Biografia blizniaka -- rozbudowana teoria zera

Data: 2013-07-13 01:32:34
Autor: Aleksander
Biografia blizniaka -- rozbudowana teoria zera
Jestem niewierzący.  Ale widziałem w księgarni na wystawie taką książkę, dosyć pokaźną w rozmiarach i pierwsza myśl jaka mi przyszła do głowy to: Mój boże, takie zero i taka ksiażka gruba o nim, to takie samo pranie mózgu jak to, że papież   uzdrawial  ludzi i czynił cuda.

Alx

Data: 2013-07-13 08:01:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 01:32, Aleksander pisze:
[...]

Zero powiadasz, a tak naprawdę co mu zarzucasz? Oczywiście chodzi o poważne zarzuty..

Data: 2013-07-13 09:06:10
Autor: pluton_
Biografia blizniaka -- rozbudowana teoria zera
Zero powiadasz, a tak naprawdę co mu zarzucasz? Oczywiście chodzi o
poważne zarzuty..

A co mozna zarzucic komus, kto niczego nie zrobil ?

Nullification

Data: 2013-07-13 19:39:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 09:06, pluton_ pisze:
Zero powiadasz, a tak naprawdę co mu zarzucasz? Oczywiście chodzi o
poważne zarzuty..
A co mozna zarzucic komus, kto niczego nie zrobil ?

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie. Z pocałowaniem w rękę biorę prezydenta który będzie się zajmował tylko i wyłącznie hodowlą gołębi.. Albo wręcz nic nie robił. Bo jak na razie na aktywności kolejnych prezydentów ponosimy tylko straty, i nie są to straty tylko moralne.

Data: 2013-07-13 21:27:06
Autor: pluton_
Biografia blizniaka -- rozbudowana teoria zera
> A co mozna zarzucic komus, kto niczego nie zrobil ?

Człowiek kulturalny nie odpowiada pytaniem na pytanie.

To bylo pytanie retoryczne.

Nullification

Data: 2013-07-14 08:20:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-13 21:27, pluton_ pisze:
[...]

W takim razie głupio sformułowane.

Biografia blizniaka -- rozbudowana teoria zera