Bio-Diesel

Data: 2010-07-17 22:04:09
Autor: Gruby
Bio-Diesel
Uzytkownik "Plumpi" <plumpix@onet.pl> napisal w wiadomosci news:i1s16p$kat$1news.onet.pl...
Szybko, szybko, jedyny wolny dystrybutor i z roztargnienia zatankowalem Bio-Diesla.
Zorientowalem sie, ze to nie jest zwyklu ON jak juz mialem pelny bak.
Wiem, ze Bio-Diesle nie nadaja sie do starych samochodów ze wzgledu na rozpuszczanie wezy i uszczelek gumowych i zeby nie zasyfic ukladu
resztkami  tych wezyków i uszczelek to trzeba je wszystkie wymienic na
specjalne  tworzywo odporne na estry Bio-Diesla.
Na szczescie przewiduje w najblizszych 2 tygodniach wypalic caly 80
litrowy  bak.
Jak sadzicie, czy przez te 2 tygodnie moze sie cos wydarzyc niedobrego z samochodem ?
Zauwazylem tez, ze auto na tym paliwie jest slabsze.
Czy macie takie same odczucia ?

pasek td na bio jezdzi drugi rok.
zadnych niepokojacych objawów nie stwierdzono
spadku mocy równiez.
aha, czasem jak na parkingu przygazuje, to plackami wali:-))))

--
Kardynala Richelieu sekret wam dzis zdradze
od przyjaciól Boze strzez, z wrogami sobie poradze

Data: 2010-07-17 22:07:45
Autor: Adam Szewczak
Bio-Diesel

Uzytkownik "Gruby" <grubyrd@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:i1t2c2$972$1news.onet.pl...
[...]

    Ja nie wiem z tymi plackami to tez jakas urban legend, u mnie nic takiego nie pachnie, a raczej smierdzi. Owszem plackami walilo jak w lidlu zatankowalem.

Data: 2010-07-17 22:39:51
Autor: neoniusz
Bio-Diesel
Uzytkownik "Gruby" <grubyrd@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:i1t2c2$972$1news.onet.pl...
aha, czasem jak na parkingu przygazuje, to plackami wali:-))))

Fakt, wali ostro. Ale nie wiem czy to placki. Smrod raczej trudny do okreslenia. Raczej cos jakby wieeeelka stara przypalona frytkownica.

Bio-Diesel