Biografia gwiazdy...

Data: 2009-03-31 17:44:33
Autor: Piotr
Biografia gwiazdy...

http://ksiazki.wp.pl/id,81819,size,1,galeria.html

A kiedy prelekcje w szkołach? Albo pierwsza lewacka szkola im. Jenny
Jameson?
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-31 17:54:36
Autor: raff
Biografia gwiazdy...
Piotr pisze:
[...]

Stelmach juz tutaj ja reklamowal.

R.

Data: 2009-03-31 18:18:44
Autor: Piotr
Biografia gwiazdy...
Dnia Tue, 31 Mar 2009 17:54:36 +0200, raff napisał(a):

Stelmach juz tutaj ja reklamowal.

To ten od "cały twój Jenna Jameson"?
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-31 18:38:53
Autor: raff
Biografia gwiazdy...
Stelmach juz tutaj ja reklamowal.

To ten od "cały twój Jenna Jameson"?

Tonego nie znasz ?

R.

Data: 2009-03-31 18:49:07
Autor: jadrys
Biografia gwiazdy...
Piotr pisze:
[...]

Co chcesz od Jenny Jameson? Kradła albo robiła przekręty? Jak najbardziej się nadaje na patronkę, jako wzór uczciwości.. A nie jakieś tam księża czy inne wątpliwe autorytety..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   Również ja

Data: 2009-03-31 18:52:21
Autor: Piotr
Biografia gwiazdy...
Dnia Tue, 31 Mar 2009 18:49:07 +0200, jadrys napisał(a):

Co chcesz od Jenny Jameson? Kradła albo robiła przekręty? Jak najbardziej się nadaje na patronkę, jako wzór uczciwości.. A nie jakieś tam księża czy inne wątpliwe autorytety..

Ja jestem konserwatywny jadrysiu i dla mnie aktorki porno to zwykle
kurwy są. A kurwa, to nie jest jakiś nobilitujący zawód.
pz
Piotr

Data: 2009-03-31 18:53:49
Autor: Piotr
Biografia gwiazdy...
Dnia Tue, 31 Mar 2009 18:52:21 +0200, Piotr napisał(a):

Ja jestem konserwatywny jadrysiu i dla mnie aktorki porno to zwykle
kurwy są. A kurwa, to nie jest jakiś nobilitujący zawód.

Znaczy, khem, khem, nie był nobilitujący. bo teraz wiesz jadrysiu,
mamy polytykem "równości".
pz
Piotr

Data: 2009-03-31 19:21:47
Autor: jadrys
Biografia gwiazdy...
Piotr pisze:
[...]

Bardzo nie dobrze, oceniać człowieka poprzez pryzmat wykonywanego przezeń zawodu.. Naprawdę miało by dla Ciebie znaczenie gdyby Teresa z Kalkuty dorabiała sobie w agencji? Czy zmieniłby się Twój stosunek do niej?

Data: 2009-04-01 06:33:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Biografia gwiazdy...
wtorek, 31 marca 2009 18:52. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl> contaminated
pl.soc.polityka with the following letter:

Ja jestem konserwatywny jadrysiu i dla mnie aktorki porno to zwykle
kurwy są. A kurwa, to nie jest jakiś nobilitujący zawód.

Podobnie jak polityk, który też uprawia nierząd. Kurwa jest o tyle lepsza,
że wyłącznie prostytuuje swoje ciało. Polityk kurwi się całym ciałem i
duszą.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-04-01 07:18:19
Autor: Piotr
Biografia gwiazdy...
Dnia Wed, 01 Apr 2009 06:33:23 +0200, Jakub A. Krzewicki napisał(a):

Podobnie jak polityk, który też uprawia nierząd. Kurwa jest o tyle lepsza,
że wyłącznie prostytuuje swoje ciało. Polityk kurwi się całym ciałem i
duszą.

Polityk nie musi być kurwą. Kurwa, jak jest kurwą, to i owszem.
pz
Piotr

Data: 2009-04-01 07:37:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Biografia gwiazdy...
środa, 1 kwietnia 2009 07:18. carbon entity 'Piotr' <pnat@wp.pl>

Polityk nie musi być kurwą. Kurwa, jak jest kurwą, to i owszem.
pz
Piotr

Znajdź mi w Polsce, a zwłaszcza w Warszawie polityka, który _nie_ _jest_ na
usługach Moskwy. Prędzej odnajdziesz dziewicę w Paryżu...

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-04-01 07:54:56
Autor: Panslavista
Biografia gwiazdy...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> duszą.

Polityk nie musi być kurwą. Kurwa, jak jest kurwą, to i owszem.

Dziwka to niekoniecznie kurwa.
Często damy bywaja dziwkami.
Często też bywają kurwami...

Data: 2009-04-01 07:20:36
Autor: rAzor
Biografia gwiazdy...
Użytkownik Piotr napisał:
[...]

Już gdzieś mi się otłukło to nazwisko. Kto to jest?
--
Z lewactwem się nie dyskutuje, lewactwo wali się w ryj w obronie własnej.
Nie płakałem po Geremku.

Data: 2009-04-01 22:21:19
Autor: Piotr
Biografia gwiazdy...
Dnia Wed, 01 Apr 2009 07:20:36 +0200, rAzor napisał(a):

Już gdzieś mi się otłukło to nazwisko. Kto to jest?

Pierwsza dama postympu.
pzdr
Piotr

Biografia gwiazdy...