

A to fakt- sami zadnej wojny nie wygralismy;)
Żałoba narodowa się skończyła się 19 kwietnia i w tym czasie nie

mieliśmy wojny z żadnym z naszych wschodnich sąsiadów.
Kwestia definicji;)
Żałoba narodowa będzie trwała i trwała jeszcze- coniektóre srodowiska polityczne o to zadbaja.. I dojdzie do tego że ten złom co ruscy maja w hangarze ściągniety zostanie na nasz koszt i będzie pomnikiem narodowym.

Data: 2013-02-14 02:55:18
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik maciek napisał:
To był samolot a nie ptak metalowy, ale można uznać że Nostradamus
musiał coś wykombinować bo za jego czasów samolotów nie było, ok. Ale
dalej....

A może tylko Rogera Bacona się naczytał?

--
Darek

Data: 2013-02-08 19:13:46
Autor: Smok Eustachy
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
W dniu 08.02.2013 13:11, Marcin N pisze:
/../
Przecież żadna komisja tego nie stwierdziła. Komisja Millera
powiedziała, że powodem wypadku było złe wyszkolenie pilotów, ich
niestosowanie się do procedur oraz presja ich przełożonych za plecami.

Czytaj jednak to forum lotnictwo.net.pl No chyba że wycięli.

Data: 2013-02-08 14:42:49
Autor: mkarwan
Użytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisał w wiadomości news:5114e3cb$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kłamiesz gdyby tak było nie reagowałabyś na to.

Data: 2013-02-08 17:12:44
Autor: Monster
[...]

Reaguję z powodu wyczerpania się cierpliwości.

Data: 2013-02-08 17:22:30
Autor: Marcin N
W dniu 2013-02-08 17:12, Monster pisze:

Reaguję z powodu wyczerpania się cierpliwości.

To trzeba podchodzić na wesoło. Na luzie zyskuje się zupełnie inną perspektywę.

Wyobraź sobie adwersarzy jako małe dzieci, które leżą w łóżku w piżamach i wypytują Cie, dlaczego twierdzisz, że Czerwony Kapturek to tylko bajka.

--
MN

Data: 2013-02-09 10:08:52
Autor: Michal W.

Marcin N wrote:

> [...]

i wypytują Cie, dlaczego twierdzisz, że Czerwony Kapturek to tylko bajka.

ROTFL :) W dodatku glosuja na konia :)

Michal W.

Data: 2013-02-14 03:19:30
Autor: Titus Atomicus
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
In article <51161224.20F87929@nou-spam.gazeta.pl>,
 "Michal W." <michalt11@nou-spam.gazeta.pl> wrote:

Marcin N wrote:
> perspektywę.
> i wypytują Cie, dlaczego twierdzisz, że Czerwony Kapturek to tylko bajka.

ROTFL :) W dodatku glosuja na konia :)

Jakiego konia?
Podobno Kaligula uczynil jednego konia senatorem. Ale byla to decyzja odgorna i nikt na niego nie glosowal.
--
TA

Data: 2013-02-15 00:36:32
Autor: Dariusz K. Ładziak

Marcin N wrote:
> [...]

ROTFL :) W dodatku glosuja na konia :)

Jakiego konia?
Podobno Kaligula uczynil jednego konia senatorem. Ale byla to decyzja

Mają!

--
Darek

Data: 2013-02-08 18:45:11
Autor: KiloSierra
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
W dniu 2013-02-08 17:12, Monster pisze:

Reaguję z powodu wyczerpania się cierpliwości.

luuuudzie..... dyskutujecie z RainManem......
litosci

Data: 2013-02-08 17:40:55
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik Bartłomiej Kacprzak napisał:

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Dlaczego robisz z siebie debila?

Dlaczego sądzisz że musi robić?

--
Darek

Data: 2013-02-08 18:51:52
Autor: Paweł Hanke
W dniu 2013-02-08 09:05, Bartłomiej Kacprzak pisze:
Dlaczego robisz z siebie debila?

Dlaczego kłamiesz?

On nie może zrobić z siebie debila bo jest już wzorcowym debilem.

--
Paweł

Data: 2013-02-08 21:55:49
Autor: Paweł Hanke
W dniu 2013-02-08 21:11, mkarwan pisze:
Nie porównuj mnie do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Te przygłup, poproś kogoś aby cię przeprogramował i wgrał z trzy nowe odzywki, bo nudny jesteś jak beczka flaków z olejem.

--
Paweł

Data: 2013-02-14 03:20:30
Autor: Titus Atomicus
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
In article <kf3uba$qb5$1@usenet.news.interia.pl>,
> [...]

Nie porównuj mnie do siebie, nie każdy jest ci podobny.

Bo ty zachowujesz sie jak przyglup. Zreszta, wszedzie gdzie sie pojawiasz.
--
TA

Data: 2013-02-15 00:37:11
Autor: Dariusz K. Ładziak
> [...]

Pytam, bo zachowujesz się jak cham.

Bo ty zachowujesz sie jak przyglup. Zreszta, wszedzie gdzie sie pojawiasz.

Śmiałe założenie z tym "jak"...

--
Darek

Data: 2013-02-08 19:09:35
Autor: Smok Eustachy
Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!
W dniu 08.02.2013 09:05, Bartłomiej Kacprzak pisze:
/.../
Dlaczego robisz z siebie debila?

Debila to zrobił z siebie prof Artymowicz twierdząc, że Anodina zrzyna raport MAK z jego postów na forum Gazeta.pl

http://niezadowolona.salon24.pl/484755,prof-artymowicz-raport-anodiny-to-plagiat

Binieda nie wstydzi sie mowic swojej tezy na swojej uczelni i ta puszcza jego wyklad na oficjalny kanał YT!