Birdman

Data: 2015-02-27 12:29:42
Autor: Seoman
Birdman
UĹĽytkownik "Skylla"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:mabkat$436$1@sunflower.man.poznan.pl...
Film o aktorach i chyba tylko dla aktorĂłw, bo na pewno nie dla mnie.

Aktorem nie jestem, ale bardzo dla mnie :) Mnie akurat ujęła praca kamery, oszczędna ścieżka dźwiękowa, chemia między aktorami... Finał, owszem, nie zaskakiwał, ale nie miał zaskakiwać. W mało którym filmie finał zaskakuje, ale też mało który film to thriller. Dużo dystansu do siebie, autohumoru. Realizm miękko przechodzący w oniryzm. Wielowymiarowe postacie. Ciekawy, poboczny aspekt z fabularnym zamocowaniem filmu w świecie rzeczywistym (Batman - Birdman, i tak dalej. A wiecie, że pierwotnie postać stworzona przez Kane'a została nazwana Birdmanem? Musiał się chwilę zastanowić, zanim przeskoczył z drobiu na ssaki.). Oglądałem film w warunkach nie sprzyjających koncentracji, a mimo to wciągnął mnie i urzekł. Bardzo dobra rola Keatona, Nortona - i całej reszty zresztą też. Oscarom się nie dziwię. Szczerze polecam.

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2015-02-27 13:41:21
Autor: Ghost
Birdman

UĹĽytkownik "Seoman"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:mcpkf8$d3k$1@usenet.news.interia.pl...

UĹĽytkownik "Skylla"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup

Film o aktorach i chyba tylko dla aktorĂłw, bo na pewno nie dla mnie.

Wielowymiarowe postacie.

O! Przynajmniej wymiary, jak nie warstwy.

Data: 2015-03-01 18:22:50
Autor: Smok Eustachy
Birdman
W dniu 27.02.2015 o 12:29, Seoman pisze:
/.../

o to wciągnął mnie i urzekł. Bardzo dobra rola
Keatona, Nortona - i całej reszty zresztą też. Oscarom się nie dziwię.
Szczerze polecam.

Norton zaginął w połowie

Data: 2015-03-03 16:05:29
Autor: robot
Birdman
W dniu 2015-02-27 o 12:29, Seoman pisze:

Realizm miękko przechodzący w oniryzm. Wielowymiarowe postacie.

Oj to dla mnie chyba za wysokie progi.

pozdro

Data: 2015-03-03 18:12:08
Autor: Ghost
Birdman

UĹĽytkownik "robot"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:md4ijo$pgf$1@node2.news.atman.pl...

W dniu 2015-02-27 o 12:29, Seoman pisze:

Realizm miękko przechodzący w oniryzm. Wielowymiarowe postacie.

Oj to dla mnie chyba za wysokie progi.

Dałeś się zwieść, tego tam nie ma. Film możesz spoko obejrzeć.

Data: 2015-03-04 09:47:50
Autor: robot
Birdman
W dniu 2015-03-03 o 18:12, Ghost pisze:

[...]

Już próbowałem kawałek. Straszne nudy.
Ale będę robił drugie podejście, może się rozkręci.

pozdro

Data: 2015-05-06 01:48:36
Autor: Titus Atomicus
Birdman (2014)
Witam,
Zaliczone. W sumie - niezle.
Dobry scenariusz, swietne dialogi, montaz, muzyka tez, choc taka oszczedna. I niezle zagrane.
Nortona ani Keatona oczywiscie nie rozpoznalem.
7+/10
--
TA

Data: 2015-05-06 04:48:32
Autor: Ghost
Birdman (2014)

Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-A469BF.01483606052015@node2.news.atman.pl...

[...]

A zauważyłe¶ statystkę w bilokacji?

Data: 2015-05-06 18:12:01
Autor: Titus Atomicus
Birdman (2014)
In article <55498105$0$2208$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <ghost@everywhere.com> wrote:

> [...]

>oszczedna. I niezle zagrane.
>Nortona ani Keatona oczywiscie nie rozpoznalem.

he?
--
TA

Data: 2015-05-07 16:49:02
Autor: Ghost
Birdman (2014)

Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-DCB5D2.18120106052015@node1.news.atman.pl...

> [...]

>oszczedna. I niezle zagrane.
>Nortona ani Keatona oczywiscie nie rozpoznalem.

Hehe, a chyba była specjalnie wystawiona :-)

Keaton wchodzi w gaciach do teatru, przed teatrem tłum i tam do¶ć widoczna umalowana statystka - tuz przed wej¶ciem. Keaton przechodzi przez drzwi i ta sama, tak samo umalowana siedzi już w ¶rodku na krzesełku, na widowni :-)

Data: 2015-05-08 04:42:30
Autor: Titus Atomicus
Birdman (2014)
In article <554b7b6f$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

Keaton wchodzi w gaciach do teatru, przed teatrem tłum i tam do¶ć widoczna umalowana statystka - tuz przed wej¶ciem. Keaton przechodzi przez drzwi i ta sama, tak samo umalowana siedzi już w ¶rodku na krzesełku, na widowni :-)

Ano, nie zauwazylem. Prozopagnozja jak nic.
--
TA

Data: 2015-05-08 09:45:30
Autor: Ghost
Birdman (2014)

Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-36924B.04423008052015@node2.news.atman.pl...

> [...]

sama, tak samo umalowana siedzi już w ¶rodku na krzesełku, na widowni :-)

Ano, nie zauwazylem. Prozopagnozja jak nic.

My¶lę, ze co najmniej 95% osób nie zauważyło, ale pomy¶lałem, ze skoro nie rozpoznałe¶ Nortona ani Keatona, to może przypadkowa statystkę.

Birdman