Bitcoin Malta i Przemyśl

Data: 2021-02-04 13:29:15
Autor: Animka
Bitcoin Malta i Przemyśl
Nie zapisywałam się. Nie mam z nimi nic wspólnego.
Najlepiej chyba napisaś maila do Inspektora danych Osobowych, żeby zajął sie usunieciem moich danych osobowych z Malty i Przemyśla.
Czy może jest jakiś jeszcze lepszy sposób?

Nie wyświetla się obrazek? Otwórz link w przeglądarce

UWAGA! NAJWIĘKSI giełdowi inwestorzy inwestują właśnie teraz!

Ci, którzy o tym wiedzą inwestują swoje oszczędności już teraz i zarabiają na wymarzone wakacje!

Możesz zarobić nawet 5000tys. zł i wyjechać na wymarzone wakacje! Na ten rok przewidziany jest kolejny wielki przełom na rynku kryptowalut, a liczba uczestników naszego programu tylko w ciągu ostatnich 2 miesięcach wzrosła o 300%

- Członkowie Bitcoin Profit zazwyczaj uzyskują minimalny profit rzędu 4,829.89zł.
- Otrzymasz kopię naszego autorskiego oprogramowania za darmo a Twoje zyski są nielimitowane!
- Bez ryzyka! Wypłacimy Twoje pieniądze w wybranym przez Ciebie momencie!
- Nasze oprogramowanie jest zasilane innowacyjnym algorytmem, który wygrywa transakcje z 99,4% dokładnością.

Załóż darmowe konto!

Oprogramowanie Bitcoin Profit zostało stworzone z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanego dostępnego oprogramowania w branży tradingowej. Oprogramowanie wyprzedza rynki o 0,01 sekundy. Ten ,,skok czasu" sprawia, że oprogramowanie jest najbardziej spójną aplikacją tradingową na świecie.

  Udzielimy Ci darmowych informacji o inwestowaniu!

  Obsługa klienta
24/24

Oprogramowanie 100%
darmowe

Pracuj
z dowolnego miejsca na świecie

  Administratorem bazy w której znajduje się Twój adres jest ITBase Sp. z o.o. z siedzibą w Przemyślu, ul. Teofila Wiśniowskiego 1A, 37-700 Przemyśl. Wiadomość wysłana na zlecenie Net Global LTD CMS House, First Floor St. Peter's Street San Gwann SGN 2510 Malta. Jeżeli chcesz zrezygnować z możliwości otrzymywania wiadomości kliknij tutaj. W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem kontakt@itb-news.pl.

Data: 2021-02-04 16:39:20
Autor: nadir
Bitcoin Malta i Przemyśl
W dniu 04.02.2021 o 13:29, Animka pisze:

[...]

Daj im i sobie szansę, zapisz się, załóż konto i jedź na te wymarzone wakacje. Potrzebujesz ich.

Data: 2021-02-04 22:04:01
Autor: Animka
Bitcoin Malta i Przemyśl
W dniu 2021-02-04 o 16:39, nadir pisze:
[...]

To Ty sie zapisz jezeli nie jesteś jeszcze zapisany. Nie potrzebuję ich wakacji.

Chcę usunięcia swoich danych osobowych. Skąd one sie wzięły na Malcie i w Przemyslu?

--
animka

Data: 2021-02-05 19:30:46
Autor: ąćęłńóśźż
Bitcoin Malta i Przemyśl
http://adviceglobal.com.mt/privacy-pl/

-- -- -
Chcę usunięcia swoich danych osobowych.

Data: 2021-02-04 21:54:24
Autor: Krzysztof Halasa
Bitcoin Malta i Przemyśl
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> writes:

[...]

To ci, co chcą zdalnego dostępu do komputera (= konta w banku),
i "wyinwestowują" całą kasę (oraz ew. zaciągają kredyty) do
tzw. "bezpiecznych krajów"?

Nie wydaje mi się, by jakiś inspektor danych osobowych mógł w tym pomóc.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2021-02-04 22:16:21
Autor: Animka
Bitcoin Malta i Przemyśl
[...]

To od czego on jest? Za co bierze wynagrodzenie? Jego obowiązkiem jest pilnować ochrony danych osobowych obywaleli.

--
animka

Data: 2021-02-05 22:37:46
Autor: Alf/red/
Bitcoin Malta i Przemyśl
W dniu 04.02.2021 o 22:16, Animka pisze:
Nie wydaje mi się, by jakiś inspektor danych osobowych mógł w tym pomóc.

To od czego on jest?

Od ochrony d**y swojego pracodawcy.

Jego obowiązkiem jest pilnować ochrony danych osobowych obywaleli.

Mylisz inspektora z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Którym w tej chwili jest Jan Nowak. Były działacz PiS. Czego nie rozumiesz?

--
Alf/red/

Data: 2021-02-06 00:09:22
Autor: Animka
Bitcoin Malta i Przemyśl
W dniu 2021-02-05 o 22:37, Alf/red/ pisze:
W dniu 04.02.2021 o 22:16, Animka pisze:
Nie wydaje mi się, by jakiś inspektor danych osobowych mógł w tym pomóc.

To od czego on jest?

Od ochrony d**y swojego pracodawcy.

Aha! Nie wiedziałam i nie mam pracodawcy.

Jego obowiązkiem jest pilnować ochrony danych osobowych obywaleli.

Mylisz inspektora z Prezesem Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Którym w tej chwili jest Jan Nowak. Były działacz PiS. Czego nie rozumiesz?

Teraz rozumiem. Do niego napiszę, ale pewnie mi nikt nie odpowie i nie zajmie się tym tematem.

--
animka

Bitcoin Malta i Przemyśl