Biskup: zwi±zki homoseksualne? Państwo powinno je uznać

Data: 2012-01-14 08:42:48
Autor: Przemysław W
Biskup: zwi±zki homoseksualne? Państwo powinno je uznać
Biskup miasta Ragusa na Sycylii Paolo Urso wyraził opinię, że państwo powinno uznać zwi±zki homoseksualne. Ko¶ciół za¶ - dodał - zastrzega sobie ocenę moraln±.
- Kiedy dwie osoby postanawiaj±, nawet je¶li s± tej samej płci, żyć razem, ważne jest, by państwo uznało ten stan faktyczny. Należy to jednak nazywać inaczej, a nie małżeństwem - powiedział hierarcha w wywiadzie dla portalu "Quotidiano.net", przytoczonym także na stronie miejscowej kurii.
- Państwo ¶wieckie, takie jak nasze, nie może lekceważyć zjawiska wspólnego życia, musi zaangażować się, aby okre¶lić prawa i obowi±zki dla partnerów. Ocena moralna za¶ należy do innych - dodał biskup Urso.

http://www.wprost.pl/ar/287876/Biskup-zwiazki-homoseksualne-Panstwo-powinno-je-uznac/
Przynajmniej jeden katabas zrozumiał, że ko¶ciołowi wara od stanowienia prawa.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepł± wodę w kranie serwowan± przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-14 09:01:14
Autor: Leprechaun
Biskup: zwi±zki homoseksualne? Państwo powinno je uznać

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomo¶ci news:jerbm9$9n3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wypierdalaj ze swoimi fobiami na jak±¶ stronę dla podobnych tobie fanatyków. Uwielbiasz grzebać w rozporkach czarnych? To jaka¶ schiza!

BomBel

Data: 2012-01-14 16:58:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Biskup: zwi±zki homoseksualne? Państwo powinno je uznać

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomo¶ci news:4f119df2$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

Chcesz mieć monopol?

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-14 11:48:21
Autor: rAzor
Biskup: związki homoseksualne? Państwo powinno je uznać
Użytkownik - Przemysław W napisał:
Biskup miasta Ragusa na Sycylii Paolo Urso wyraził opinię, że państwo
powinno uznać związki homoseksualne. Kościół zaś - dodał - zastrzega
sobie ocenÄ™ moralnÄ….
- Kiedy dwie osoby postanawiają, nawet jeśli są tej samej płci, żyć
razem, ważne jest, by państwo uznało ten stan faktyczny. Należy to
jednak nazywać inaczej, a nie małżeństwem - powiedział hierarcha w
wywiadzie dla portalu "Quotidiano.net", przytoczonym takĹĽe na stronie
miejscowej kurii.
- Państwo świeckie, takie jak nasze, nie może lekceważyć zjawiska
wspólnego życia, musi zaangażować się, aby określić prawa i obowiązki
dla partnerów. Ocena moralna zaś należy do innych - dodał biskup Urso.

http://www.wprost.pl/ar/287876/Biskup-zwiazki-homoseksualne-Panstwo-powinno-je-uznac/

Przynajmniej jeden katabas zrozumiał, że kościołowi wara od stanowienia
prawa.

Co, katabas Boniecki nie popiera pedałowania?

Przemek

:-) Nie powinieneś się podpisywać "Przemulek"? he he he
No, nie oszukujmy siÄ™ Kawecki - jakoĹ› dziwnie to "prawo" leĹĽy ci na sercu.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-14 11:05:05
Autor: Antenka
On 14 Sty, 11:48, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
> [...]

> prawa.

Co, katabas Boniecki nie popiera pedałowania?

:-) Nie powiniene¶ się podpisywać "Przemulek"? he he he
No, nie oszukujmy się Kawecki - jako¶ dziwnie to "prawo" leży ci na sercu.

A co? Też lubi ostr± jazdę na rowerku? Tzn. lubi pedałować? He he
he...od dawna podejrzewałam go o zboczenie :-o))

Antenka

Data: 2012-01-14 20:19:52
Autor: rAzor
Użytkownik - Antenka napisał:
[...]

A co? Też lubi ostrą jazdę na rowerku? Tzn. lubi pedałować? He he
he...od dawna podejrzewałam go o zboczenie :-o))

Antenka

NIe ma ĹĽony, nie ma dzieci...
I samochodu teĹĽ nie ma! :-D

Data: 2012-01-14 11:22:32
Autor: zbig
On 14 Sty, 20:19, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:

>>> Przemek

> A co? Też lubi ostr± jazdę na rowerku? Tzn. lubi pedałować? He he
> he...od dawna podejrzewałam go o zboczenie :-o))

> Antenka

NIe ma żony, nie ma dzieci...
I samochodu też nie ma! :-D
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He(R)Sk" !delete from "stevep" !delete
from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski"
!delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Ani chybi, Jarosław Kaczyński...

