Bistrica - rozklad.

Data: 2009-08-08 04:27:57
Autor: Michał M.
Bistrica - rozklad.
Witam wszystkich! Wie ktos moze jaki jest (moze byc mniej wiecej)
rozklad jazdy marszrutek z Ivano Frankivska (tudziez z Nadwirnej) do
Bistricy i z powrotem?

PS Ile kosztuje w tym roku bilet na plackarte na odc. Lwow - IF?

Data: 2009-08-12 19:26:52
Autor: Szymon R.
Bistrica - rozklad.
Dnia 2009-08-08 13:27, Michał M. napisal(a) te oto slowa:
Witam wszystkich! Wie ktos moze jaki jest (moze byc mniej wiecej)
rozklad jazdy marszrutek z Ivano Frankivska (tudziez z Nadwirnej) do
Bistricy i z powrotem?

Właśnie stamtąd wróciłem, tyle że wracałem z Bysricy do Nadwirnej. Odjazdy były o 7.20, 11, 14 lub 15 i coś jeszcze później. Z Nadwirnej widzieliśmy dość sporo busów do Bysricy, więc tu myślę, że co 1-2h jeżdżą.

PS Ile kosztuje w tym roku bilet na plackarte na odc. Lwow - IF?

35-40 hrywien

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl