Bitwa na haki

Data: 2018-10-18 07:19:43
Autor: Pajdak
Bitwa na haki
http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,130517,24056663,kowal-wyjasnia-strategie-pis-ws-unii-europejskiej-i-tlumaczy.html#s=BoxOpCzol5

"Zdaniem gościa Wywiadu Politycznego w TOK FM, Pawła Kowala, ujawnienie dokumentu na trzy dni przed wyborami, w momencie niekorzystnych dla PiS-u sondaży, nie jest przypadkowe. - Mam wrażenie, że to jest taka próba wskazania, kto będzie winny słabego wyniku. Widzimy bardzo ostre tarcia wewnątrz obozu władzy - mówił dr Kowal. Sugerował, że za rozpowszechnieniem pisma Zbigniewa Ziobry, może stać ktoś z PiS, kto chce mu zaszkodzić."
Wilczki zaczynają gryżć się POmiędzy sobą! Walka o to komu przypadnie w spadeku piasek w kuwecie zaczyna się na dobre. Jak dla mnie mogą się POzabijać! Z korzysćia dla Polski!

--
pajdak

Bitwa na haki