Bis w play (ten na abonament vs ten na karte)

Data: 2011-09-27 09:17:09
Autor: Pendrive
Bis w play (ten na abonament vs ten na karte)
Przeszedłem z karty na abonament i pojawił sie pewien problem, otóż gdy korzystałem z BIS na karte w play mogłem korzystac z przegladarki blackberry (apn blackbery), natomiast w momencie aktywacji tzw play blackberry w promocji ktory jest dokladany do abonamentu nie da sie uruchomic przegladarki BB a jedynie przez wifi lub playnet i w opcjach przegladarki inne ustawienia zniknely sa tylko aktywany punkt dostepu oraz playnet. Jest to o tyle wk. ze w playnet nie da sie zmienic strony startowej no i (przy 2G) chodzi gorzej niz ta z bb. (sa dwie ikonki ta standardowa przegladarka dziala jak opisalem a dodatkowo jest jeszcze jedna ikonka playnet, przy freshu standardowa przegladarka dzialala dobrze i dodatkowo tez byl playnet)

I teraz pytanie, czy cos namotałem -albo samo sie namotalo- przy zmianie abonamentu w telefonie i gdzies jednak da sie wymusic laczenie przez bis w przegladarce jezeli tak to gdzie dokladnie moge to ustawic co na co zmieniajac. Czy to play po prostu nieladnie oszukuje.

I drugie pytanie a raczej problem, odkad korzystam z bis w play zauwazylem ze czasami (nie jest to regularne) w momencie jak przychodza maile to licznik wiadomosci nieprzeczytanych sie podwaja a to dlatego ze jakas wiadomosc z przeszlosci zostaje oznaczona jako nieprzeczytana . Jest to strasznie wkurzajace bo nie da sie w folderze zaznaczyc wszystkich by oznaczyc jako przeczytane tylko trzeba trzymajac alt krecic kulka co przy kilkuset czy wiecej wiadomosciach nie jest rzecza przyjemna. Ktos ma podobny problem z licznikiem i oznaczaniem wiadomosci i to jakos rozwiazal.
?

Bis w play (ten na abonament vs ten na karte)