Biorą się nawet za przedszkolaków ;)

Data: 2010-11-20 01:57:56
Autor: Hans Kloss
Biorą się nawet za przedszkolaków ;)
http://radiowawa.pl/index.php?page=show_song_wawa&also_id=11058
Na przykładzie pani dyrektor owego przedszkola widać najlepiej co ze
zwyczajnym  człowiekiem może zrobić wytężona wieloletnia tresura
medialna. Marzenia Lenina i Stalina o wyhodowaniu nowego człowieka
spełniły się w karykaturalny sposób w postaci taśmowej produkcji
wymóżdżonych platfusów.
J-23

Data: 2010-11-20 14:58:54
Autor: Grzegorz Z.
Biorą się nawet za przedszkolaków ;)
spełniły się w karykaturalny sposób w postaci taśmowej produkcji
wymóżdżonych katoli

Haj!  Wiec tak!  twoje dziecko absolutnie nie musi chodzic na zadna
religie! Nie daj sie wkrecic! Przedszkolanka , dyrektor przedszkole ma
obowiazek na czas prowadzonch zajec katechetycznych znalezc dziecku inne
zajecie! beda proponowac " a niech dziecko posiedzi, pomaluje tez obrazki z
bozia!" i inne bzdety! czy na to pozwolisz to juz twoja sprawa! Religia w
mysl ustawy powinna byc pierwsza lub ostatnia aby dziecko moglo przyjsc
pozniej lub wyjsc wczesniej! Niestety w polsce nie przestrzega sie tego
,wszystko ustawia sie pod katechete! Przykre! bo jest lamanie praw innych
uczniow! Nie pozwol zeby twoje dziecko bylo dyskryminowane, nie pozwol aby
o nim mowiono " a krzysiu to nie chodzi na religie, bo ....( i tu padaja
jeszcze wieksze bzdety) Musisz byc stanowcza(y) i odwazny. Pracowalm wiele
lat w szkole i rowniez moje dziecko nie chodzilo na religie ( dzis 18 lat)
i drugie tez nie bedzie chodzic! Uwierz mi , ze to bylo bardzo trudne do
zaakceptowania przez innych. Ale mnie nie obchodzilo wcale!. Dzis  jest
troszke inaczej wiec bedzie ci latwiej.
AAA i daj sobie wmowic , ze to zajecia z etyki. Takich zajec w polskich
przedszkolach nie ma!W arkuszach ocen bylo : religia/ etyka. Etyka nie jest
brana pod uwage . W przedszk. nie pracuja etycy , tylko ksieza lub
katecheci. To tak w wielkim skrocie!!
Ps. gratuluje odwagi!

http://www.forum.osesek.pl/index.php?topic=53.0

--