Bioshock - ratowac dziewczynki czy wysysac adama?

Data: 2009-08-22 17:46:52
Autor: Dysiek
Bioshock - ratowac dziewczynki czy wysysac adama?
Witam

Jak w temacie - co daje lepsze perspektywy na przyszlosc? Ocalanie dziewczynek czy zabieranie im Adama. Na razie mam 1:1 i nie wiem jak sie dalej zachowywac :D

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-08-22 17:49:14
Autor: Dysiek
Bioshock - ratowac dziewczynki czy wysysac adama?
Jak w temacie - co daje lepsze perspektywy na przyszlosc? Ocalanie dziewczynek czy zabieranie im Adama. Na razie mam 1:1 i nie wiem jak sie dalej zachowywac :D

I jeszcze jedno pytanie - w ktorej maszynie mozna dokupic sloty na nasze umiejetnosci? Bo na razie nigdzie nie widzialem takiego cuda.

Pozdrawiam
Dysiek

Data: 2009-08-22 17:56:15
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Dysiek pisze:
Witam

Jak w temacie - co daje lepsze perspektywy na przyszlosc? Ocalanie dziewczynek czy zabieranie im Adama. Na razie mam 1:1 i nie wiem jak sie dalej zachowywac :D

Koniec koncow roznica jest niewielka, bo co trzy uratowane dziewczynki dostajesz bonus w postaci 200 Adama (i inne dobrocie). Na pewno starczy, a jak uratujesz wszystkie to dostaniesz acziwmenta.

pzdr,
dex

Data: 2009-08-22 19:05:18
Autor: Mithos
Barteq (s.z.t.o.) pisze:
Koniec koncow roznica jest niewielka, bo co trzy uratowane dziewczynki dostajesz bonus w postaci 200 Adama (i inne dobrocie). Na pewno starczy, a jak uratujesz wszystkie to dostaniesz acziwmenta.

Jak wszystkie ubije to też chyba dostanie.
Zresztą z tego co napisał to ma 1:1 więc i tak już zje*ał :)

--
Mithos

Data: 2009-08-23 03:35:39
Autor: Barteq
On 22 Sie, 19:05, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

Jak wszystkie ubije to też chyba dostanie.

Dostanie 'Dealt with every Little Sister', ktory otrzymuje sie w
wypadku kiedy uratujesz lub zharvestujesz wszystkie. A jak uratuje sie
wszystkie to dodatkowo jest 'Little Sister's Savior' :P

Zresztą z tego co napisał to ma 1:1 więc i tak już zje*ał :)

True, true. Inna sprawa, ze te dwie to ledwie poczatek gry i zaden
problem zaczac raz jeszcze jesli komus zalezy na acziwmentach przy
pierwszym przejsciu (dodatkowo mozna od razu zaczac na hard i wylaczyc
vita chambers jak ktos 'jest hardkorem' ;)).

pzdr,
dex

Data: 2009-08-24 12:26:53
Autor: dziki
Użytkownik "Barteq (s.z.t.o.)" <realdex@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6p55h$5uc$1mx1.internetia.pl...

Koniec koncow roznica jest niewielka, bo co trzy uratowane dziewczynki dostajesz bonus w postaci 200 Adama (i inne dobrocie). Na pewno starczy, a jak uratujesz wszystkie to dostaniesz acziwmenta.

no i dodatkowo sa rozne zakonczenia w zaleznosci od tego czy ubije wszystkie, czy uratuje.

pozdrawiam,
dziki.

Bioshock - ratowac dziewczynki czy wysysac adama?