Biodisel w oleju napedowym

Data: 2010-11-10 09:30:42
Autor: Krzysztof
Biodisel w oleju napedowym
Witam Szanownych Grupowiczow.
    Czy w oleju napedowym sprzedawanym w Polsce dopuszcza sie dodatek procentowy biodiesla? Pomijam jakosc paliwa sama w sobie, chodzi mi o norme ktora taki dodatek dopuszcza lub nie.
Krzysztof

Data: 2010-11-10 11:20:21
Autor: jerry
Biodisel w oleju napedowym
Użytkownik "Krzysztof" napisał w wiadomości news:ibdoo0$b5p$1news.onet.pl...
   Czy w oleju napedowym sprzedawanym w Polsce dopuszcza sie dodatek procentowy biodiesla? Pomijam jakosc paliwa sama w sobie, chodzi mi o norme ktora taki dodatek dopuszcza lub nie.

ustawa o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw

Data: 2010-11-10 17:39:11
Autor: J.F.
Biodisel w oleju napedowym
Użytkownik "jerry" <janfra63@wywal.sam.wiesz.co.o2.pl> napisał w
[...]

Ale to dluga i skomplikowana ustawa :-)

O ile pamietam to do 5% mozna mieszac i nawet nie trzeba klienta informowac.
Dawniej chyba nawet zapisali taka domieszke obowiazkowa, ale prezydent zawetowal.

J.

Biodisel w oleju napedowym