Biobike i ichnie widelce.

Data: 2009-05-03 23:05:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Biobike i ichnie widelce.
Witam.
Pan Orłowski niestety nie był mi wstanie powiedzieć, kiedy będzie miał czas
i materiały do stworzenia widelca dla mnie, zastanawiam się zatem, czy nie
będzie lepiej udać się do Biobike, z którymi przynajmniej kontakt jest
dobry.
Słyszałem, od niejakiego MadMana, że ichnie widelce przednie takie dobre
jednak nie są. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii?

Data: 2009-05-04 09:06:58
Autor: Adampio
Biobike i ichnie widelce.
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Słyszałem, od niejakiego MadMana, że ichnie widelce przednie takie dobre
jednak nie są. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii?

A czego konkretnie Kolega oczekuje?
Bo ja sobie obstalowalem u nich ze 4 lata temu widelc do ramy Huragana ale o innej geometrii niz oryginal i na razie zero problemow (jazda miejska i turystyczna z sakwami, kierownik 100-110 kg w zaleznosci od pory roku)

Data: 2009-05-04 00:47:31
Autor: kurier-rower
Biobike i ichnie widelce.
Jeśli zależy Ci na czasie to najlepsi wrocławscy kurierzy dostarczą
Twoją przesyłkę w ustalonym czasie i w ustalonym miejscu tak szybko
jak to tylko to możliwe. Skontaktuj się z nami: http://kurier-rower.webpark.pl/.
pory roku)

Data: 2009-05-04 02:56:11
Autor: Piotr Potulski
Biobike i ichnie widelce.
On 4 Maj, 09:47, kurier-rower <wojciech.cieni...@gmail.com> wrote:
Jeśli zależy Ci na czasie to najlepsi wrocławscy kurierzy dostarczą
Twoją przesyłkę w ustalonym czasie i w ustalonym miejscu tak szybko
> [...]

Okradacie przesyłki - nie warto

Data: 2009-05-04 09:50:37
Autor: Wojciech Waga
Biobike i ichnie widelce.
kurier-rower wrote:
[...]

Na Ślężę można coś wysłać?

pozdr.
w.

Data: 2009-05-04 11:50:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Biobike i ichnie widelce.
Panie kurier-rower, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
przy ul....

[...]

Won spamerze.
Wsadź się do torby kurierskiej i poproś o wywiezienie daleko od internetu
tak szybko jak to możliwe.

Data: 2009-05-04 11:48:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Biobike i ichnie widelce.
Panie Adampio, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gtm46f$6fu$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Słyszałem, od niejakiego MadMana, że ichnie widelce przednie takie dobre
jednak nie są. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej kwestii?

A czego konkretnie Kolega oczekuje?

Oczekuję widelca, który będzie:
-miał mocowanie górne i dolne do lowirdera
-miał mocowanie zacisku hamulca tarczowego i możliwość wsadzenia tarczy
185mm
-miał mocowanie błotników
-miał mocowanie lampki w okolicy "korony"
-nie miał piwotów
-miał rurę gładką (a-head)

MadMan wspominał kiedyś, że jakiemuś jego znajomemu (?) widelec po prostu
wziął i pękł, stąd moje wątpliwości.

Data: 2009-05-04 11:54:09
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Biobike i ichnie widelce.
Panie Marek 'marcus075' Karweta, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:r9i7belyb6ex$.dlgpedaluje.ile.moze> przy ul....

[...]

Jeszcze dwie rzeczy:
-nie rozwali geometrii ramy z amortyzowanym widelcem przednim ze skokiem
60mm
-będzie dostosowany do kół 700C.

Data: 2009-05-04 14:16:05
Autor: Adampio
Biobike i ichnie widelce.
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Oczekuję widelca, który będzie:
-miał mocowanie górne i dolne do lowirdera
Moj mial miec i ma ;-)

-miał mocowanie zacisku hamulca tarczowego i możliwość wsadzenia tarczy
185mm
a... na tym to sie znie znam ;-(
-miał mocowanie błotników
tez ma (odrebne dolne "dzurki" do bagaznika i odebne do blotnikow)
-miał mocowanie lampki w okolicy "korony"
Ja sobie zamowilem rure sterowa dluzsza o 30 mm zeby dodatkowa nakretka sterow zamocowac sobie to co potrzeba

-nie miał piwotów

U mnie wrecz przeciwnie, stary widelec nie mial a chcialem zeby nowy mial no i ma :-)

-miał rurę gładką (a-head)
Nie jezdze glowa do przodu wiec zalezalo mi zeby i stery i wspornik byly klasyczne  ;-)

Zreszta widelc to byla tylko czesc zlecenia. W ramie zmieniono srednice podtoczeny glowki pod wspolczesne stery (1-calowe), tylne haki dostaly dodatkowe oczka pod bagaznik, dolutowano piwoty na tyl, przeciete opory na wszystkie pancerze (byly stare "oczka" i gniazda na regulatory napiecia linek w miejscu tradycyjnych wyscigowych manetek oraz wykonano gwinty pod dwa bidony i pod slizg linek pod mufa suportowa. A poptem calosc ladnie pomalowano proszkowo

Mysle ze Twoj problem lezy w tej tarczy bo ja tak nie jezdze zebym musial miec az takie hamulce.

Data: 2009-05-04 14:30:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Biobike i ichnie widelce.
Panie Adampio, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gtmma1$nqa$1inews.gazeta.pl> przy ul....

Mysle ze Twoj problem lezy w tej tarczy bo ja tak nie jezdze zebym musial miec az takie hamulce.

Mam rozumieć, że kupiłeś widelec (?) od Biobike, tak? Jak wrażenia? Jak się
z nimi kontaktowałeś przede wszystkim?

Data: 2009-05-04 17:45:12
Autor: Adampio
Biobike i ichnie widelce.
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
Mam rozumieć, że kupiłeś widelec (?) od Biobike, tak? Jak wrażenia? Jak się
z nimi kontaktowałeś przede wszystkim?

Nie kupilem (w domysle gotowy) tylko zamowilem. Wyslalem stary (+ rama) z rysunkiem wyjasniajacym czym sie ma nowy roznic od starego (glownie krzywizna) i ze nowy ma byc mozliwie sprezysty bo ma byc namiastka amoryzatora. Szef dotarciu przesylki zadzwonikl z pytaniem  ile waze i powiedzial ze ma dwie lagi z CroMo ktore sie nadadza na taki widelec. W ciagu paru tygodni wszystko bylo gotowe i chyba przyszlo nazad jakims kurierem lub inna poczta.

Data: 2009-05-04 18:34:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Biobike i ichnie widelce.
Panie Adampio, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gtn2i6$jtn$1inews.gazeta.pl> przy ul....

[...]

Ale ja chcę zmienić tylko widelec. No nic. Dzięki za informacje!

Data: 2009-05-04 11:56:28
Autor: tadeklodz
Biobike i ichnie widelce.

--
Pozdrowienia,                            | Próżnoś repliki się spodziewał
Marek 'marcus075' Karweta                | Nie dam ci prztyczka ani klapsa.

Z Panem Orłowskim znakomicie mi się wspólpracowała ALE ramy zamawiałem
jesienią. Z Biobike nawet nie raczyli mi odpowiedzieć na maila z
zapytaniem o cenę.Ja zawsze będę zwolennikiem firmy Orłowski bo dwie
ramy zrobił mi znakomite

Biobike i ichnie widelce.