Biskupi polecają Komorowskiego boskiej opiece.

Data: 2010-07-07 18:01:35
Autor: mkałrwan jest debilem
Biskupi polecają Komorowskiego boskiej opiece.
I POWIERZAJĄ GO BOSKIEJ OPIECE

List z gratulacjami z okazji wyboru na urząd prezydenta skierowało na ręce Bronisława Komorowskiego Prezydium Episkopatu. Biskupi życzą prezydentowi elektowi, "by podjęta odpowiedzialność owocowała działaniami realizowanymi w duchu najwyższych wartości".
"Każdy wybór na tak wysoki urząd ma wymiar historyczny, w którym słuszna satysfakcja łączy się z odpowiedzialnością za dobro wspólne, któremu na imię Polska", podkreślili w imieniu Konferencji Episkopatu Polski abp Józef Michalik, abp Stanisław Gądecki i bp Stanisław Budzik.

"Wyrażając uznanie dla odniesionego sukcesu, pragniemy życzyć, aby podjęta odpowiedzialność owocowała działaniami realizowanymi w duchu najwyższych wartości", piszą biskupi.

"Na lata szczególnej odpowiedzialności za Ojczyznę i wszystkich jej obywateli" biskupi życzą Bronisławowi Komorowskiemu "potrzebnych sił i koniecznych łask dla owocnego wypełnienia tego zaszczytnego zadania".

Duchowni również "polecają Bogu Prezydenta, jego rodzinę i współpracowników".

http://www.tvn24.pl/-1,1663987,0,1,biskupi-polecaja-komorowskiego-boskiej-opiece,wiadomosc.html

To jest jeden z klasycznych dowodów na katabaską hipokryzję!

Sutannowa hołota ubolewała, że to nie premier Tusk zginął w katastrofie, nazywała marszałka Komorowskiego "szatanem", agitowała, by głosowac na Kaczyńskiego, a teraz polececa go "boskiej opiece".  Sutannowi hipokryci, szatana polecacie boskiej opiece?

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-07 18:12:14
Autor: marek czaplicki
mkałrwan jest debilem napisał na pl.soc.polityka:
[...]
patrzą po prostu skąd wieje wiatr. a tak nawiasem to sprawdza się stara
prawda: "vox populi, vox Dei", "głos ludu, głosem Boga" i głos ludu
przecież wybrał Komorowskiego :-) . a biskupi przecież są ludźmi, którzy
zawsze wsłuchują się w ten głos; przynajmniej taka jest obowiązująca
doktryna. :-)

Data: 2010-07-07 09:17:53
Autor: zbig
Biskupi polecają Komorowskiego boskiej opiece.
On 7 Lip, 18:12, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
mka rwan jest debilem napisa na pl.soc.polityka:> Sutannowa ho ota ubolewa a, e to nie premier Tusk zgin w katastrofie,
> nazywa a marsza ka Komorowskiego "szatanem", agitowa a, by g osowac na
> Kaczy skiego, a teraz polececa go "boskiej opiece".  Sutannowi hipokryci,
> szatana polecacie boskiej opiece?

patrz po prostu sk d wieje wiatr. a tak nawiasem to sprawdza si stara
prawda: "vox populi, vox Dei", "g os ludu, g osem Boga" i g os ludu
przecie wybra Komorowskiego :-) . a biskupi przecie s lud mi, kt rzy
zawsze ws uchuj si w ten g os; przynajmniej taka jest obowi zuj ca
doktryna. :-)

Ato chuje złamane. ciekawe gdzie byli jak ich proboszczowie prowadzili
agitkę przeciw komorowskiemu.

Data: 2010-07-07 18:26:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2f07dc0e-53f6-4d38-b410-f22d9d4672c4i28g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

doktryna. :-)

Ato chuje złamane. ciekawe gdzie byli jak ich proboszczowie prowadzili
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Siedeieli w swoich pałacach przy suto zastawionych stołach i czekali na wynik.

Data: 2010-07-07 10:10:08
Autor: robertbig
Biskupi polecają Komorowskiego boskiej opiece.
On 7 Lip, 18:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Siedeieli w swoich pa acach przy suto zastawionych sto ach i czekali na
wynik.

A dziwki pod stołem robiły im loda.
Wszystko to , ku chwale Pana.
 Aby skromnym ,pobożnym zyciem , zasłuzyc na miejsce w niebiosach...
Czy jakos tak... ?  Cos w ten deseń ?
Cięzko mi słuchac tego bełkotu dla skrajnych idiotów. To i nie wiem..

Data: 2010-07-07 19:39:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:1e465646-8f7b-4ae2-a570-9c4e26766d2dt10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

To nie słuchaj idioto! Czy ktoś cię zmusza?

Biskupi polecają Komorowskiego boskiej opiece.