Bioshock - Fort Frolic - Little Sisters

Data: 2009-08-28 13:05:21
Autor: Dysiek
Bioshock - Fort Frolic - Little Sisters
Witam

Mam taki problem - wykonalem juz wszystkie zdania, przeszedlem plansze wiele razy dookola, ale jak wsiadam do batyskafu, pojawia sie komunikat, ze nie urwatowalem wszystkich sisotrzyczek. Czy gra moze sie mylic? Bo do cholery nie moge nigdzie znalezc tej ostatniej siostry.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-08-28 13:16:17
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Dysiek pisze:
[...]

Dopoki nie zharvetsowales/uratowales wszystkich na danej planszy to powinna sie respawnowac przy ktorymkolwiek z Big Daddy'ch. Znajdz jednego i posledz go do momentu az wywola siostrzyczke. Jak zapuka i nikt nie wyjdzie to znaczy, ze trafiles na jakis bug w grze (jedyne bugi na ktor ja trafilem to bledy w mapkach).

pzdr,
dex

Data: 2009-08-28 13:43:19
Autor: Dysiek
[...]

To chyba trafilem na buga, bo Big Daddy wali w ten otwor przez ktory Little Sisters uciekaja po uratowaniu i nikt nie wychodzi. Wiec chyba bug?

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-08-28 15:01:35
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Dysiek pisze:
[...]

Jezeli gra dalej sie czepia ze nie zajales sie wszystkimi tzn. ze bug. Jak wywloasz menu spod przycisku start to na dole tez masz pokazane, ze wszystkie?

Ewentualnie poszukaj jeszcze drugiego Big Daddy'ego, bo moze on 'okupuje' siostrzyczke (mi sie nie zdarzyla taka sytuacja).

Nie pamietam czy gra miala jakies update'y, ale dla swietego spokoju podlaczony jestes do live?

pzdr,
dex

Data: 2009-08-28 15:06:33
Autor: Dysiek
Bioshock - Fort Frolic - Little Sisters
Jezeli gra dalej sie czepia ze nie zajales sie wszystkimi tzn. ze bug. Jak wywloasz menu spod przycisku start to na dole tez masz pokazane, ze wszystkie?

Tak, wszystkie 4 (sprawdzalem nawet w solucji i tam jest napisane, ze sa 3, wiec mam jedna ekstra).

Ewentualnie poszukaj jeszcze drugiego Big Daddy'ego, bo moze on 'okupuje' siostrzyczke (mi sie nie zdarzyla taka sytuacja).

Juz przeszedlem do nastepnego etapu - moze jak bede wracal to jeszcze raz zobacze.

Nie pamietam czy gra miala jakies update'y, ale dla swietego spokoju podlaczony jestes do live?

Nie jestem. Nie chce mi sie ciagnac kabla przez pol domu a na wi-fi nie dam 400 zl :-)

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-08-28 15:13:09
Autor: Greg McRazy
Dysiek pisze:

Nie jestem. Nie chce mi sie ciagnac kabla przez pol domu a na wi-fi nie dam 400 zl :-)

Są tańsze sposobu na podłączenie xklocka przez wifi.

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-08-28 15:28:57
Autor: Dysiek
Bioshock - Fort Frolic - Little Sisters

Są tańsze sposobu na podłączenie xklocka przez wifi.

Czytalem np. to: http://www.popsci.com/node/30580 Jest to jakies wyjscie, ale z drugiej strony czasami sa na Allegro uzywane adaptery za 200 zl i tu juz wychodzi niewiele drozej a bez kombinowania.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-08-31 11:05:39
Autor: Greg McRazy
Dysiek pisze:

Czytalem np. to: http://www.popsci.com/node/30580 Jest to jakies wyjscie, ale z drugiej strony czasami sa na Allegro uzywane adaptery za 200 zl i tu juz wychodzi niewiele drozej a bez kombinowania.

Ja mam akurat drugi router po wifi, z którego net idzie już kablem do xklocka i nboxa a w przyszłości do PS3. Można też podobno użyć acess pointa, który pracuje w trybie klient - tego nie wiem na 100% bo nie używałem.