Data: 2012-01-14 20:34:44
Autor: rAzor
Użytkownik - zbig napisał:
[...]

Otóż niekoniecznie - Jacuś Kawecki.
TeĹĽ na "j" i teĹĽ na "k". :-)

Data: 2012-01-14 21:20:32
Autor: Przemysław W
[...]

Transwestyta z hałdzianym grypserem, he, he, he! Dobraliście się palanty jak w korcu maku.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-14 22:21:39
Autor: rAzor
[...]

Dlaczego nie masz prawa jazdy, Kawecki?

Data: 2012-01-14 13:42:24
Autor: Antenka
On 14 Sty, 22:21, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:

Dlaczego nie masz prawa jazdy, Kawecki?<

To daltonista!

Antenka

Data: 2012-01-14 22:47:48
Autor: rAzor
[...]

Nie - nie pasuje. Daltonizm nie wyklucza inteligencji. To musi być coś innego.

Data: 2012-01-15 05:45:50
Autor: stevep
Dnia 14-01-2012 o 22:47:48  napisał(a):

Użytkownik - Antenka napisał:
On 14 Sty, 22:21, rAzor<komu...@na.koBym .ru>  wrote:

Dlaczego nie masz prawa jazdy, Kawecki?<

To daltonista!

Antenka

Nie - nie pasuje. Daltonizm nie wyklucza inteligencji. To musi być co¶  innego.

Ale to samo co u ciebie Dupikowski?
--
stevep

Data: 2012-01-15 05:45:10
Autor: stevep
Dnia 14-01-2012 o 22:42:24 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 14 Sty, 22:21, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:

Dlaczego nie masz prawa jazdy, Kawecki?<

To daltonista!

Antenka

Bo ma uczulenie na kretynów?  :D
--
stevep

Data: 2012-01-15 08:21:38
Autor: Przemyslaw W
Biskup: zwiazki homoseksualne? Panstwo powinno je uznac
Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci news:8422a499-a4c7-4c35-818d-bf2438651a67k29g2000vbl.googlegroups.com...
On 14 Sty, 22:21, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:

Dlaczego nie masz prawa jazdy, Kawecki?<

To daltonista!

Antenka

W kazdym razie nie transwestyta tak jak ty.

Przemek

--

"Jaroslaw Kaczynski w 2011 roku przegral wszystko co bylo do przegrania. Po raz szósty z rzedu Polacy wybrali ciepla wode w kranie serwowana przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Malo tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesiecy PiS w zadnym sondazu nie wyprzedzilo Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-14 22:25:15
Autor: Przemysław W
Biskup: związki homoseksualne? Państwo powinno je uznać
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Dlaczego nie masz prawa jazdy, Kawecki?

Mam. W przeciwieństwie do ciebie.

Przemek

Data: 2012-01-14 22:49:56
Autor: rAzor
[...]

Nie kłam - nie masz. :-)
Nawet samych testów na prawko nie da się obejść zwykłym copy&paste. :-D

Data: 2012-01-15 05:43:58
Autor: stevep
Dnia 14-01-2012 o 20:19:52  napisał(a):

[...]

A fuj, musisz tak szkalować Jarusia?
--
stevep

Data: 2012-01-15 08:27:43
Autor: Przemysław W
[...]

Od pewnego czasu Azor i transtenka jad± po kurduplu. Pewnie ich zawiódł przegrywaj±c wszystko co się tylko dało przegrać.

Przemek

Data: 2012-01-15 09:03:31
Autor: Leprechaun
Biskup: zwi±zki homoseksualne? Państwo powinno je uznać
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1a8509df-9443-4c6f-8f23-e7d8af8ef74dy10g2000vbn.googlegroups.com...

Pogadały sobie dwa pedały.

BomBel

Data: 2012-01-14 20:40:33
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

:-) Nie powiniene¶ się podpisywać "Przemulek"? he he he
No, nie oszukujmy się Kawecki - jako¶ dziwnie to "prawo" leży ci na sercu.

"Heniek, opamiętaj się - to jest tylko grupa dyskusyjna. Człowieku, ty się wykończysz." news:jdc48q$qi$2inews.gazeta.pl

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Biskup: zwi±zki homoseksualne? Państwo powinno je uznać