Birdman

Data: 2015-01-28 23:53:05
Autor: Moonsky
Birdman

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:mabkat$436$1sunflower.man.poznan.pl...
... czyli dawno mnie żaden film tak nie wymęczył.
Oglądamy dwie godziny męczarni egzystencjalnych starszego aktora kręconych szybującą bez sensu kamerą w rytmie irytującej coraz bardziej perkusji. Nawet "czechowski" finał łatwo przewidzieć.
Totalnie przerysowana gra, całkowity przerost formy nad treścią.
Film o aktorach i chyba tylko dla aktorów, bo na pewno nie dla mnie. Pewnie dlatego zbiera te wszystkie nagrody.

Kiedy czytałem te wszystkie recenzje, słuchałem bełkotu gówniarskich recenzentów w radio, i zobaczyłem jakiś urywek, to doszedłem do tych samych wniosków co ty. Na szczęście, nie zainwestowałem więcej czasu, ale zadziwia mnie identyczność moich podejrzeń z twoimi spostrzeżeniami!
Chyba mam nosa:))

Moonsky

Birdman