Bioester do nowego diesla

Data: 2009-06-04 10:27:47
Autor: J.F.
Bioester do nowego diesla
Użytkownik "Jacek" <maps@wp.pl> napisał w wiadomości news:h06o01$jrf$1atlantis.news.neostrada.pl...
Czy mogę bez obaw lać do Fiata z silnikiem 1,9 jtd rocznik 2008 paliwo pod tytułem "bioester"? Jedyne 2,99/litr. Na dystrybutorze nalepka: "zanim zatankujesz zapytaj producenta".

http://www.biodiesel.de/index.php3?hid=00412

Wychodzi na to ze Fiat nigdy nie dopuszczal, a z nowy diesli to tylko Mercedes na specjalne zamowienie.

I nie bardzo wiadomo o co chodzi - szkodzi wtryskom, szkodzi katalizatorom, czy zapycha filtry sadzy ..

J.

Data: 2009-06-04 13:55:01
Autor: Adam Szewczak
Bioester do nowego diesla

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h080i0$q9s$1news.onet.pl...
[...]

    Rozpuszcza gumowe uszczelnienia.

PZDr
Adam

Data: 2009-06-04 16:57:38
Autor: J.F.
Bioester do nowego diesla
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h08cmo$rc$1news.onet.pl...
[...]

Ale to bylo wiadomo juz wczesniej i VAG dawal lepsze uszczelki.
A teraz przestal dawac ?

J.

Data: 2009-06-04 20:35:29
Autor: Adam Szewczak
Bioester do nowego diesla

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h08ncu$vv0$1news.onet.pl...
[...]

    Nie wiem VW roby taka ilosc silnikow ze ....
Wiem ze tym SDI 1.9 mozna, i chyba jednym z pierwszych TDI.

PZDr
Adam

Data: 2009-06-04 21:54:23
Autor: Przemek
Bioester do nowego diesla

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h08cmo$rc$1news.onet.pl...

   Rozpuszcza gumowe uszczelnienia.

Jestes pewien ? Uszczelki to o ile mnie pamiec nie myli rozpuszczalo w benzyniakach paliwo "brazylijskie" tzn z duza zawartoscia etanolu

http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Technika/Diesel_czy_biodiesel_Plac_albo_placz,a,98970.html

Bioester do nowego diesla