[alior bank] BitDefender do karty debetowej

Data: 2009-02-28 23:19:38
Autor: news.neostrada.pl
[alior bank] BitDefender do karty debetowej
Witam,

Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
Mam wejśc na stronę www.bitdefender.com/mastercardvirusprotection/alior/ i kliknąc Sign-Up Now.
Tylko, że taka strona nie istnieje.
Posłałem maila z zapytaniem do banku ale nie odpisali mi.

Ktoś coś wie na ten temat?

Pozdrawiam

Data: 2009-03-01 22:55:37
Autor: kashmiri

"news.neostrada.pl" <qbczyk@wp.pl> wrote in message news:goei3l$5ef$1news.task.gda.pl...
[...]

To tu:

http://mastercard.bitdefender.com/alior

pzdr.
k.

Data: 2009-03-02 07:37:14
Autor: pwz
news.neostrada.pl pisze:
Witam,

Otóż dostałem karte, a wraz z nią instrukcję jak zainstalowac BitDefender.
(...)

Tu masz wyjaśnienie:
http://tinyurl.com/boryv4
pwz

[alior bank] BitDefender do karty debetowej