Biografia blizniaka

Data: 2013-07-12 23:39:21
Autor: pluton_
Biografia blizniaka
Witam,

Nikt nie komentuje powstania wspaniełej biografii
Lecha K. ?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/czuchnowski-w-gw-gigantyczna-biografia-lecha-kaczy,1,5558724,wiadomosc.html

Jakby kto¶ chciał, to mogę przedstawić streszczenie w 2 zdaniach
( z dokładnie w jednym równoważniku zdania i w zdaniu podrzędnie
niezłożonym ).

Nullification

Data: 2013-07-13 01:32:34
Autor: Aleksander
Biografia blizniaka -- rozbudowana teoria zera
Jestem niewierz±cy.  Ale widziałem w księgarni na wystawie tak± ksi±żkę, dosyć pokaĽn± w rozmiarach i pierwsza my¶l jaka mi przyszła do głowy to: Mój boże, takie zero i taka ksiażka gruba o nim, to takie samo pranie mózgu jak to, że papież   uzdrawial  ludzi i czynił cuda.

Alx

Data: 2013-07-13 08:01:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 01:32, Aleksander pisze:
[...]

Zero powiadasz, a tak naprawdę co mu zarzucasz? Oczywi¶cie chodzi o poważne zarzuty..

Data: 2013-07-13 09:06:10
Autor: pluton_
Biografia blizniaka -- rozbudowana teoria zera
Zero powiadasz, a tak naprawdę co mu zarzucasz? Oczywi¶cie chodzi o
poważne zarzuty..

A co mozna zarzucic komus, kto niczego nie zrobil ?

Nullification

Data: 2013-07-13 19:39:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 09:06, pluton_ pisze:
Zero powiadasz, a tak naprawdę co mu zarzucasz? Oczywi¶cie chodzi o
poważne zarzuty..
A co mozna zarzucic komus, kto niczego nie zrobil ?

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie. Z pocałowaniem w rękę biorę prezydenta który będzie się zajmował tylko i wył±cznie hodowl± gołębi.. Albo wręcz nic nie robił. Bo jak na razie na aktywno¶ci kolejnych prezydentów ponosimy tylko straty, i nie s± to straty tylko moralne.

Data: 2013-07-13 21:27:06
Autor: pluton_
Biografia blizniaka -- rozbudowana teoria zera
> A co mozna zarzucic komus, kto niczego nie zrobil ?

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.

To bylo pytanie retoryczne.

Nullification

Data: 2013-07-14 08:20:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 21:27, pluton_ pisze:
[...]

W takim razie głupio sformułowane.

Data: 2013-07-13 01:38:53
Autor: Lorn
Biografia blizniaka
W dniu 2013-07-12 23:39, pluton_ pisze:
Nikt nie komentuje powstania wspanie�ej biografii
Lecha K. ?

Co tu komentować... Jedyny jego wyczyn, to położyć się na Wawelu.

Data: 2013-07-13 07:11:48
Autor: u2
Biografia blizniaka
W dniu 2013-07-12 23:39, pluton_ pisze:
Jakby ktoś chciał, to mogę przedstawić streszczenie w 2 zdaniach
( z dokładnie w jednym równoważniku zdania i w zdaniu podrzędnie
niezłożonym ).

hi hi nie masz nawet jednego zwoju mozgowego szambonurze, nie potrafisz przetworzyc nawet bita informacji ...-;)

--
Donald Tusk:
„Prezydent ani przez chwilę nie udaje, że jest prezydentem wszystkich Polaków. Prezydent Kwaśniewski przynajmniej próbował.”

Biografia blizniaka