Bioshock - ratowac dziewczynki czy wysysac adama?

Data: 2009-08-22 17:49:14
Autor: Dysiek
Bioshock - ratowac dziewczynki czy wysysac adama?
Jak w temacie - co daje lepsze perspektywy na przyszlosc? Ocalanie dziewczynek czy zabieranie im Adama. Na razie mam 1:1 i nie wiem jak sie dalej zachowywac :D

I jeszcze jedno pytanie - w ktorej maszynie mozna dokupic sloty na nasze umiejetnosci? Bo na razie nigdzie nie widzialem takiego cuda.

Pozdrawiam
Dysiek

Bioshock - ratowac dziewczynki czy wysysac adama?